Beszámolási időszak : 2007. január 1. - 2007. december 31.
1. A Kht. auditált számviteli beszámolója (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő mellékletek) és a közhasznú eredménykimutatás (1. sz. melléklet).
2. Kimutatás a költségvetési támogatás felhasználásáról.
Költségvetési támogatást a társaság 2007. évben, sem a Fővárosi Önkormányzattól, sem más szervezettől nem kapott.
3. A vagyon felhasználásával kapcsolatos kimutatás.
Vállalkozási tevékenységből származó bevétel és ráfordítás tárgyévben nem volt. A társaság az alapítói okiratban meghatározott közhasznú tevékenységét végezte. Összességében elmondható, hogy a 2007. évi tervet sikerült megvalósítani, a tervezés során becsült létszám és költségadatok reálisan kerültek meghatározásra.
4. Cél szerinti juttatások.
A Fővárosi Önkormányzat - egy 1999. évi döntés alapján - 79 M Ft-ot biztosított Budapest taxiállomás hálózatának kialakítására.
A teljes összeg 2005. december 31-ig felhasználásra került. 2007. évben a taxiállomás hálózat tovább fejlesztését a kht. a bevételekből (drosztdíjakból) finanszírozta.
5. A központi költségvetési szervtől, az elkülönített állami pénzalaptól, a helyi önkormányzattól, a kisebbségi települési önkormányzattól, a települési önkormányzattól, a települési önkormányzatok társulásától, az egészségbiztosítási önkormányzattól és mindezek szerveitől kapott támogatás mértékének kimutatása.
Költségvetési támogatást a társaság 2007. évben sem a Fővárosi Önkormányzattól, sem más szervezettől tárgyévben nem kapott.
6. A közhasznú szervezet vezető tisztségviselőinek nyújtott juttatások értéke, illetve összege.
Vezető tisztségviselők tárgyévi bruttó keresete:
Ügyvezető igazgató tárgyévben kifizetett bruttó jövedelme | 12 030 E Ft | |
Felügyelő Bizottsági tagok tárgyévi bruttó javadalmazása | 2 280 E Ft | |
Összesen: | 14 310 E Ft |
Az ügyvezető tárgyévi jövedelme a 2007. évi bruttó bére valamint a teljesítés után járó 2006. évi prémiuma szerint alakult.
2007. évi prémium teljes kifizetése a mérlegbeszámoló elfogadása után lehetséges.
7. A közhasznú tevékenységről szóló rövid tartalmi beszámoló.
A Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Társaság, a Budapest Főváros Önkormányzatával kötött, többször módosított közszolgáltatási szerződés alapján, a helyi önkormányzatokról szóló ugyancsak többször módosított 1990. évi LXV. törvény 63/A. § h) pontjában meghatározott feladatellátás érdekében a közterületek rendjének biztosítása, valamint a közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti jármüvek üzemben tartásáról szóló módosított 89/1988. (XII. 20.) MT rendeletben foglalt taxiszolgáltatás feltételei megteremtése érdekében végzi feladatait.
Az Önkormányzat a Kht.-t az előzőekben hivatkozott tevékenysége keretében az alábbi konkrét és folyamatos szolgáltatások ellátásával bízta meg:
Budapest Főváros közterületein a taxiállomások létesítéséről használatának és üzemeltetésének rendjéről szóló 59/1999. (XI. 18.) Főv. Kgy. rendelet alapján ellátja a Budapest közterületein lévő taxiállomások létesítésével, fenntartásával működtetésével és megszüntetésével kapcsolatos feladatokat.
A hálózat helyzete.
A fővárosi taxiállomás hálózat kialakítása befejezettnek tekinthető, hiszen eltűntek a fehér foltok, sikerült megoldani a gyakori vitákat kiváltó és botrányos jeleneteket előidéző repülő téri drosztok problémakörét is.
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Taxis Szakmai Kollégiumával és így a jelentős fuvarszervező cégekkel történő rendszeres kapcsolattartás keretében természetesen továbbra is napirenden szerepel az esetleges fejlesztés kérdése. Ám megállapítást nyert, hogy a fővárosi droszt hálózat további, jelentősebb bővítésére nincs reális lehetőség. Ennek fizikai korlátai vannak. Lehetne természetesen még rengeteg - stratégiailag rossz helyen lévő - drosztot építeni, de ezekre nem lenne igény. Ezért - jegyzőkönyvbe is került az a kijelentés -, hogy pillanatnyilag a lehetőségeket kiaknáztuk, kihasználtuk. Megjegyezve természetesen: amennyiben területrendezés, vagy más ok miatt változik a helyzet és további drosztok építésének igénye felmerül, akkor közösen lépünk.
