2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 9 | 6 | 3 | 2 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | |
Statisztikai számjel |
FŐVÁROSI TAXIÁLLOMÁSOKAT ÜZEMELTETŐ
SZOLGÁLTATÓ KÖZHASZNÚ NONPROFIT Kft.
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Cégjegyzékszám 01-14-000231
Adószám: 20603959-2-41
KÖZHASZNÚSÁGI JELENTÉS
2009. 12. 31.
Budapest, 2010. május 10.
Héray László s. k.
ügyvezető igazgató
Beszámolási időszak: 2009. január 1.-2009. december 31.
1. A Közhasznú Nonprofit Kft. auditált számviteli beszámolója (mérleg, eredménykimutatás, kiegészítő mellékletek) és a közhasznú eredménykimutatás
(1. sz. melléklet).
2. Kimutatás a költségvetési támogatás felhasználásáról
Költségvetési támogatást a társaság 2009. évben sem a Fővárosi Önkormányzattól, sem más szervezettől nem kapott.
3. A vagyon felhasználásával kapcsolatos kimutatás
A társaság az alapítói okiratban meghatározott közhasznú tevékenységét végezte.
Vállalkozási tevékenységből származó bevétel aránya 4% volt.
Összességében elmondható, hogy a 2009. évi tervet sikerült megvalósítani, a tervezés során becsült létszám és költségadatok reálisan kerültek meghatározásra.
4. Cél szerinti juttatások
A Fővárosi Önkormányzat - egy 1999. évi döntés alapján - 79 M Ft-ot biztosított Budapest taxiállomás hálózatának kialakítására.
A teljes összeg 2005. december 31-ig felhasználásra került. 2009. évben a taxiállomás hálózat tovább fejlesztését a kft. a bevételekből (drosztdíjakból) finanszírozta.
5. A központi költségvetési szervtől, az elkülönített állami pénzalaptól, a helyi önkormányzattól, a kisebbségi települési önkormányzattól, a települési önkormányzattól, a települési önkormányzatok társulásától, az egészségbiztosítási önkormányzattól és mindezek szerveitől kapott támogatás mértékének kimutatása.
Költségvetési támogatást a társaság 2009. évben sem a Fővárosi Önkormányzattól, sem más szervezettől tárgyévben nem kapott.
6. A közhasznú szervezet vezető tisztségviselőinek nyújtott juttatások értéke, illetve összege.
Vezető tisztségviselők tárgyévi bruttó keresete:
Ügyvezető igazgató tárgyévben kifizetett bruttó jövedelme 13 440 E Ft
Felügyelő Bizottsági tagok tárgyévi bruttó javadalmazása 1650 E Ft
Összesen: 15 090 E Ft
Az ügyvezető tárgyévi jövedelme a 2009. évi bruttó bére valamint a teljesítés után járó 2008. évi prémiuma szerint alakult.
2009. évi prémium teljes kifizetése a mérlegbeszámoló elfogadása után lehetséges.
7. A közhasznú tevékenységről szóló rövid tartalmi beszámoló
A Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság, a Budapest Főváros Önkormányzatával kötött, többször módosított közszolgáltatási szerződés alapján, a helyi önkormányzatokról szóló ugyancsak többször módosított 1990. évi LXV. törvény 63/A. § h) pontjában meghatározott feladatellátás érdekében a közterületek rendjének biztosítása, valamint a közúti közlekedési szolgáltatásokról és a közúti járművek üzemben tartásáról szóló módosított 89/1988. (XII. 20.) MT rendeletben foglalt taxiszolgáltatás feltételei megteremtése érdekében végzi feladatait.
Az Önkormányzat a Kht.-t az előzőekben hivatkozott tevékenysége keretében az alábbi konkrét és folyamatos szolgáltatások ellátásával bízta meg:
Budapest Főváros közterületein a taxiállomások létesítéséről, használatának és üzemeltetésének rendjéről szóló 59/1999. (XI. 18.) Főv. Kgy. rendelet alapján ellátja a Budapest közterületein lévő taxiállomások létesítésével, fenntartásával, működtetésével és megszüntetésével kapcsolatos feladatokat.
2009. évben lezajlott a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Társaságnak Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társasággá alakítása, alapító okiratának módosítása.
Erről a Fővárosi Közgyűlés döntött 2009. július 25-i határozatában, a Fővárosi Önkormányzat vagyonáról, a vagyontárgyak feletti tulajdonosi jogok gyakorlásáról szóló 75/2007. (XII. 28.) Főv. Kgy. rendelet 52. § (1) bekezdés e) pontja alapján. A határozat szerint a társaság ügyvezetője, a felügyelő bizottság tagjai és a könyvvizsgáló köteles volt megbízatására vonatkozóan elfogadó nyilatkozat megtételére, mely a mandátum időtartamára és az összeférhetetlenségi szabályoknak való megfeleltetésre is kiterjedt.
