PénzMentor Könyvvizsgáló Kft.
Levelezési cím 1136 Bp. Tátra u. 23/B.
E-mail: penzmentor@upcmail.hu
Tel.: 353-3550
www.penzmentor.hu
FÜGGETLEN KÖNYVVIZSGÁLÓI JELENTÉS
az Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalan Emberekért Közalapítvány
1134 Budapest, Dózsa György út 152.
2011. évi beszámolójának felülvizsgálatáról
Budapest, 2012. április 11.
Elvégeztük az Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalan Emberekért Közalapítvány mellékelt 2011. évi beszámolójának a könyvvizsgálatát. Ez az egyszerűsített éves beszámoló a 2011. december 31-i fordulónapra elkészített egyszerűsített mérlegből - melyben az eszközök és források egyező végösszege 193 272 E Ft a mérlegszerinti eredmény 905 E Ft, - és a Közalapítvány ezen időponttal végződő évre vonatkozó eredménykimutatásból, valamint a számviteli politika meghatározó elemeit és az egyéb magyarázó megjegyzéseket tartalmazó kiegészítő mellékletből, közhasznúsági jelentésből áll.
Az éves beszámolónak a számviteli törvényben foglaltak és a Magyarországon elfogadott általános számviteli elvek szerint történő elkészítése és valós bemutatása az ügyvezetés felelőssége. Ez a felelősség magában foglalja az akár csalásból, akár hibából eredő, lényeges hibás állításoktól mentes éves beszámoló elkészítése és valós bemutatása szempontjából releváns belső ellenőrzés kialakítását, bevezetését, fenntartását, megfelelő számviteli politika kiválasztását és alkalmazását, valamint az adott körülmények között ésszerű számviteli becsléseket.
A könyvvizsgáló felelőssége az éves beszámoló véleményezése az elvégzett könyvvizsgálat alapján.
Itt jegyezzük meg, hogy a 2011. 05. 05-én kiadott jelentésünkben 2010. évre könyvvizsgálatunk alapján minősítés nélküli záradékot adtunk ki.
A könyvvizsgálatot a magyar Nemzeti Könyvvizsgálati Standardok és a könyvvizsgálatra vonatkozó - Magyarországon érvényes - törvények és egyéb jogszabályok alapján hajtottuk végre. A fentiek megkövetelik, hogy megfeleljünk bizonyos etikai követelményeknek, valamint hogy a könyvvizsgálat tervezése és elvégzése révén elegendő és megfelelő bizonyítékot szerezzünk arról, hogy az éves beszámoló nem tartalmaz lényeges hibás állításokat.
Az elvégzett könyvvizsgálat magában foglalta olyan eljárások végrehajtását, amelyek célja könyvvizsgálati bizonyítékot szerezni az éves beszámolóban szereplő összegekről és közzétételekről. A kiválasztott eljárások, beleértve az éves beszámoló akár csalásból, akár tévedésekből eredő, lényeges hibás állításai kockázatának felméréseit, a könyvvizsgáló megítélésétől függnek. Az éves beszámolóhoz kapcsolódóan a könyvvizsgáló kockázatfelmérésének nem célja, hogy a közalapítvány belső ellenőrzésének hatékonyságára vonatkozóan véleményt mondjon.
A könyvvizsgálat magában foglalta továbbá az alkalmazott számviteli alapelvek és az ügyvezetés lényegesebb becsléseinek, valamint az éves beszámoló bemutatásának értékelését. Meggyőződésünk, hogy a megszerzett könyvvizsgálati bizonyíték elegendő és megfelelő alapot nyújt a könyvvizsgálói záradék megadásához.
A könyvvizsgálat során az Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalan Emberekért Közalapítvány egyszerűsített éves beszámolóját, annak részeit és tételeit, azok könyvelési és bizonylati alátámasztását az érvényes nemzeti könyvvizsgálati standardokban foglaltak szerint felülvizsgáltuk, és ennek alapján elegendő és megfelelő bizonyosságot szereztünk arról, hogy az éves beszámolót a számviteli törvényben foglaltak és a Magyarországon elfogadott általános számviteli elvek szerint készítették el. Véleményünk szerint a beszámoló az Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalan Emberekért Közalapítvány 2011. december 31-én fennálló vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetéről megbízható és valós képet ad.