A hálózat szakmai fogadtatásának pozitív irányba történő megváltozását, vagy ha úgy tetszik, elfogadását, befogadását jelzi, hogy egyre több fuvarszervező társaságnál felmerül, a régi-új fuvarszervezési módszer, a drosztelső rendszer gyakorlati alkalmazása. A szisztéma sikerrel működött évtizedekkel korábban, a Szürketaxi, később pedig Főtaxi virágkorában, ám a kilencvenes évek táján, a fuvarszervező cégekhez nem tartozó taxisok számának ugrásszerű megnövekedése és egyszersmind a droszthálózat „eltűnése” idején ellehetetlenült.
Ez a megoldás számtalan előnnyel bír a diszpécser és a taxis számára is. Áttekinthető, igazságos és nem utolsósorban gazdaságos. A rendelt fuvart mindig a megadott címhez legközelebb eső taxiállomás, első helyén várakozó taxis kapja. Ennek megfelelően megszűnik a jelentősége annak, hogy kinek milyen hosszú az antennája, és szükségtelenné válik a drosztok helyett a jó vételi lehetőséget biztosító, de szabálytalan helyen „tutizni”, azaz várni az URH-n érkező címet. A fuvarral végző vállalkozónak pedig elsőrendű érdeke a legközelebbi állomáson felsorakozni.
A „drosztelső” rendszer kiterjedtebb alkalmazása természetesen szükségessé teszi a diszpécser központok technikai korszerűsítését és a fuvarszervező társaságok elengedhetetlen együttműködését, annál is inkább, mivel a rendezett és igazságos címkiadás sokkal vonzóbb lehet a társaságokba még nem tagozódott vállalkozók számára.
A Taxiállomás Kht. a hálózat használhatóságának biztosításával, a szervezettebb és gyakoribb ellenőrzésekkel igyekezett segíteni ezt a folyamatot.
Üzemeltetési feladatok.
Fentiekből következően 2007-ben az állomások felújítása, korszerűsítése került az üzemeltetési feladatok a középpontjába.
A Fővárosi Közgyűlés által még 1999-ben biztosított 79 millió forintból végül is 326 taxiállomás épült meg, érthetően elsősorban a mennyiségi követelményeknek kellett megfelelni. Hamar bebizonyosodott azonban, hogy az úgynevezett hagyományos eljárással készített útburkolati jelek, nagyon gyorsan elkopnak, nehezen láthatóvá válnak. Több esetben ez az állapot vitákat generált,, a szabálytalanul, drosztokon parkoló és megbüntetett magánautósok gyakran hivatkoztak az általuk észrevehetetlennek vélt felfestésre. Ezért a felújítás terve és költségvetése már a tartós útburkolati jelek alkalmazásával számolt. Ez a korszerű technológiával alkalmazott megoldás lényegesen drágább, ám hosszabb távon mégis olcsóbb, több éves kopásállóságot garantál a kivitelező. Sajnos Budapest számos pontján viszont az úttest állapota, minősége miatt ez a lehetőség nem realizálható.
2007-ben 84 taxiállomás felújítását végeztük el, összességében pedig már 143 droszt kapott tartós útburkolati jelet.
Internetes honlapunk fényképekkel illusztrálva, részletesen bemutatja a budapesti hálózatot, idézi a vonatkozó jogszabályokat., tájékoztatást nyújt az ügyfélszolgálatunk működéséről, nyitvatartási rendjéről. Napi információt biztosítunk a taxisok számára a különböző munkálatokkal, építkezésekkel, útfelújításokkal járó ideiglenes változásokról, áthelyezésekről is.
Ügyfélszolgálat.
Az elmúlt évben ügyfélszolgálati irodánkat 8035 esetben keresték fel személyesen. Ebből 6658 volt a taxiállomás használati engedély kiváltással, illetve az üzemeltetési, szolgáltatási díj befizetéssel kapcsolatos ügylet, míg a többi esetben egyéb taxizással kapcsolatos ügyintézés, bejelentés, érdeklődés zajlott. Telefonon 2027 hívás érkezett zömében információ kérés.
A díjfizetés zökkenő mentesen, az egész évre kiterjedően, egyenletes terheléssel folyt. Természetes gyakorlattá vált az engedély kiváltás és a műszaki vizsga időbeni összekapcsolása, igazolva a korábbi szándék életszerűségét.
A Taxiállomás Kht. ellenőrzési feladatait részben önállóan, részben pedig a Fővárosi Közterület-felügyelettel kötött együttműködési megállapodás alapján, közös járőr szolgálatok révén teljesíti.