- A 2009. évi díjfizetési időszakra megállapított taxiállomás-üzemeltetési, szolgáltatási díj - egyébként immáron harmadik éve változatlan - bruttó összegét (25 000 Ft), az általános forgalmi adó kulcsának év közbeni emelése (július 1.) ellenére nem változtattuk.
- A taxiállomás-üzemeltetési, szolgáltatási díjra vonatkozó jogszabályok olyan rendszert alakítottak ki, mely szerint egész évben folyamatos annak befizetése, kinek-kinek az éves műszaki vizsga előtt esedékes.
- A taxis vállalkozók döntő többsége nem áfa-visszaigénylő, tehát a bruttó tarifa jelenti a költséget. Amennyiben a nettó díjat (20 833 Ft) változatlanul hagytuk volna, az új magasabb kulccsal (25%) a bruttó összeg emelkedik (26 041 Ft).
Mindez azonban igazságtalan helyzetet idézett volna elő, hiszen aszerint diszkriminál, hogy ki fizet(ett) az első félévben és ki a másodikban.
Fentiek alapján döntöttünk úgy, hogy a bruttó árban nem érvényesítjük az általános forgalmi adó kulcsának növelését, így az változatlan maradt. Az új nettó összeg azonban ennek megfelelően kisebb, 20 000 Ft lett. Az ebből származó kieső bevételt költség-megtakarítással, illetve hatékonyabb működéssel igyekeztünk kompenzálni, sikerrel.
A Fővárosi Közgyűlés, - eleget téve a közpénzek felhasználásával, a köztulajdon használatának nyilvánosságával, átláthatóbbá tételével és ellenőrzésének bővítésével összefüggő jogszabályok előírásainak - ugyancsak határozatban fogadta el a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. Vezetői Javadalmazási Szabályzatát.
A Szabályzat hatálya kiterjed a Társaság ügyvezetőjének és Felügyelő Bizottságának a javadalmazására.
A Társaság Felügyelő Bizottsága a Társaság ellenőrző szerve, így tagjai a Gazdasági társaságokról szóló 2006. évi IV. törvény (a továbbiakban: Gt.) 33-39. § rendelkezései alapján látják el tevékenységüket.
A Társaság ügyvezetője a Társaság vezető tisztségviselője, vezető állású munkavállalója, tevékenységét ezért a Gt. 21. § és 22. §, valamint a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvény (Mt.) X. fejezet 188. § rendelkezései szerint folytatja.
A hálózat helyzete, üzemeltetési feladatok
A fővárosi taxiállomás-hálózat kialakítása befejezettnek tekinthető, de természetesen továbbra is napirenden szerepel az esetleges fejlesztés kérdése is.
A taxiállomások szakmai elfogadását, befogadását jelzi, hogy egyre több fuvarszervező társaságnál felmerül a régi-új fuvarszervezési módszer, a drosztelső rendszer gyakorlati alkalmazása. A szisztéma sikerrel működött évtizedekkel korábban is, ám a kilencvenes évek táján, a fuvarszervező cégekhez nem tartozó taxisok számának ugrásszerű megnövekedése és egyszersmind a droszthálózat „eltűnése” idején ellehetetlenült.
Ez a megoldás számtalan előnnyel bír a diszpécser és a taxis számára is. Áttekinthető, igazságos és nem utolsósorban gazdaságos. A rendelt fuvart mindig a megadott címhez legközelebb eső taxiállomás, első helyén várakozó taxis kapja. Ennek megfelelően megszűnik a jelentősége annak, hogy kinek milyen hosszú az antennája, és szükségtelenné válik a drosztok helyett a jó vételi lehetőséget biztosító, de szabálytalan helyen „tutizni”, azaz várni az URH-n érkező címet. A fuvarral végző vállalkozónak pedig elsőrendű érdeke a legközelebbi állomáson felsorakozni.
A „drosztelső” rendszer kiterjedtebb alkalmazása természetesen szükségessé teszi a diszpécser központok technikai korszerűsítését és a fuvarszervező társaságok elengedhetetlen együttműködését, annál is inkább, mivel a rendezett és igazságos címkiadás sokkal vonzóbb lehet a társaságokba még nem tagozódott vállalkozók számára.
A Taxiállomás Kft. változatlanul a hálózat használhatóságának biztosításával, a szervezettebb és gyakoribb ellenőrzésekkel igyekezett segíteni ezt a folyamatot.
2009-ben 330-ra növekedett a fővárosi drosztok száma, 68 taxiállomás felújítását végeztük el, összességében pedig már 198 állomás kapott tartós útburkolati jelet.
Internetes honlapunk fényképekkel illusztrálva, részletesen bemutatja a budapesti hálózatot, idézi a vonatkozó jogszabályokat, tájékoztatást nyújt az ügyfélszolgálatunk működéséről, nyitvatartási rendjéről. Napi információt biztosítunk a taxisok számára a különböző munkálatokkal, építkezésekkel, útfelújításokkal járó ideiglenes változásokról, áthelyezésekről is.