Figyelemfelhívás
Véleményünk korlátozása nélkül felhívjuk a figyelmet a pénzügyi kimutatásokhoz fűzött alábbi megjegyzésünkre!
A 169/2011. (V. 26.) Korm. határozat a Közalapítvány megszüntetését 2012. 04. 30-i határidőben jelölte meg. Jelentésünk kiadásáig ettől eltérő megállapodás a két alapító között nem született. Ugyanakkor a Közalapítvány a TÁMOP program keretében a közreműködésével folyó program lezárásában 2012. 06. 30-ig érintett! Változatlan státusz esetén a tevékenységet átvevő, vagy a két alapító jogutódi felelősséggel bír, e folyamatokra a Közalapítvány kötelmeit illetően is.
A Közalapítvány az itt jelzett folyamatot a kiegészítő melléklet 3. oldalával kezdődően, valamint a közhasznúsági jelentés V. pontjában részletesen bemutatta.
Budapest, 2012. április 11.
Varga Péter s. k. | Varga Péter s. k. | |
ügyvezető | bejegyzett könyvvizsgáló | |
MKVK 000256 | MKVK 004214 |
ÖSSZEFOGÁS A BUDAPESTI LAKÁSTALANOKÉRT
ÉS HAJLÉKTALAN EMBEREKÉRT KÖZALAPÍTVÁNY
NÉV: ÖSSZEFOGÁS A BUDAPESTI LAKÁSTALANOKÉRT ÉS HAJLÉKTALAN EMBEREKÉRT KÖZALAPÍTVÁNY
CÍM: 1134 BUDAPEST, DÓZSA GYÖRGY ÚT 152.
Cégjegyzékszám: Pk.61.267/2003
Adószám: 18112285-1-41
Készült: Budapest, 2012. április 11.
A 2011. évi beszámolót Ondecs Éva készítette, regisztrációs száma: 165985
Közalapítvány neve: Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalan Emberekért Közalapítvány
A Közalapítvány székhelye: 1134 Budapest, Dózsa György út 152.
Alapítás, alakulás időpontja: 2004. 01. 07.
Működési formája: közalapítvány
Induló vagyona: 26 000 000 Ft
A tevékenységi körét illetően főtevékenysége alapján a kiemelten közhasznú besorolást kapta.
A ellenőrzését a 9 fős Kuratórium a 3 fős Felügyelő Bizottság, valamint a könyvvizsgáló végezte.
Tevékenységi körök:
Az év során a Közalapítvány az alábbi - a bíróságnál bejegyzett - tevékenységekben működött
85.32.: Szociális ellátás elhelyezés nélkül
A Közalapítvány célja a fővárosban élő hajléktalan emberek szociális helyzetének javítása. A Közalapítvány alakuló ülését 2004. 02. 17-én tartotta.
A Közalapítvány induló vagyona 26 000 E Ft, amelyből 13 000 E Ft-ot a Magyar Köztársaság Kormánya, 13 000 E Ft-ot Budapest Főváros Önkormányzata biztosított.
A 1316/2010. (XII. 27.) Korm. határozat, amely a Kormány által alapított közalapítványokkal és alapítványokkal kapcsolatos időszerű intézkedésekről szóló 1159/2010. (VII. 30.) Korm. határozat által előírt felülvizsgálati eljárás megállapításai alapján szükséges intézkedésekről szól, 4. pontjában az alábbiakról rendelkezik:
„A Kormány megbízza az állami vagyon felügyeletéért felelős minisztert és a kormányzati tevékenység összehangolásáért felelős minisztert, hogy a közalapítványok és alapítványok által ellátott feladatok felett szakmai felügyeletet gyakorló miniszter bevonásával tegyék meg a szükséges intézkedéseket a 4.17. pont szerint az Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalanokért Közalapítvány megszüntetése tárgyában”
Ennek alapján született meg a 169/2011. (V. 26.) Korm. határozat, amelynek értelmében az Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalanokért Közalapítvány megszüntetésre kerül.