Az önálló ellenőrzés elsősorban a drosztok műszaki állapotára, kihasználtságára, előírásszerű működésére irányul. Minden alkalommal megtörténik a szempontrendszer szerinti adatok rögzítése, továbbá fénykép is készül. A speciális számítógépes program segítségével sokirányú statisztikai lekérdezésre nyílik lehetőség, akár évekre visszamenően is. Így tényszerűen megállapítható, hogy 2007-ben 70% körül stabilizálódott a folyamatosan „rendben” talált azon drosztok aránya, amelyeken semminemű szabálytalanság nem volt tapasztalható.
Fenti adatbázis rendszeres nyomon követése és elemzése szolgáltat alapot a Fővárosi Közterület-felügyelettel közös járőrszolgálatok útvonalterveinek összeállításához. Miután a Kht. hatósági jogosítványokkal nem rendelkezik, ez az együttműködés óriási jelentőséggel bír számunkra, a renitensekkel szembeni fellépés, intézkedés, szankcionálás szempontjából. A legtöbb gondot változatlanul a taxiállomások férőhelyeit elfoglaló magán autósok okozzák. Különösen szeptember és december hónapokban emelkedik az ilyen jellegű szabálysértések és természetszerűen a rájuk kirótt büntetések száma.
A Felügyelettel folytatott immár többéves közös munka rutinszerűnek és változatlanul korrektnek minősíthető, de nem elképzelhetetlen, hogy az úgynevezett regionális, kerületi felügyeletek kiválása később zavart okozhat az együttműködésben.
A szakmai képviseletek ismét felvetették annak a lehetőségét, hogy részt vállalnának az ellenőrzésben. Örömmel tanúsítottunk fogadókészséget, hiszen korábban volt már erre példa pozitív tapasztalatokkal. Az is örvendetes fejlemény, hogy a taxisok egyre inkább eleget tesznek a korábbi és folyamatos felkérésünknek, jelezzék azonnal, ha bárhol rendellenességet, problémát tapasztalnak. Egyre több ilyen bejelentés érkezik, mi lehetőség szerint rövid időn belül a helyszínre irányítjuk a járőrt. A szakmai sajtóban pedig az elmúlt évben megjelentek a gyors intézkedést illető az első köszönet nyilvánítások.
Budapest, 2008. március 5.
Héray László
ügyvezető igazgató
A Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Közhasznú Társaság tulajdonosa részére
Elvégeztük a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Közhasznú Társaság (a Társaság) mellékelt 2007. évi közhasznúsági jelentésének a könyvvizsgálatát, amely közhasznúsági jelentés a 2007. december 31-i fordulónapra elkészített mérlegből - melyben az eszközök és források egyező végösszege 135 439 E Ft, a mérleg szerinti eredmény 3763 E Ft nyereség -, az ezen időpontra végződő évre vonatkozó eredménykimutatásból és közhasznú eredmenykimutatásból, valamint a számviteli politika meghatározó elemeit és az egyéb magyarázó megjegyzéseket tartalmazó kiegészítő mellékletből áll.
A Társaság 2006. évi éves beszámolójáról 2007. március 10-én korlátozás nélküli véleményt bocsátottunk ki.
A vezetés felelőssége az éves beszámolóért
Az éves beszámolónak a számviteli törvényben foglaltak és a Magyarországon elfogadott általános számviteli elvek szerint történő elkészítése és valós bemutatása az ügyvezetés felelőssége. Ez a felelősség magában foglalja az akár csalásból, akár hibából eredő, lényeges hibás állításoktól mentes éves beszámoló elkészítése és valós bemutatása szempontjából releváns belső ellenőrzés kialakítását, bevezetését, fenntartását, megfelelő számviteli politika kiválasztását és alkalmazását, valamint az adott körülmények között ésszerű számviteli becslések elkészítését.
A könyvvizsgáló felelőssége
A mi felelősségünk az éves beszámoló véleményezése az elvégzett könyvvizsgálat alapján, valamint a közhasznúsági jelentés és az éves beszámoló összhangjának megítélése, A könyvvizsgálatot a magyar Nemzeti Könyvvizsgálati Standardok és a könyvvizsgálatra vonatkozó - Magyarországon érvényes - törvények és egyéb jogszabályok alapján hajtottuk végre. A fentiek megkövetelik, hogy megfeleljünk bizonyos etikai, követelményeknek, valamint hogy hogy a könyvvizsgálatot úgy tervezzük meg és végezzük el, hogy kellő bizonyosságot szerezzünk arról, hogy az éves beszámoló nem tartalmaz lényeges hibás állításokat.