Ügyfélszolgálat
2009. január 1-jétől megkezdődött a tárgyévi új engedélyek kiváltása. Túlnyomórészt személyesen keresték fel az ügyfélszolgálatot, de 23 ügyfél 2009-ben is a postai ügyintézést választotta. A vállalkozások/vállalkozók a jogszabály előírásainak megfelelően, az időszakos műszaki vizsgáztatás alkalmával fáradtak be az engedélymegújítás miatt.
Az ügyfelek elégedettek a kialakított rendszerrel, az ügyfélforgalom egyenletesen eloszlik az év folyamán, bár voltak kiemelkedő forgalmú időszakok, mint az április, június és július hónapok.
Az ügyfélszolgálatot 7243 esetben keresték fel engedélyezés, és egyéb taxizással kapcsolatos ügyben. Telefonos kapcsolatfelvétel 1651, személyes érdeklődés 130 esetben történt.
A 2009-es esztendőben 240 új vállalkozást regisztráltunk be, ez jelentős csökkenést mutat az elmúlt évhez képest (312).
Az év folyamán több olyan taxis vállalkozó volt, szám szerint 41, akinek a 2009-es mellett a 2008-as és/vagy a 2007-es, 2006-os, 2005-ös, 2004-es éves díjat is rendezni kellett.
Panaszok többségében a taxiállomásokra történő beállással kapcsolatban merültek fel, emellett sok bejelentés érkezett az ellenőrzések szükségességével kapcsolatban is. Nagyon sokan érdeklődtek a „Taxi személyszállítás” vállalkozás indításával, ügyintézésével kapcsolatosan, de tanfolyamokkal, engedélyezési eljárásokkal összefüggésben is.
Ellenőrzés
A Taxiállomás Kft. ellenőrzési feladatait részben önállóan, részben pedig a Fővárosi Közterület-felügyelettel kötött együttműködési megállapodás alapján, közös járőrszolgálatok révén teljesíti.
Az önálló ellenőrzés elsősorban a drosztok műszaki állapotára, kihasználtságára, előírásszerű működésére irányul. Minden alkalommal megtörténik a szempontrendszer szerinti adatok rögzítése, továbbá fénykép is készül.
A speciális számítógépes program segítségével sokirányú statisztikai lekérdezésre nyílik lehetőség, akár évekre visszamenően is. Így tényszerűen megállapítható, hogy 2009-ben már rendszerint 70% feletti volt a folyamatosan „rendben” talált azon drosztok aránya, amelyeken semminemű szabálytalanság nem volt tapasztalható.
Fenti adatbázis rendszeres nyomon követése és elemzése szolgáltat alapot a Fővárosi Közterület-felügyelettel közös járőrszolgálatok útvonalterveinek összeállításához. Miután a Kft. hatósági jogosítványokkal nem rendelkezik, ez az együttműködés óriási jelentőséggel bír számunkra, a renitensekkel szembeni fellépés, intézkedés, szankcionálás szempontjából.
A Felügyelettel folytatott immár többéves közös munka rutinszerűnek és változatlanul korrektnek minősíthető, de nem elképzelhetetlen, hogy az úgynevezett regionális, kerületi felügyeletek kiválása később zavart okozhat az együttműködésben.
Örvendetes fejlemény, hogy a taxisok egyre inkább eleget tesznek a korábbi és folyamatos felkérésünknek, hogy jelezzék azonnal, ha bárhol rendellenességet, problémát tapasztalnak. Egyre több ilyen bejelentés érkezik, mi lehetőség szerint rövid időn belül a helyszínre irányítjuk a járőrt. A szakmai sajtóban pedig az elmúlt évben megjelentek a gyors intézkedést illetően az első köszönetnyilvánítások.
Budapest, 2010. május 10.
Héray László s. k.
ügyvezető igazgató
A Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. tulajdonosa részére
Elvégeztük a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. (a Társaság) mellékelt 2009. évi közhasznúsági jelentésének a könyvvizsgálatát, amely közhasznúsági jelentés a 2009. december 31-i fordulónapra elkészített mérlegből - melyben az eszközök és források egyező végösszege 153 438 E Ft, a mérleg szerinti eredmény 12 359 E Ft nyereség -, az ezen időpontra végződő évre vonatkozó eredménykimutatásból és közhasznú eredménykimutatásból, valamint a számviteli politika meghatározó elemeit és az egyéb magyarázó megjegyzéseket tartalmazó kiegészítő mellékletből áll.
A Társaság előző, 2008. évi éves beszámolójáról 2009. május 12-én korlátozás nélküli véleményt bocsátottunk ki.