A hivatkozott kormányhatározat megszületése óta eltelt időszakban számos egyezetés történt a Fővárosi Önkormányzat és a Nemzeti Erőforrás Minisztérium illetékes munkatársai között. A Közalapítvány megszüntetése kérdésében nem alakult ki egyetértés, mert a Fővárosi Közgyűlés 2011. április 27-i ülésén megalkotott határozatai a Közalapítvány továbbműködtetéséről döntöttek. A két alapító egyetértése nélkül sem megszüntetni sem továbbműködtetni nem lehet változatlan formában a Közalapítványt.
A mérlegkészítés időpontjában rendelkezésre álló információk alapján a Közalapítvány megszüntetésének időpontja 2012. 04. 30.
A Közalapítvány céljainak megvalósításához 2011. évben a Nemzeti Erőforrás Minisztériumtól 100 000 E Ft összegű támogatást kapott, amely összegből 2011. évben 70 000 E Ft érkezett meg, a további 30 000 E Ft átutalása 2012 évben történt meg.
A Közalapítvány a 2011. évi pályáztatáshoz saját forrásaiból 21 500 E Ft-ot biztosított.
A Közalapítvány nyilvánosan meghirdetett pályázat keretében 121 500 E Ft összegre írt ki támogatást.
A Közalapítvány előző évről 244 816 E Ft összegű kötelezettséget hozott át, ami az előző évek pályázatain nyert, de a támogatottaknak még át nem utalt összegeit tartalmazza, ezen összegek átutalása 2011. évben részben megtörtént. Számviteli politikánk változása miatt 2010. évtől az adott évben a szerződött de még nem átutalt pályázaton nyert összegeket már nem a passzív időbeli elhatárolások, hanem a rövid lejáratú kötelezettségeink között mutatjuk ki.
A Közalapítvány 2011. évben 1 000 E Ft-tal támogatta a Február 03-a munkacsoportot.
2008. április 01-jével indult el a Társadalmi Megújulás Operatív Program (továbbiakban: TÁMOP), amelyben konzorciumi partnerként a Hajléktalanokért Közalapítvány főpályázó mellett vesz részt a Közalapítvány. A TÁMOP programban a kezdés óta 6 fő részmunkaidős munkavállaló dolgozott, 2010. évben további 3 fő részmunkaidős munkatárs és 10 fő megbízásos jogviszonyban dolgozó munkatárs került felvételre. A TÁMOP program eredetileg 2011. 06. 30. befejezéssel került meghirdetésre, de 2011. novemberében az irányító hatóság 1 éves meghosszabbításáról döntött, így a projekt várható befejezése 2012. 06. 30. A meghosszabbított projekt 7 fő részmunkaidős és 10 megbízásos jogviszonyú munkavállalóval folytatja a működést.
2011. év novemberében az ESZA Kht. helyszíni ellenőrzést tartott, ahol pénzügyi-gazdálkodási és szakmai anyagok is ellenőrzésre kerültek, az ellenőrzés hibát, hiányosságot nem állapított meg. 2011. év során két pénzügyi elszámolás (PEJ) került beadásra, és felhasználásra került a projekt kezdetekor az ESZA Kht. által rendelkezésre bocsátott előleg.
A Közalapítvány 2011. évben folytatta a 2010. évben megkezdett tevékenységét a Krízis Alap programfeladatainak ellátásában, ennek végrehajtására 50 000 E Ft támogatást kapott a Hajléktalanokért Közalapítványtól, a program keretében 2011. évben 2811 E Ft lakhatási támogatás került kiutalásra, olyan önálló lakhatását 2008. szeptember 30-át követően elvesztett személyek részére, akik kiskorú gyermeket nevelnek. A program 2011. 06. 30-án záródott, elszámolása, a fel nem használt összegek visszautalása megtörtént.