A könyvvizsgálat magában foglalja olyan eljárások végrehajtását, amelyek célja könyvvizsgálati bizonyítékot szerezni az éves beszámolóban szereplő összegekről és közzétételekről. A kiválasztott eljárások, beleértve az éves beszámoló akár csalásból, akár hibából eredő, lényeges hibás állításai kockázatának felméréseit, a könyvvizsgáló megítélésétől, függnek. A kockázatok ilyen felmérésekor a könyvvizsgáló az éves beszámoló ügyvezetés általi elkészítése és valós bemutatása szempontjából releváns belső ellenőrzést azért mérlegeli, hogy olyan könyvvizsgálati eljárásokat tervezzen meg, amelyek az adott körülmények között megfelelőek, de nem azért, hogy a vállalkozás belső ellenőrzésének hatékonyságára vonatkozóan véleményt mondjon. A könyvvizsgálat magában foglalta továbbá az alkalmazott számviteli alapelvek megfelelőségének és az ügyvezetés számviteli becslései ésszerűségének, valamint az éves beszámoló átfogó bemutatásának értékelését. A közhasznúsági jelentéssel kapcsolatos munkánk a közhasznúsági jelentés és az éves beszámoló összhangjának megítélésére korlátozódott és nem tartalmazta egyéb, a Társaság nem auditált számviteli nyilvántartásaiból levezetett információk áttekintését. Meggyőződésünk, hogy a megszerzett könyvvizsgálati bizonyíték elegendő és megfelelő alapot nyújt a könyvvizsgálói záradék (vélemény) megadásához.
Záradék:
A könyvvizsgálat során a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Közhasznú Társaság éves beszámolóját, annak részeit és tételeit, azok könyvelési és bizonylati alátámasztását az érvényes nemzeti könyvvizsgálati standardokban foglaltak szerint felülvizsgáltuk, és ennek alapján elegendő és megfelelő bizonyosságot szereztünk arról, hogy az éves beszámolót az egyéb szervezetek beszámoló készítésére vonatkozó 224/2000. (XII. 19.) Korm. rendeletben, a számviteli törvényben és az általános számviteli elvek szerint készítették el. Véleményünk szerint az éves beszámoló a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Közhasznú Társaság 2007. december 31-én fennálló vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetéről megbízható és valós képet ad. A kiegészítő szöveges értékelés és rövid tartalmi beszámoló az éves beszámoló adataival összhangban van.
Budapest, 2008. március 5.
Beleki Tamás | Balázsovics Dóra | Virág Attila | ||||||||||||||||||||||
Igazgatósági tagok PERTIA Könyvvizsgáló Zrt. 000260 | Bejegyzett könyvvizsgáló 004242 | |||||||||||||||||||||||
2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | ||||||||
Statisztikai számjel | ||||||||||||||||||||||||
0 | 1 | - | 1 | 4 | - | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | |||||||||||||
Cégjegyzék szám | ||||||||||||||||||||||||
2007. 01. 01. - 2007. 12. 31. | ||||||||||||||||||||||||
FŐVÁROSI TAXIÁLLOMÁSOKAT ÜZEMELTETŐ KHT. | ||||||||||||||||||||||||
EREDMÉNYKIMUTATÁS „A” ÖSSZKÖLTSÉG ELJÁRÁSSAL | adatok E Ft-ban | |||||||||||||||||||||||
Sor- szám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) módosításai | Tárgyév | ||||||||||||||||||||
01. | Belföldi értékesítés nettó árbevétele | 108 947 | 115 014 | |||||||||||||||||||||
02. | Export-közösségi értékesítés nettó árbevétele | |||||||||||||||||||||||
I. | Értékesítés nettó árbevétele (01+02) | 108 947 | 115 014 | |||||||||||||||||||||
03. | Saját termelésű készletek állományváltozása | |||||||||||||||||||||||
04. | Saját előállítású eszközök aktivált értéke | |||||||||||||||||||||||
II. | Aktivált saját teljesítmények értéke (03+04) | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
III. | Egyéb bevételek | 607 | 1 168 | |||||||||||||||||||||
Ebből: visszaírt értékvesztés | ||||||||||||||||||||||||
05. | Anyagköltség | 3 542 | 3 279 | |||||||||||||||||||||
06. | Igénybe vett szolgáltatások értéke | 49 272 | 51 369 | |||||||||||||||||||||
07. | Egyéb szolgáltatások értéke | 1 655 | 1 775 | |||||||||||||||||||||