A vezetés felelőssége az éves beszámolóért
Az éves beszámolónak a számviteli törvényben foglaltak és a Magyarországon elfogadott általános számviteli elvek szerint történő elkészítése és valós bemutatása az ügyvezetés felelőssége. Ez a felelősség magában foglalja az akár csalásból, akár hibából eredő, lényeges hibás állításoktól mentes éves beszámoló elkészítése és valós bemutatása szempontjából releváns belső ellenőrzés kialakítását, bevezetését, fenntartását, megfelelő számviteli politika kiválasztását és alkalmazását, valamint az adott körülmények között ésszerű számviteli becslések elkészítését.
A könyvvizsgáló felelőssége
A mi felelősségünk az éves beszámoló véleményezése az elvégzett könyvvizsgálat alapján, valamint a közhasznúsági jelentés és az éves beszámoló összhangjának megítélése. A könyvvizsgálatot a magyar Nemzeti Könyvvizsgálati Standardok és a könyvvizsgálatra vonatkozó - Magyarországon érvényes - törvények és egyéb jogszabályok alapján hajtottuk végre. A fentiek megkövetelik, hogy megfeleljünk bizonyos etikai követelményeknek, valamint hogy a könyvvizsgálatot úgy tervezzük meg és végezzük el, hogy kellő bizonyosságot szerezzünk arról, hogy az éves beszámoló nem tartalmaz lényeges hibás állításokat.
A könyvvizsgálat magában foglalja olyan eljárások végrehajtását, amelyek célja könyvvizsgálati bizonyítékot szerezni az éves beszámolóban szereplő összegekről és közzétételekről. A kiválasztott eljárások, beleértve az éves beszámoló akár csalásból, akár hibából eredő, lényeges hibás állításai kockázatának felméréseit, a könyvvizsgáló megítélésétől függnek. A kockázatok ilyen felmérésekor a könyvvizsgáló az éves beszámoló ügyvezetés általi elkészítése és valós bemutatása szempontjából releváns belső ellenőrzést azért mérlegeli, hogy olyan könyvvizsgálati eljárásokat tervezzen meg, amelyek az adott körülmények között megfelelőek, de nem azért, hogy a vállalkozás belső ellenőrzésének hatékonyságára vonatkozóan véleményt mondjon. A könyvvizsgálat magában foglalta továbbá az alkalmazott számviteli alapelvek megfelelőségének és az ügyvezetés számviteli becslései ésszerűségének, valamint az éves beszámoló átfogó bemutatásának értékelését. A közhasznúsági jelentéssel kapcsolatos munkánk a közhasznúsági jelentés és az éves beszámoló összhangjának megítélésére korlátozódott és nem tartalmazta egyéb, a Társaság nem auditált számviteli nyilvántartásaiból levezetett információk áttekintését. Meggyőződésünk, hogy a megszerzett könyvvizsgálati bizonyíték elegendő és megfelelő alapot nyújt a könyvvizsgálói záradék (vélemény) megadásához.
Záradék:
A könyvvizsgálat során a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. éves beszámolóját, annak részeit és tételeit, azok könyvelési és bizonylati alátámasztását az érvényes nemzeti könyvvizsgálati standardokban foglaltak szerint felülvizsgáltuk, és ennek alapján elegendő és megfelelő bizonyosságot szereztünk arról, hogy az éves beszámolót az egyéb szervezetek beszámoló készítésére vonatkozó 224/2000. (XII. 19.) Korm. rendeletben, a számviteli törvényben és az általános számviteli elvek szerint készítették el. Véleményünk szerint az éves beszámoló a Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft. 2009. december 31-én fennálló vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetéről megbízható és valós képet ad. A kiegészítő szöveges értékelés és rövid tartalmi beszámoló az éves beszámoló adataival összhangban van.
Budapest, 2010. április 16.
Beleki Tamás s. k | Balázsovics Dóra s. k. | Virág Attila s. k | |||||||||||||||||
Igazgatósági tagok | Bejegyzett könyvvizsgáló | ||||||||||||||||||
PERTIA Könyvvizsgáló Zrt. | 004242 | ||||||||||||||||||
000260 | |||||||||||||||||||
2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | |||
Statisztikai számjel | |||||||||||||||||||
0 | 1 | - | 1 | 4 | - | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | ||||||||
Cégjegyzék szám |
2009. 01. 01.-2009. 12. 31.
Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Nonprofit Kft.
adatok E Ft-ban | |||||||||||||||||||||||
Sorszám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) módosításai | Tárgyév | |||||||||||||||||||
01. | Belföldi értékesítés nettó árbevétele | 159 300 | 126 759 | ||||||||||||||||||||
Ebből: Tárgyévi tevékenység bevétele | 125 051 | 125 699 | |||||||||||||||||||||
Előző évről hozott elhatárolt bevétel feloldása | 29 149 | 1060 | |||||||||||||||||||||
02. | Export-közösségi értékesítés nettó árbevétele | ||||||||||||||||||||||
I. | Értékesítés nettó árbevétele (01+02) | 159 300 | 126 759 | ||||||||||||||||||||
03. | Saját termelésű készletek állományváltozása | ||||||||||||||||||||||
04. | Saját előállítású eszközök aktivált értéke | ||||||||||||||||||||||
II. | Aktivált saját teljesítmények értéke (03+04) | 0 | 0 | ||||||||||||||||||||
III. | Egyéb bevételek | 1306 | 466 | ||||||||||||||||||||
Ebből: visszaírt értékvesztés | |||||||||||||||||||||||
05. | Anyagköltség | 3 335 | 4186 | ||||||||||||||||||||
06. | Igénybe vett szolgáltatások értéke | 52 008 | 52 545 | ||||||||||||||||||||
07. | Egyéb szolgáltatások értéke | 1 639 | 1 479 | ||||||||||||||||||||
08. | Eladott áruk beszerzési értéke | 1 390 | 2 063 | ||||||||||||||||||||
09. | Eladott (közvetített) szolgáltatások értéke | ||||||||||||||||||||||
IV. | Anyagjellegű ráfordítások (05+06+07+08+09) | 58 372 | 60 273 | ||||||||||||||||||||
10. | Bérköltség | 37 290 | 39 842 | ||||||||||||||||||||
11. | Személyi jellegű egyéb kifizetések | 5 078 | 2762 | ||||||||||||||||||||
12. | Bérjárulékok | 12 028 | 12 603 | ||||||||||||||||||||
V. | Személyi jellegű ráfordítások (10+11+12) | 54 396 | 55 207 | ||||||||||||||||||||
VI. | Értékcsökkenési leírás | 7 598 | 8 083 | ||||||||||||||||||||
VII. | Egyéb ráfordítások | 1 907 | 1 004 | ||||||||||||||||||||
Ebből: értékvesztés | |||||||||||||||||||||||
A. | ÜZEMI (ÜZLETI) TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE (I+II+III-IV-V-VI-VII) | 38 333 | 2 658 | ||||||||||||||||||||
Ebből: 2008. évi eredmény | 9 184 | ||||||||||||||||||||||
Előző év elhatárolt bevételének feloldásából származó eredmény | 29 149 | ||||||||||||||||||||||
13. | Kapott járó osztalék és részesedés | ||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | |||||||||||||||||||||||
14. | Részesedések értékesítésének árfolyamnyeresége | ||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | |||||||||||||||||||||||
15. | Befektetett pénzügyi eszközök kamatai, árfolyamnyereségek | ||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | |||||||||||||||||||||||
16. | Egyéb kapott (járó) kamatok és kamatjellegű bevételek | 711 | 5 832 | ||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott | |||||||||||||||||||||||
17. | Pénzügyi műveletek egyéb bevételei | 62 | |||||||||||||||||||||
Értékelési különbözet | |||||||||||||||||||||||
VIII. | Pénzügyi műveletek bevételei (13+14+15+16+17) | 711 | 5 894 | ||||||||||||||||||||
18. | Befektetett pénzügyi eszközök árfolyamvesztesége | ||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott | |||||||||||||||||||||||
19. | Fizetendő kamatok és kamatjellegű ráfordítások | 825 | 1 138 | ||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott | |||||||||||||||||||||||
20. | Részesedések, értékpapírok, bankbetétek értékvesztése | ||||||||||||||||||||||
Ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott | |||||||||||||||||||||||
21. | Pénzügyi műveletek egyéb ráfordításai | 838 | 212 | ||||||||||||||||||||
IX. | Pénzügyi műveletek ráfordításai (18+19+20+21) | 1663 | 1350 | ||||||||||||||||||||
B. | PÉNZÜGYI MŰVELETEK EREDMÉNYE (VIII-IX) | -952 | 4 544 | ||||||||||||||||||||
C. | SZOKÁSOS VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (+A+B) | 37 381 | 7 202 | ||||||||||||||||||||
X. | Rendkívüli bevételek | 5 206 | 5 207 | ||||||||||||||||||||
XI. | Rendkívüli ráfordítások | ||||||||||||||||||||||
D. | RENDKÍVÜLI EREDMÉNY (X-XI) | 5 206 | 5 207 | ||||||||||||||||||||
E. | ADÓZÁS ELŐTTI EREDMÉNY (+C+D) | 42 587 | 12 409 | ||||||||||||||||||||
XII. | Adófizetési kötelezettség | 119 | 50 | ||||||||||||||||||||
F. | ADÓZOTT EREDMÉNY (+E-XII) | 42 468 | 12 359 | ||||||||||||||||||||
22. | Eredménytartalék igénybe vétele osztalékra, részesedésre | ||||||||||||||||||||||
23. | Fizetett (jóváhagyott) osztalék és részesedés | ||||||||||||||||||||||
G. | MÉRLEG SZERINTI EREDMÉNY (+F+22-23) | 42 468 | |||||||||||||||||||||
Budapest 2010. április 16. | |||||||||||||||||||||||
Pentzné Barczán Ildikó s. k. | Héray László s. k. | ||||||||||||||||||||||
Regisztrált mérlegképes könyvelő (124956) | Ügyvezető igazgató | ||||||||||||||||||||||
Összeállította: | Taxprofiteer Kft. 1112 Budapest Facsemete utca 2/16 | Telefon: (36) (1) 247-7018 Fax: (36) (1) 248-0554 | |||||||||||||||||||||
Email: taxprofiteer@axelero.hu | |||||||||||||||||||||||
2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | |||||||
Statisztikai számjel | |||||||||||||||||||||||
0 | 1 | - | 1 | 4 | - | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | ||||||||||||
Cégjegyzék szám |
2009. 12. 31.
Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Nonprofit Kft.
adatok E Ft-ban | ||||||||||||||||||||||
Sorszám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) módosításai | Tárgyév | ||||||||||||||||||
A. | BEFEKTETETT ESZKÖZÖK | 75 310 | 67 534 | |||||||||||||||||||
I. | IMMATERIÁLIS JAVAK | 320 | 175 | |||||||||||||||||||
1. | Alapítás, átszervezés aktivált értéke | |||||||||||||||||||||
2. | Kísérleti fejlesztés aktivált értéke | |||||||||||||||||||||
3. | Vagyoni értékű jogok | 175 | ||||||||||||||||||||
4. | Szellemi termékek | |||||||||||||||||||||
5. | Üzleti vagy cégérték | |||||||||||||||||||||
6. | Immateriális javakra adott előlegek | |||||||||||||||||||||
7. | Immateriális javak értékhelyesbítése | |||||||||||||||||||||
II. | TÁRGYI ESZKÖZÖK | 74 990 | 67 359 | |||||||||||||||||||
1. | Ingatlanok és a kapcsolódó vagyoni értékű jogok | 57 350 | 52 076 | |||||||||||||||||||
2. | Műszaki berendezések, gépek, járművek | |||||||||||||||||||||
3. | Egyéb berendezések, felszerelések, járművek | 17 640 | 15 283 | |||||||||||||||||||
4. | Tenyészállatok | |||||||||||||||||||||
5. | Beruházások, felújítások | |||||||||||||||||||||
6. | Beruházásokra adott előlegek | |||||||||||||||||||||
7. | Tárgyi eszközök értékhelyesbítése | |||||||||||||||||||||
III. | BEFEKTETETETT PÉNZÜGYI ESZKÖZÖK | 0 | 0 | |||||||||||||||||||
1. | Tartós részesedés kapcsolt vállalkozásban | |||||||||||||||||||||
2. | Tartósan adott kölcsön kapcsolt vállalkozásban | |||||||||||||||||||||
3. | Egyéb tartós részesedés | |||||||||||||||||||||
4. | Tartósan adott kölcsön egyéb rész. visz. álló vállalkozásban | |||||||||||||||||||||
5. | Egyéb tartósan adott kölcsön | |||||||||||||||||||||
6. | Tartós hitelviszonyt megtestesítő értékpapír | |||||||||||||||||||||
7. | Befektetett pénzügyi eszközök értékhelyesbítése | |||||||||||||||||||||
8. | Befektetett pénzügyi eszközök értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||
B. | FORGÓESZKÖZÖK | 76102 | 85 397 | |||||||||||||||||||
I. | KÉSZLETEK | 1 488 | 873 | |||||||||||||||||||
1. | Anyagok | |||||||||||||||||||||
2. | Befejezetlen termelés és félkész termékek | |||||||||||||||||||||
3. | Növendék-, hízó- és egyéb állatok | |||||||||||||||||||||
4. | Késztermékek | |||||||||||||||||||||
5. | Áruk | 1 488 | 873 | |||||||||||||||||||
6. | Készletekre adott előlegek | |||||||||||||||||||||
II. | KÖVETELÉSEK | 0 | 50 448 | |||||||||||||||||||
1. | Követelések áruszállításból és szolgáltatásokból (vevők) | 0 | 0 | |||||||||||||||||||
2. | Követelések kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||
3. | Követelések egyéb részesedési visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||
4. | Váltókövetelések | |||||||||||||||||||||
5. | Egyéb követelések | 50 448 | ||||||||||||||||||||
6. | Követelések értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||
7. | Származékos ügyletek pozitív értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||
III. | ÉRTÉKPAPÍROK | 32 679 | 0 | |||||||||||||||||||
1. | Részesedés kapcsolt vállalkozásban | |||||||||||||||||||||
2. | Egyéb részesedés | 32 679 | ||||||||||||||||||||
3. | Saját részvények, saját üzletrészek | |||||||||||||||||||||
4. | Forgatási célú hitelviszonyt megtestesítő értékpapírok | |||||||||||||||||||||
5. | Értékpapírok értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||
IV. | PÉNZESZKÖZÖK | 41 935 | 34 076 | |||||||||||||||||||
1. | Pénztár, csekkek | 1 110 | 1 621 | |||||||||||||||||||
2. | Bankbetétek | 32 455 | ||||||||||||||||||||
C. | AKTÍV IDŐBELI ELHATÁROLÁSOK | 1 083 | 507 | |||||||||||||||||||
1. | Bevételek aktív időbeli elhatárolása | 1 059 | 78 | |||||||||||||||||||
2. | Költségek, ráfordítások aktív időbeli elhatárolása | 24 | 429 | |||||||||||||||||||
3. | Halasztott ráfordítások | |||||||||||||||||||||
ESZKÖZÖK ÖSSZESEN | 152 495 | 153 438 | ||||||||||||||||||||