A Közalapítvány képviselő szerve a 9 tagú Kuratórium. A Kuratórium tagjai díjazásban nem részesülnek. A Közalapítvány asszisztense részmunkaidős munkaszerződéssel a Közalapítvány titkára és könyvelője vállalkozási szerződés alapján látja el feladatait. A TÁMOP program munkatársai határozott időre szóló részmunkaidős munkaszerződés, illetve határozott időre szóló megbízási szerződés alapján látják el feladataikat.
A pályázatok bírálása és az elszámolások ellenőrzése szakértők bevonásával történik, akik részben megbízási szerződéssel részben vállalkozási szerződéssel dolgoznak.
Nem értelmezhető a közalapítványnál.
adatok E Ft-ban | ||||
Megnevezés | Bér + tiszteletdíj | Személyi jell. Kifizetések | Összesen | |
Kuratórium tagjai | - | - | - | |
Felügyelő bizottság | - | - | - | |
Összesen | - | - | - |
A TÁMOP program működtetéséhez az Összefogás Közalapítvány a projekt alszámlájára 6000 E Ft-ot utalt át, amelyet az utófinanszírozásos program elszámolása után visszafizet a Közalapítvány számlájára a TÁMOP projekt. Ez a visszafizetés a mérlegkészítés időpontjáig megtörtént.
Garancia vállalása nem történt.
Név | Beosztás | Lakcím | |
Kártyás Irén | Kuratóriumi tag | 1084 Bp., Auróra u. 7. |
a PénzMentor Könyvvizsgáló Kft. (bejegyzési száma a Magyar Könyvvizsgáló Kamaránál: 000256) bejegyzett könyvvizsgálója Varga Péter végzi, akinek kamarai bejegyzési száma 004214.
Közalapítványunk a beszámoló összeállításánál Számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 15-16. §-ában meghatározott alapelvek figyelembe vételével a 2011. gazdasági évről 2011. december 31.-i fordulónappal éves beszámolót készített. Az éves beszámoló összeállítása a törvény 17-20. §-ban előírt általános szabályok alapján történt. Ennek keretében a mérleg a 22-45. §, az eredmény-kimutatás a 70-87. §, a kiegészítő melléklet a 88-94. §, az üzleti jelentés pedig a 95. §-ban meghatározott törvényi előírásoknak megfelelően készült.
A Közalapítvány működését, vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének alakulását bemutató beszámoló összeállításához a 14. § előírása szerint Számviteli politikánkban rögzítettük az egyes mérlegtételek értékelési módját és zárlati időpontokat.
A Számviteli törvény által előírt egyes mérlegtételek valódiságának alátámasztására a számviteli alapelveknek megfelelően számviteli politikánk keretében elkészítettük
- az eszközök és források értékelési szabályzatát,
- pénzkezelési szabályzatot,
- számlarendet és számlatükört.