08. | Eladott áruk beszerzési értéke | 1 276 | 1 219 | |||||||||||||||||||||
09. | Eladott (közvetített) szolgáltatások értéke | |||||||||||||||||||||||
IV. | Anyagjellegű ráfordítások (05+06+07+08+09) | 55 745 | 57 642 | |||||||||||||||||||||
10. | Bérköltség | 31 530 | 35 943 | |||||||||||||||||||||
11. | Személyi jellegű egyéb kifizetések | 3 124 | 3 781 | |||||||||||||||||||||
12. | Bérjárulékok | 10 710 | 12 136 | |||||||||||||||||||||
V. | Személyi jellegű ráfordítások (10+11+12) | 45 364 | 51 860 | |||||||||||||||||||||
VI. | Értékcsökkenési leírás | 8 223 | 7 658 | |||||||||||||||||||||
VII. | Egyéb ráfordítások | 565 | 94 | |||||||||||||||||||||
Ebből: értékvesztés | ||||||||||||||||||||||||
A. | ÜZEMI (ÜZLETI) TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE (I+II+III-IV-V-VI-VII) | -343 | -1 072 | |||||||||||||||||||||
13. | Kapott járó osztalék és részesedés | |||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | ||||||||||||||||||||||||
14. | Részesedések értékesítésének árfolyamnyeresége | |||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | ||||||||||||||||||||||||
15. | Befektetett pénzügyi eszközök kamatai, árfolyamnyereségek | |||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | ||||||||||||||||||||||||
16. | Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek | 1 167 | 3? | |||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | ||||||||||||||||||||||||
1.7. | Pénzügyi műveletek egyéb bevételei | 31 | ||||||||||||||||||||||
Értékelési különbözet | ||||||||||||||||||||||||
VIII. | Pénzügyi műveletek bevételei (13+14+15+16+17) | 1 167 | 65 | |||||||||||||||||||||
18. | Befektetett pénzügyi eszközök árfolyamvesztesége | |||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott | ||||||||||||||||||||||||
19. | Fizetendő kamatok és kamatjellegű ráfordítások | 435 | 397 | |||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott | ||||||||||||||||||||||||
20. | Részesedések, értékpapírok, bankbetétek értékvesztése | |||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott | ||||||||||||||||||||||||
21. | Pénzügyi műveletek egyéb ráfordításai | |||||||||||||||||||||||
IX. | Pénzügyi műveletek ráfordításai (18+19+20+21) | 435 | 397 | |||||||||||||||||||||
B. | PÉNZÜGYI MŰVELETEK EREDMÉNYE (VIII-IX) | 732 | -332 | |||||||||||||||||||||
C. | SZOKÁSOS VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (±A±B) | 389 | -1 404 | |||||||||||||||||||||
X. | Rendkívüli bevétetek | 4 998 | 5 167 | |||||||||||||||||||||
XI. | Rendkívüli ráfordítások | |||||||||||||||||||||||
D. | RENDKÍVÜLI EREDMÉNY (X-XI) | 4 998 | 5 167 | |||||||||||||||||||||
E. | ADÓZÁS ELŐTTI EREDMÉNY (±C±D) | 5 387 | 3 763 | |||||||||||||||||||||
XII. | Adófizetési kötelezettség | |||||||||||||||||||||||
F. | ADÓZOTT EREDMÉNY (±E-XII) | 5 387 | 3763 | |||||||||||||||||||||
22. | Eredménytartalék igénybe vétele osztalékra, részesedésre | |||||||||||||||||||||||
23. | Fizetett (jóváhagyott) osztalék és részesedés | |||||||||||||||||||||||
G. | MÉRLEG SZERINTI EREDMÉNY (±F+22-23) | 5 387 | 3763 | |||||||||||||||||||||
Budapest, 2008. március 5. | ||||||||||||||||||||||||
Pentzné Barczán Ildikó Regisztrált mérlegképes könyvelő (124956) | Héray László Ügyvezető igazgató | |||||||||||||||||||||||
2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | ||||||||
Statisztikai számjel | ||||||||||||||||||||||||
0 | 1 | - | 1 | 4 | - | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | |||||||||||||
Cégjegyzék szám | ||||||||||||||||||||||||
2007. 12. 31. | ||||||||||||||||||||||||
FŐVÁROSI TAXIÁLLOMÁSOKAT ÜZEMELTETŐ KHT. | ||||||||||||||||||||||||
MÉRLEG ESZKÖZÖK | adatok E Ft-ban | |||||||||||||||||||||||
Sor- szám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) módosításai | Tárgyév | ||||||||||||||||||||
