A jogszabály mai napon ( 2024.04.19. ) hatályos állapota.
A jelek a bekezdések múltbeli és jövőbeli változásait jelölik.

 

Nagyatád Város Önkormányzata pályázati felhívása

autóbusszal végzett helyi menetrend szerinti személyszállítás szolgáltatás ellátására * 

Nagyatád Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 23. § (2)-(8) bekezdése alapján pályázatot ír ki Nagyatád város közigazgatási területén végzendő helyi, menetrend szerinti, autóbusszal történő személyszállítási tevékenység ellátására.

1. A pályázat kiírójának neve és elérhetősége:

Nagyatád Város Önkormányzata

Képviseli: Ormai István polgármester

Cím: 7500 Nagyatád, Baross Gábor utca 9.

Telefon: (82) 504-500

Fax: (82) 504-555

2. Az eljárás tárgya:

Nagyatád város közigazgatási területén helyi, menetrend szerinti autóbuszos személyszállítási tevékenység végzése kizárólagos joggal, valamint a személyszállítási tevékenységgel összefüggő előkészítési, tájékoztatási, irányítási és ellenőrzési feladatok végrehajtása.

3. A szerződés fajtájának és idejének meghatározása:

Közszolgáltatási szerződés, amelynek időtartama 5 év.

4. A teljesítés helye:

Nagyatád város közigazgatási területe.

5. Részvételi feltételek: A pályázat nyílt, egyfordulós, nyelve magyar.

a) A pályázaton pályázóként részt vehetnek azon belföldi vagy külföldi székhelyű jogi személyek, amelyek megfelelnek a pályázati dokumentációban foglalt pénzügyi, gazdasági, műszaki, valamint szakmai alkalmassági feltételeknek. Külföldi székhelyű szolgáltató a pályázaton abban az esetben vehet részt, ha országában is biztosított a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben a nemzeti elbánás a külföldiek számára.

b) A pályázó által a szolgáltatás nyújtása során működtetett eszközöknek meg kell felelniük a környezetkímélő és energiahatékony közúti járművek beszerzésének előmozdításáról szóló 48/2011. (III. 30.) Korm. rendelet 3. § (2) bekezdés a), b) és c) pontjában szereplő szempontok hatályos jogszabályok szerinti minimum elvárásnak.

6. A pályázati dokumentáció beszerzési feltételei:

A pályázati dokumentáció beszerzési határideje: a pályázati felhívás Hivatalos Értesítőben történő megjelentetését követően az ajánlattételi határidőig.

A pályázati dokumentáció ellenértéke: 50 000 Ft+áfa összeg. Pénznem: HUF.

A fizetés feltételei és módja: a pályázati dokumentáció ellenértékét a Nagyatád Város Önkormányzatának a K&H Bank Zrt.-nél vezetett 10402142-49565149-57521007 számú költségvetési számlájára kell átutalni a dokumentáció átvételét megelőzően vagy befizetni a polgármesteri hivatal pénztárába.

A pályázati dokumentáció rendelkezésre bocsátásának módja: a befizetés igazolását követően hivatali időben hétfőtől csütörtökig 8.00-tól 16.00-ig, pénteken 8.00-tól 13.30-ig, az ajánlattétel napján 8.00-tól 11.00-ig a felhívás 10. pontjában meghatározott elérhetőségen. A pályázati dokumentáció megvétele az eljárásban való részvétel feltétele. A pályázati dokumentáció kérésre - az erre vonatkozó igény kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül - postai úton kerül megküldésre, amennyiben az ellenérték megtérítését a pályázó igazolja. A megvásárolt pályázati dokumentáció másra nem ruházható át.

7. A pályázati dokumentáció beszerzésének határideje:

A Magyar Közlöny mellékleteként megjelenő Hivatalos Értesítőben való közzétételtől számított 60. nap.

8. A pályázat benyújtásának határideje:

A Hivatalos Értesítőben történő megjelenést követő 60. nap vagy az azt követő első munkanap 11 óráig.

9. A pályázat benyújtásának címe:

Nagyatád Város Polgármesteri Hivatala

7500 Nagyatád, Baross Gábor utca 9.

10. A pályázat felbontásának helye, ideje:

Nagyatád Város Polgármesteri Hivatala

7500 Nagyatád, Baross Gábor utca 9. II. emelet 208. sz. Műszaki Tárgyaló, ideje: az ajánlattételi határidőt követő első munkanap 14 óra.

11. Az eredményhirdetés legkésőbbi időpontja:

A pályázat benyújtását követő 15. nap.

12. A szerződéskötés legkésőbbi időpontja:

2015. március 30. napja.

13. Az elbírálás módja:

A kiíró a pályázati dokumentációban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján dönt, és az összességében legkedvezőbb ajánlatot benyújtó ajánlattevővel köt szerződést.

14. A szolgáltatás megkezdésének napja:

2015. április 1. napja.