2011 | Vagyonváltozás | 2010. záró | 2011. záró | ||||
Arányszám | |||||||
ESZKÖZÖK | 2010. 12. 31. | 2011. 12. 31. | Változás | 2010. | 2011. | ||
A) Befektetett Eszközök | 3 371 | 1 661 | -1 710 | 0,93 | 0,87 | ||
I. Immateriális javak | 2 082 | 1 024 | -1 058 | 0,57 | 0,54 | ||
II. Tárgyi eszközök | 1 289 | 637 | -652 | 0,36 | 0,33 | ||
III. Befektetett pénzügyi eszközök | |||||||
IV. Befektetett eszközök értékhelyesbítése | |||||||
B) FORGÓESZKÖZÖK | 240 598 | 156 168 | -84 430 | 66,29 | 80,80 | ||
I. Készletek | |||||||
II. Követelések | 174 | 7 327 | 7 153 | 0,05 | 3,79 | ||
III. Értékpapírok | |||||||
IV. Pénzeszközök | 240 424 | 148 841 | -91 583 | 66,24 | 77,01 | ||
C) AKTÍV IDŐBELI ELHATÁROLÁSOK | 119 000 | 35 443 | -83 557 | 32,78 | 18,33 | ||
ESZKÖZÖK ÖSSZESEN | 362 969 | 193 272 | -169 697 | 100 | 100 | ||
2011 | Vagyonváltozás | 2010. záró | 2011. záró | ||||
Arányszám | |||||||
FORRÁSOK | |||||||
D) SAJÁT TŐKE | 47 621 | 48 526 | 905 | 13,12 | 25,11 | ||
I. Induló tőke | 26 000 | 26 000 | 7,16 | 13,45 | |||
II. Tőkeváltozás | 10 404 | 21 621 | 11 217 | 2,88 | 11,19 | ||
III. Lekötött tartalék | |||||||
IV. Értékelési tartalék | |||||||
V. Tárgyévi eredmény közhasznú tevékenységből | 11 217 | 905 | -10 312 | 3,09 | 0,47 | ||
E) CÉLTARTALÉK | |||||||
F) KÖTELEZETTSÉGEK | 253 119 | 143 876 | -109 243 | 69,74 | 74,44 | ||
I. Hosszúlejáratú kötelezettségek | |||||||
II. Rövid lejáratú kötelezettségek | 253 119 | 143 876 | -109 243 | 69,74 | 74,44 | ||
G) PASSZÍV IDŐBELI ELHATÁROLÁS | 62 229 | 870 | -61 359 | 17,14 | 0,45 | ||
FORRÁSOK ÖSSZESEN | 362 969 | 193 272 | -175 140 | 100,00 | 100,00 |
A tőkeszerkezet mutatói
Mutató megnevezés | Mutató számítás | Mérleg hivatkozás | 2011. | |
Saját tőke aránya | Saját tőke/össz.forrás | D/D+E+F+G | 25,11 | |
Saját tőke aránya I. | Kötelezettségek/saját tőke | F/D | 2,97 | |
Tőkeszerkezeti mutató II. | Rövid lejáratú köt./saját tőke | FII./D | 2,97 |
Beszerzés ideje | Megnevezés | Bruttó érték | |
2007. 07. 16. | Szoftver | 708 000 | |
2007. 05. 07. | MS Office | 55 200 | |
2007. 05. 07. | Windows XP | 36 960 | |
2007. 05. 07. | Windows XP | 36 960 | |
2007. 05. 07. | Abbyy Fine Reader | 46 560 | |
2007. 05. 07. | Számítógép | 198 000 | |
2008. 11. 16. | Digitális fényképezőgép | 66 900 | |
2008. 11. 20. | Projektor | 194 944 | |
2008. 11. 20. | Notebook | 127 042 | |
2008. 11. 20. | Notebook | 114 785 | |
2008. 11. 20. | MS Office | 63 390 | |
2008. 11. 20. | Windows XP | 34 070 | |
2009. 04. 22. | Kulcs-Soft bérprogram | 75 840 | |
2009. 12. 30. | ASNET szoftver | 1 100 000 | |
2010. 02. 01. | Adatbázis kezelő szoftver | 260 000 | |
2010. 02. 16. | ASNET szoftver | 1 640 000 | |
2010. 03. 30. | IBM System Server | 1 375 718 | |
2010. 03. 31. | Számítógép | 97 750 | |
2010. 03. 31. | MS Windows 7 szoftver | 41 250 | |
2010. 03. 31. | Samsung monitor | 41 000 | |
Összesen | 6 314 369 |
Megnevezés | Nyitó érték | Évközi lineárisan elszámolt | Növekedés terven felüli | Évközi csökkenés | Záró érték | |
I. Immateriális javak össz. | 2 016 002 | 1 144 325 | 3 160 327 | |||
05. Vagyoni értékű jogok | ||||||
06. Szellemi termékek | 2 016 002 | 1 144 325 | 3 160 327 | |||
II. Tárgyi eszközök össz. | 927 393 | 651 664 | 1 579 047 | |||
11. Ingatlanok és a kapcsolódó vagyoni értékű jogok | ||||||
12. Műszaki berendezések, gépek, felszerelések | 927 393 | 651 664 | 1 579 047 |
Nettó érték 2011. XII. 31.