A. | BEFEKTETETT ESZKÖZÖK | 78 069 | 77 433 | |||||||||||||||||||||
I. | IMMATERIÁLIS JAVAK | 1 032 | 255 | |||||||||||||||||||||
1. | Alapítás, átszervezés aktivált értéke | |||||||||||||||||||||||
2. | Kísérleti fejlesztés aktivált értéke | |||||||||||||||||||||||
3. | Vagyoni értékű jogok | 395 | 255 | |||||||||||||||||||||
4. | Szellem termékek | 637 | ||||||||||||||||||||||
5. | Üzleti vagy cégérték | |||||||||||||||||||||||
6. | Immateriális javakra adott előlegek | |||||||||||||||||||||||
7. | Immateriális javak értékhelyesbítése | |||||||||||||||||||||||
II. | TÁRGYI ESZKÖZÖK | 77 037 | 77 178 | |||||||||||||||||||||
1. | Ingatlanok és a kapcsolódó vagyoni értékű jogok | 66 953 | 62 108 | |||||||||||||||||||||
2. | Műszaki berendezések, gépek, járművek | |||||||||||||||||||||||
3. | Egyéb berendezések, felszerelések, járművek | 10 079 | 15 070 | |||||||||||||||||||||
4. | Tenyészállatok | |||||||||||||||||||||||
5. | Beruházások, felújítások | 5 | ||||||||||||||||||||||
6. | Beruházásokra adott előlegek | |||||||||||||||||||||||
7. | Tárgyi eszközök értékhelyesbítése | |||||||||||||||||||||||
III. | BEFEKTETETT PÉNZÜGYI ESZKÖZÖK | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
1. | Tartós részesedés kapcsolt vállalkozásban | |||||||||||||||||||||||
2. | tartósan adott kölcsön kapcsolt vállalkozásban | |||||||||||||||||||||||
3. | Egyéb tartós részesedés | |||||||||||||||||||||||
4. | tartósan adott kölcsön egyéb rész. visz. álló vállalkozásban | |||||||||||||||||||||||
5. | Egyéb tartósan adott kölcsön | |||||||||||||||||||||||
6. | Tartós hitelviszonyt megtestesítő értékpapír | |||||||||||||||||||||||
7. | Befektetett pénzügyi eszközök értékhelyesbítése | |||||||||||||||||||||||
8. | Befektetett pénzügyi eszközök értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||||
B. | FORGÓESZKÖZÖK | 45 161 | 55 310 | |||||||||||||||||||||
I. | KÉSZLETEK | 294 | 291 | |||||||||||||||||||||
1. | Anyagok | |||||||||||||||||||||||
2. | Befejezetlen termelés és félkész termékek | |||||||||||||||||||||||
3. | Növendék-, hízó- és egyéb állatok | |||||||||||||||||||||||
4. | Késztermékek | |||||||||||||||||||||||
5. | Áruk | 294 | 291 | |||||||||||||||||||||
6. | Készletekre adott előlegek | |||||||||||||||||||||||
II. | KÖVETELÉSEK | 6 584 | 6 551 | |||||||||||||||||||||
1. | Követelések áruszállításból és szolgáltatásokból (vevők) | 6 444 | 6 144 | |||||||||||||||||||||
2. | Követelések kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||||
3. | Követelések egyéb részesedési visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||||
4. | Váltókövetelések | |||||||||||||||||||||||
5. | Egyéb követelések | 140 | 407 | |||||||||||||||||||||
6. | Követelések értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||||
7. | Származékos ügyletek pozitív értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||||
III. | ÉRTÉKPAPÍROK | 24 678 | 32 679 | |||||||||||||||||||||
1. | Részesedés kapcsolt vállalkozásban | |||||||||||||||||||||||
2. | Egyéb részesedés | 24 678 | 32 679 | |||||||||||||||||||||
3. | Saját részvények, saját üzletrészek | |||||||||||||||||||||||
4. | Forgatási célú hitelviszonyt megtestesítő értékpapírok | |||||||||||||||||||||||
5. | Értékpapírok értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||||
IV. | PÉNZESZKÖZÖK | 13 605 | 15 789 | |||||||||||||||||||||
1. | Pénztár, csekkek | 1 236 | 1 256 | |||||||||||||||||||||
2. | Bankbetétek | 12 369 | 14 533 | |||||||||||||||||||||
C. | AKTÍV IDŐBELI ELHATÁROLÁSOK | 4 433 | 2 696 | |||||||||||||||||||||
1. | Bevételek aktív időben elhatárolása | 4 059 | 2 682 | |||||||||||||||||||||
2. | Költségek, ráfordítások aktív időbeli elhatárolása | 374 | 14 | |||||||||||||||||||||
3. | Halasztott ráfordítások | |||||||||||||||||||||||
ESZKÖZÖK ÖSSZESEN | 127 663 | 135 439 | ||||||||||||||||||||||