D. | SAJÁT TŐKE | 73 375 | 85 733 | |||||||||||||||||||
I. | JEGYZETT TŐKE | 3 000 | 3 000 | |||||||||||||||||||
ebből: a) visszavásárolt tulajdonosi részesedés névértéken | ||||||||||||||||||||||
II. | JEGYZETT DE MÉG BE NEM FIZETETT TŐKE | |||||||||||||||||||||
III. | TŐKETARTALÉK | |||||||||||||||||||||
IV. | EREDMÉNYTARTALÉK | 27 836 | 70 344 | |||||||||||||||||||
V. | LEKÖTÖTT TARTALÉK | 71 | 30 | |||||||||||||||||||
VI. | ÉRTÉKELÉSI TARTALÉK | |||||||||||||||||||||
1. | Értékhelyesbítés értékelési tartaléka | |||||||||||||||||||||
2. | Valós értékelés értékelési tartaléka | |||||||||||||||||||||
VII. | MÉRLEG SZERINTI EREDMÉNY | 42 468 | 12 359 | |||||||||||||||||||
E. | CÉLTARTALÉKOK | 0 | 0 | |||||||||||||||||||
1. | Céltartalékok a várható kötelezettségekre | |||||||||||||||||||||
2. | Céltartalékok a jövőbeni kötelezettségekre | |||||||||||||||||||||
3. | Egyéb céltartalék | |||||||||||||||||||||
F. | KÖTELEZETTSÉGEK | 19 390 | 12 676 | |||||||||||||||||||
I. | HÁTRASOROLT KÖTELEZETTSÉGEK | 0 | 0 | |||||||||||||||||||
1. | Hátrasorolt kötelezettségek kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||
2. | Hátrasorolt kötelezettségek egyéb rész. visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||
3. | Hátrasorolt kötelezettségek egyéb gazdálkodóval szemben | |||||||||||||||||||||
II. | HOSSZÚ LEJÁRATÚ KÖTELEZETTSÉGEK | 6 070 | 3 330 | |||||||||||||||||||
1. | Hosszú lejáratra kapott kölcsönök | |||||||||||||||||||||
2. | Átváltoztatható kötvények | |||||||||||||||||||||
3. | Tartozások kötvénykibocsátásból | |||||||||||||||||||||
4. | Beruházási és fejlesztési hitelek | |||||||||||||||||||||
5. | Egyéb hosszú lejáratú hitelek | |||||||||||||||||||||
6. | Tartós kötelezettségek kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||
7. | Tartós kötelezettségek egyéb részesedési visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||
8. | Egyéb hosszú lejáratú kötelezettségek | 6 070 | 3 330 | |||||||||||||||||||
III. | RÖVID LEJÁRATÚ KÖTELEZETTSÉGEK | 13 320 | 9 346 | |||||||||||||||||||
1. | Rövid lejáratú kölcsönök | |||||||||||||||||||||
ebből az Átváltoztatható kötvények | ||||||||||||||||||||||
2. | Rövid lejáratú hitelek | |||||||||||||||||||||
3. | Vevőktől kapott előlegek | |||||||||||||||||||||
4. | Kötelezettségek áruszállításból és szolgáltatásnyújtásból | 67 | ||||||||||||||||||||
5. | Váltótartozások | |||||||||||||||||||||
6. | Rövid lejáratú kötelezettségek kapcsolt vállalkozással szemben | |||||||||||||||||||||
7. | Rövid lejáratú kötelezettségek egyéb rész. visz. lévő vállalk. szemben | |||||||||||||||||||||
8. | Egyéb rövid lejáratú kötelezettségek | 13 253 | 9 346 | |||||||||||||||||||
9. | Kötelezettségek értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||
10. | Származékos ügyletek negatív értékelési különbözete | |||||||||||||||||||||
G. | PASSZÍV IDŐBELI ELHATÁROLÁSOK | 59 730 | 55 029 | |||||||||||||||||||
1. | Bevételek passzív időbeli elhatárolása | |||||||||||||||||||||
2. | Költségek, ráfordítások passzív időbeli elhatárolása | 10 354 | 10 860 | |||||||||||||||||||
3. | Halasztott bevételek | 49 376 | 44169 | |||||||||||||||||||
FORRÁSOK ÖSSZESEN | 152 495 | 153 438 | ||||||||||||||||||||
Budapest 2010. április 16. | ||||||||||||||||||||||
Pentzné Barczán Ildikó s. k. | Héray László s. k. | |||||||||||||||||||||
Regisztrált mérlegképes könyvelő (124956) | Ügyvezető igazgató | |||||||||||||||||||||
Összeállította: | Taxprofiteer Kft. 1112 Budapest Facsemete utca 2/16 | Telefon: (36) (1) 247-7018 Fax: (36) (1) 248-0554 | ||||||||||||||||||||
Email: taxprofiteer@axelero.hu | ||||||||||||||||||||||
2 | 0 | 6 | 0 | 3 | 9 | 5 | 5 | 2 | 2 | 1 | 1 | 5 | 7 | 1 | 0 | 1 | ||||||
Statisztikai számjel | ||||||||||||||||||||||
0 | 1 | 1 | 4 | - | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 1 | ||||||||||||
Cégjegyzék szám |
2009. 01. 01.-2009. 12. 31.