Megnevezés | (Ft) | |
I. Immateriális javak összesen | 1 024 153 | |
04. kísérleti fejlesztés aktivált értéke | ||
05. Vagyoni értékű jogok | ||
06. Szellemi termékek | 1 024 153 | |
II. Tárgyi eszközök összesen | 637 091 | |
11. Ingatlanok | ||
12. Műszaki berendezések, gépek, járművek | 637 091 | |
13. Egyéb berendezések |
2011. évben elszámolt értékcsökkenési leírás
Megnevezés | (Ft) | |
Folyamatosan (lineárisan) elszámolt értékcsökkenési leírás | 1 709 729 | |
Használatbavételkor egy összegben elszámolt értékcsökkenési leírás | 86 250 | |
Terv szerinti értékcsökkenés összesen | 1 795 979 | |
Terven felüli értékcsökkenés |
2011. évben megvalósult beruházások bemutatása
A Közalapítvány 2011. évben nem valósított meg beruházást.
Értéknövelő felújítás saját forrásból:
Közalapítványunknál 2011. évben értéknövelő felújítás saját forrásból nem történt
Közalapítványunknál 2011. évben értékvesztés, illetve visszaírt értékvesztés nem volt.
A Közalapítvány 2011. évben 30 000 E Ft aktív időbeli elhatárolást tart nyilván, ami a Nemzeti Erőforrás Minisztériummal kötött szerződés alapján a Közalapítványnak 2011 évre járó, de 2011. évben még át nem utalt támogatási összeget tartalmazza, - amely összeg szerződés szerint 2012. I. félévében kerül átutalásra - ami a mérlegkészítésig megtörtént, a Közalapítvány erre az összegre pályázati kiírás és szerződéskötés keretében kötelezettséget vállalt.
Aktív időbeli elhatárolásként tartjuk nyilván a TÁMOP projekt 2011. évi költségeinek ellentételezésére megállapított de még be nem folyt, előleggel csökkentett utófinanszírozás 5443 E Ft összegét
2011. évben 7327 E Ft követelést tart nyilván a Közalapítvány, amiből 6000 E Ft a TÁMOP projekt költségeinek fedezetére nyújtott az alapítvány a TÁMOP projekt számára. 1327 E Ft a Magyar Evangéliumi Testvérszervezet 631/2010. pályázati elszámolása és annak ellenőrzése alapján megállapított maradvány, amelyet a pályázó szervezet nem a pályázati cél érdekében használt fel.
A követelések rendezése a mérlegkészítés időpontjáig megtörtént mind a TÁMOP projekt mind a Magyar Evangéliumi Testvérszervezet részéről.
adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | 2010. dec. 31. | 2011. dec. 31. | |
Induló tőke | 26 000 | 26 000 | |
Tőkeváltozás | 10 404 | 21 621 | |
Lekötött tartalék | |||
Értékelési tartalék | |||
Tárgyévi eredmény közhasznú tevékenységből | 11 217 | 905 | |
Tárgyévi eredmény vállalkozási tevékenységből | |||
Összesen | 47 621 | 48 526 |
2011. évben Közalapítványunknak lekötött tartaléka nem volt.
Közalapítványunk 2011. évben céltartalékot nem képzett.
adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | 2010. dec. 31. | 2011. dec. 31. | |
I. Hátrasorolt kötelezettségek | |||
II. Hosszú lejáratú kötelezettségek | |||
III. Rövid lejáratú kötelezettségek | 253 119 | 143 876 | |
Összesen | 253 119 | 143 876 |
2011. évben Közalapítványunknak hátrasorolt kötelezettsége nem volt.