Budapest, 2008. március 5. | ||||||||||||||||||||||||
Pentzné Barczán Ildikó Regisztrált mérlegképes könyvelő (124956) | Héray László Ügyvezető igazgató | |||||||||||||||||||||||
2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | ||||||||
Statisztikai számjel | ||||||||||||||||||||||||
0 | 1 | - | 1 | 4 | - | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | |||||||||||||
Cégjegyzék szám | ||||||||||||||||||||||||
2007. 12. 31. | ||||||||||||||||||||||||
FŐVÁROSI TAXIÁLLOMÁSOKAT ÜZEMELTETŐ KHT. | ||||||||||||||||||||||||
MÉRLEG FORRÁSOK | adatok E Ft-ban | |||||||||||||||||||||||
Sor- szám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) módosításai | Tárgyév | ||||||||||||||||||||
D. | SAJÁT TŐKE | 27 144 | 30 907 | |||||||||||||||||||||
I. | JEGYZETT TŐKE | 3 000 | 3 000 | |||||||||||||||||||||
ebből: a) visszavásárolt tulajdonosi részesedés névértéken | ||||||||||||||||||||||||
II. | JEGYZETT DE MÉG BE NEM FIZETETT TŐKE | |||||||||||||||||||||||
III. | TŐKETARTALÉK | |||||||||||||||||||||||
IV. | EREDMÉNYTARTALÉK | 18 757 | 24 144 | |||||||||||||||||||||
V. | LEKÖTÖTT TARTALÉK | |||||||||||||||||||||||
VI. | ÉRTÉKELÉSI TARTALÉK | |||||||||||||||||||||||
1. | Értékhelyesbítés értékelési tartaléka | |||||||||||||||||||||||
2. | Valós értékelés értékelési tartaléka | |||||||||||||||||||||||
VII. | MÉRLEG SZERINTI EREDMÉNY | 5 387 | 3 763 | |||||||||||||||||||||
E | CÉLTARTALÉKOK | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
1. | Céltartalékok a várható kötelezettségekre | |||||||||||||||||||||||
2. | Céltartalékok a jövőbeni kötelezettségekre | |||||||||||||||||||||||
3. | Egyéb céltartalék | |||||||||||||||||||||||
F | KÖTELEZETTSÉGEK | 6 545 | 12 062 | |||||||||||||||||||||
I. | HÁTRASOROLT KÖTELEZETTSÉGEK | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
1. | Hátrasorolt kötelezettségek kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||||
2. | Hátrasorolt kötelezettségek egyéb rész. visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||||
3. | Hátrasorolt kötelezettségek egyéb gazdálkodóval szemben | |||||||||||||||||||||||
II. | HOSSZÚ LEJÁRATÚ KÖTELEZETTSÉGEK | 2 666 | 4 161 | |||||||||||||||||||||
1. | Hosszú lejáratra kapott kölcsönök | |||||||||||||||||||||||
2. | Átváltoztatható kötvények | |||||||||||||||||||||||
3. | Tartozások kötvénykibocsátásból | |||||||||||||||||||||||
4. | Beruházási és fejlesztési hitelek | 2 666 | 4 161 | |||||||||||||||||||||
5. | Egyéb hosszú lejáratú hitelek | |||||||||||||||||||||||
6. | Tartós kötelezettségek kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||||
7. | Tartós kötelezettségek egyéb részsedési visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||||
8. | Egyéb hosszú lejáratú kötelezettségek | |||||||||||||||||||||||
III. | RÖVID LEJÁRATÚ KÖTELEZETTSÉGEK | 3 879 | 7 901 | |||||||||||||||||||||
1. | Rövid lejáratú kölcsönök | |||||||||||||||||||||||
- ebből az Átváltoztatható kötvények | ||||||||||||||||||||||||
2. | Rövid lejáratú hitelek | 1 496 | 1368 | |||||||||||||||||||||
3. | Vevőktől kapott előlegek | |||||||||||||||||||||||
4. | Kötelezettségek áruszállításból és szolgáltatásnyújtásból | 565 | 4 382 | |||||||||||||||||||||
5. | Váltótartozások | |||||||||||||||||||||||
6. | Rövid lejáratú kötelezettségek kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||||
7. | Rövid lejáratú kötelezettségek egyéb rész. visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||||
8. | Egyéb rövid lejáratú kötelezettségek | 1 818 | 2 151 | |||||||||||||||||||||
9. | Kötelezettségek értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||||
10. | Származékos ügyletek negatív értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||||
G. | PASSZÍV IDŐBELI ELHATÁROLÁSOK | 93 974 | 92 470 | |||||||||||||||||||||
1. | Bevételek passzív időbeli elhatárolása | 25 888 | 29 149 | |||||||||||||||||||||