Fővárosi Taxiállomásokat Üzemeltető Nonprofit Kft.
adatok E Ft-ban | ||||||||
Sorszám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) módosításai | Tárgyév | ||||
A. | ÖSSZES KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE | 161 423 | 133 226 | |||||
1. | Közhasznú célra, működésre kapott támogatás | 5 206 | 5 207 | |||||
a) alapítótól | 5 206 | 5 207 | ||||||
b) központi költségvetésből | ||||||||
c) helyi önkormányzattól | ||||||||
d) egyéb | ||||||||
2. | Pályázati úton elnyert támogatás | |||||||
3. | Közhasznú tevékenységből származó bevétel | 154 200 | 121 659 | |||||
Ebből: Tárgyévi közhasznú tevékenység bevétele | 125 051 | 120 599 | ||||||
Előző év elhatárolt bevételének feloldásából származó | 29149 | 1060 | ||||||
4. | Tagdíjból származó bevétel | |||||||
5. | Egyéb bevételek | 2017 | 6 360 | |||||
B. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE | 5100 | 5100 | |||||
C. | ÖSSZES BEVÉTEL (A+B) | 166 523 | 138 326 | |||||
D. | KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI | 123 936 | 125 917 | |||||
Anyagjellegű ráfordítások | 58 372 | 60 273 | ||||||
Személyi jellegű ráfordítások | 54 396 | 55 207 | ||||||
Értékcsökkenés leírás | 7 598 | 8 083 | ||||||
Egyéb ráfordítások | 1907 | 1004 | ||||||
Pénzügyi műveletek ráfordításai | 1663 | 1350 | ||||||
Rendkívüli ráfordítások | ||||||||
E. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI | 0 | 0 | |||||
Anyagjellegű ráfordítások | ||||||||
Személyi jellegű ráfordítások | ||||||||
Értékcsökkenés leírás | ||||||||
Egyéb ráfordítások | ||||||||
Pénzügyi műveletek ráfordításai | ||||||||
Rendkívüli ráfordítások | ||||||||
F. | ÖSSZES RÁFORDÍTÁS (D+E) | 123 936 | 125 917 | |||||
G. | ADÓZÁS ELŐTTI VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (B-E) | 5100 | 5100 | |||||
H. | ADÓFIZETÉSI KÖTELEZETTSÉG | 119 | 50 | |||||
I. | ADÓZOTT VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (G-H) | 4981 | 5 050 | |||||
J. | TÁRGYÉVI KÖZHASZNÚ EREDMÉNY (A-D) | 37 487 | 7 309 | |||||
Ebből: 2008. évi közhasznú eredmény | 8 338 | |||||||
Előző év elhatárolt bevételének feloldásából származó eredmény | 29149 | |||||||
TÁJÉKOZTATÓ ADATOK | ||||||||
A. | Személyi jellegű ráfordítások | 54 396 | 55 207 | |||||
Bérköltség | 35 010 | 38 262 | ||||||
Megbízási díjak | ||||||||
Tiszteletdíjak | 2 280 | 1580 | ||||||
Személyi jellegű egyéb kifizetések | 5 078 | 2 762 | ||||||
Bérjárulékok | 12 028 | 12 603 | ||||||
B. | Szervezet által nyújtott támogatások | |||||||
ebből kötelezettségként elsz., és továbbutalt, ill. átadott tám. | ||||||||
Budapest, 2010. április 16. | ||||||||
Pentzné Barczán Ildikó s. k. | Héray László s. k. | |||||||
Regisztrált mérlegképes könyvelő (124956) | Ügyvezető igazgató | |||||||
Taxprofiteer Pénzügyi Tanácsadó Kft. | ||||||||
Összeállította: | 1112 Budapest, Facsemete utca 2/16. Telefon: 247-7018 |