2011. évben Közalapítványunknak hosszú lejáratú kötelezettsége nem volt.
2011. évben Közalapítványunk öt évnél hosszabb futamidejű kötelezettséget nem vállalt.
Közalapítványunknak 2011. évben zálogjoggal biztosított kötelezettsége nem volt.
adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | 2010. dec. 31. | 2011. dec. 31. | |
Vevőktől kapott előleg | |||
Kötelezettségek áruszállításból és szolgáltatásból (szállítók) | 93 | ||
Rövid lejáratú kötelezettségek alapítóval szemben | 2 360 | ||
Rövid lejáratú kötelezettség TÁMOP projekt ÖKA felé | 6 000 | 6 000 | |
Egyéb rövid lejáratú kötelezettségek | 247 119 | 135 423 | |
Összesen | 253 119 | 143 876 |
adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | 2010. dec. 31 | 2011. dec. 31. | |
Adók, költségvetési befizetések | 529 | 54 | |
Jövedelem elszámolások | 1 023 | 146 | |
TB kötelezettség | 751 | 153 | |
TÁMOP kötelezettség ÖKA felé | 6 000 | 6 000 | |
Szállítókkal szembeni kötelezettség | 93 | ||
Alapítókkal szembeni kötelezettség | 2 360 | ||
Egyéb fizetési kötelezettség | 244 816 | 135 070 | |
Összesen | 253 119 | 143 876 |
A rövid lejáratú kötelezettségek között mutatjuk ki a munkavállalóink felé, valamint a munkabérek járulékainak fizetési kötelezettségéből az APEH felé fennálló kötelezettségeinket, szolgáltatásból erdő szállítói kötelezettségünket, valamint a TÁMOP projektnek az ÖKA felé fennálló kötelezettségeinket.
A rövid lejáratú kötelezettségek között mutatjuk ki továbbá a pályázaton megnyert de a szervezeteknek még át nem utalt, szerződéssel alátámasztott továbbutalási kötelezettségeinket.
Szintén a rövid lejáratú kötelezettségeink között mutatjuk ki a Nemzeti Erőforrás Minisztérium 2010. évi pályázati elszámolás során késedelmes átutalás miatt keletkezett visszafizetési kötelezettségünket. A pályázaton nyertes szervezetek részére a pályázaton nyert összegek átutalása egyes esetekben több részletben történt. A 2. részlet átutalása mindig a pályázó kérésére történik, 2010. évben az egyik nyertes szervezet késedelmesen igényelte a 2. részlet kiutalását, így a Közalapítvány is később utalta viszont ezáltal 1 nappal kicsúszott a pályázat lejárati határidejéből. A Minisztérium felé a Közalapítvány 2011. 09. 26-án kelt levelében kérte a visszafizetéstől való eltekintést, amelynek összege 2 000 E Ft mivel a pályázati összeg kiutalása a nyertes szervezet felé megtörtént, a szervezet felhasználta, a kérés elbírálása még nem történt meg. A 2011. évi pályázati bírálat során adminisztrációs hiba történt ezáltal 360 E Ft visszafizetési kötelezettsége keletkezett a Közalapítványnak a Nemzeti Erőforrás Minisztérium felé.
A Közalapítványnál nem értelmezhető.
adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | 2010. dec. 31. | 2011. dec. 31. | |
Bevételek passzív időbeli elhatárolása | 62 230 | ||
Költségek, ráfordítások passzív időbeli elhat. | 870 | ||
Következő évet illető bevételek | |||
Összesen | 62 230 | 870 |
Passzív időbeli elhatárolások között mutatjuk ki a 2011. évet terhelő, de 2011. évben ki nem számlázott, ki nem fizetett szolgáltatások összegét.