2. | Költségek, ráfordítások passzív időbeli elhatárolása | 8 336 | 8 739 | |||||||||||||||||||||
3. | Halasztott bevételek | 59 750 | 54 582 | |||||||||||||||||||||
FORRÁSOK ÖSSZESEN | 127 663 | 135 439 | ||||||||||||||||||||||
Budapest, 2008. március 5. | ||||||||||||||||||||||||
Pentzné Barczán Ildikó Regisztrált mérlegképes könyvelő (124956) | Héray László Ügyvezető igazgató | |||||||||||||||||||||||
2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | ||||||||
Statisztikai számjel | ||||||||||||||||||||||||
0 | 1 | - | 1 | 4 | - | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | |||||||||||||
Cégjegyzék szám | ||||||||||||||||||||||||
2007. 01. 01. - 2007. 12. 31. | ||||||||||||||||||||||||
FŐVÁROSI TAXIÁLLOMÁSOKAT ÜZEMELTETŐ SZOLGÁLTATÓ KHT. | ||||||||||||||||||||||||
KÖZHASZNÚ EREDMÉNYKIMUTATÁS | adatok E Ft-ban | |||||||||||||||||||||||
Sor- szám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) módosításai | Tárgyév | ||||||||||||||||||||
A. | ÖSSZES KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE | 115 718 | 121 414 | |||||||||||||||||||||
1. | Közhasznú célra, működésre kapott támogatás | 4 998 | 5 167 | |||||||||||||||||||||
a) alapítótól | 4 998 | 5 167 | ||||||||||||||||||||||
b) központi költségvetésből | ||||||||||||||||||||||||
c) helyi önkormányzattól | ||||||||||||||||||||||||
d) egyéb | ||||||||||||||||||||||||
2. | Pályázati úton elnyert támogatás | |||||||||||||||||||||||
3. | Közhasznú tevékenységből származó bevétel | 108 947 | 115 014 | |||||||||||||||||||||
4. | Tagdíjból származó bevétel | |||||||||||||||||||||||
5. | Egyéb bevételek | 1 774 | 1 233 | |||||||||||||||||||||
B. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
C. | ÖSSZES BEVÉTEL (A+B) | 115 719 | 121 414 | |||||||||||||||||||||
D. | KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI | 110 332 | 117 651 | |||||||||||||||||||||
Anyagjellegű ráfordítások | 55 745 | 57 642 | ||||||||||||||||||||||
Személyi jellegű ráfordítások | 45 364 | 51 860 | ||||||||||||||||||||||
Értékcsökkenés leírás | 8 223 | 7 658 | ||||||||||||||||||||||
Egyéb ráfordítások | 565 | 94 | ||||||||||||||||||||||
Pénzügyi műveletek ráfordításai | 435 | 397 | ||||||||||||||||||||||
Rendkívüli ráfordítások | ||||||||||||||||||||||||
E. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
Anyagjellegű ráfordítások | ||||||||||||||||||||||||
Személyi jellegű ráfordítások | ||||||||||||||||||||||||
Értékcsökkenés leírás | ||||||||||||||||||||||||
Egyéb ráfordítások | ||||||||||||||||||||||||
Pénzügyi műveletek ráfordításai | ||||||||||||||||||||||||
Rendkívüli ráfordítások | ||||||||||||||||||||||||
G. | ÖSSZES RÁFORDÍTÁS (D+E) | 110 332 | 117 651 | |||||||||||||||||||||
H. | ADÓZÁS ELŐTTI VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (B-E) | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
I. | ADÓFIZETÉSI KÖTELEZETTSÉG | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
I. | TÁRGYÉVI EREDMÉNY (G-H) | 0 | 0 | |||||||||||||||||||||
J. | TÁRGYÉV! KÖZHASZNÚ EREDMÉNY (A-D) | 5 387 | 3 763 | |||||||||||||||||||||
TÁJÉKOZTATÓ ADATOK | ||||||||||||||||||||||||
A. | Személyi jellegű ráfordítások | 45 364 | 51 860 | |||||||||||||||||||||
Bérköltség | 29250 | 33 363 | ||||||||||||||||||||||
Megbízási díjak | ||||||||||||||||||||||||
Tiszteletdíjak | 2 280 | 2 280 | ||||||||||||||||||||||
Személyi jellegű egyéb kifizetések | 3 124 | 3 781 | ||||||||||||||||||||||
Bérjárulékok | 10 710 | 12 136 | ||||||||||||||||||||||
B. | Szervezet által nyújtott támogatások | |||||||||||||||||||||||
ebből kötelezettségként elsz., és továbbutalt, ill. átadott tám. | ||||||||||||||||||||||||
Budapest, 2008. március 5. | ||||||||||||||||||||||||
Pentzné Barczán Ildikó Regisztrált mérlegképes könyvelő (124956) | Héray László Ügyvezető igazgató |