Megnevezés | 2011-ben kapott | |
Működési célú támogatás | 100 000 | |
Felhalmozási célú támogatás | ||
Támogatások összesen | 100 000 | |
Krízis Alap támogatása | 2 965 | |
Pályázati maradvány visszafizetés | 8 301 | |
TÁMOP finanszírozás | 31 421 | |
Diszkont kincstárjegy kamata | 1 139 | |
Egyéb bevétel (1% felajánlás) | 81 | |
Egyéb bevétel(telefon magánbeszélgetés) | 7 | |
Késedelmi kamat | 365 | |
Mindösszesen | 144 279 |
Megnevezés | Összefogás Közalapítvány | TÁMOP program | |
Működési támogatás | 100 000 | ||
Felhalmozási támogatás | |||
Krízis Alap támogatás | 2 965 | ||
Pályázati maradvány | 8 301 | ||
TÁMOP finanszírozás ESZA Kft. | 31 421 | ||
1% felajánlás | 81 | ||
Telefon magánbeszélgetés | 7 | ||
Kamat | 1 504 | ||
Összesen | 112 851 | 31 428 |
Megnevezés | 2011. | |||
1 | A. | ÖSSZES KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE (1.+2.+3.+4.) | 144 279 | |
2 | 1. | Közhasznú célú működésre kapott támogatás | ||
3 | a) alapítótól | |||
4 | b) központi költségvetéstől | |||
5 | c) helyi önkormányzattól | |||
6 | d) társadalombiztosítási | |||
7 | e) továbbutalási céllal kapott | 100 000 | ||
8 | f) egyéb támogatás | 8 301 | ||
9 | 2. | Pályázati úton elnyert támogatás | 34 386 | |
10 | 3. | Közhasznú tevékenységből származó bevétel | 81 | |
11 | 4. | Egyéb bevétel | 1 511 | |
12 | B. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE | ||
13 | C. | ÖSSZES BEVÉTEL (A.+B.) | 144 279 | |
14 | D. | KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI (1.+2.+3.+4.+5.+6.) | 143 374 | |
15 | 1. | Anyagjellegű ráfordítások | 15 958 | |
16 | 2. | Személyi jellegű ráfordítások | 15 409 | |
17 | 3. | Értékcsökkenési leírás | 1 796 | |
18 | 4. | Egyéb ráfordítások | 110 211 | |
19 | ebből: továbbutalt támogatás | 104 697 | ||
20 | 5. | Pénzügyi műveletek ráfordításai | ||
21 | 6. | Rendkívüli ráfordítások | ||
22 | E. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI (1.+2.+3.+4.+5.+6.) | ||
23 | 1. | Anyagjellegű ráfordítások | ||
24 | 2. | Személyi jellegű ráfordítások | ||
25 | 3. | Értékcsökkenési leírás | ||
26 | 4. | Egyéb ráfordítások | ||
27 | 5. | Pénzügyi műveletek ráfordításai | ||
28 | 6. | Rendkívüli ráfordítások | ||
29 | F. | ÖSSZES RÁFORDÍTÁS (D.+E.) | 143 374 | |
30 | G. | ADÓZÁS ELŐTTI VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (B.-E.) | 905 | |
31 | H. | Adófizetési kötelezettség | ||
32 | I. | TÁRGYÉVI VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (G.-H.) | ||
33 | J. | TÁRGYÉVI KÖZHASZNÚ EREDMÉNY (A.-D.) | 905 |
Közalapítványunknál nem értelmezhető.
adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | 2010. dec. 31. | 2011. dec. 31. | |
Anyagköltség | 228 | 70 | |
Igénybevett szolgáltatások költségei | 12 849 | 15 888 | |
Egyéb szolgáltatások költségei | 279 | 343 | |
Bérköltség | 20 497 | 12 204 | |
Személyi jellegű egyéb kifizetések | 28 | 21 | |
Bérjárulékok | 5 372 | 3 185 | |
Értékcsökkenési leírás | 1 802 | 1 795 | |
Aktivált saját teljesítmények értéke | |||
Eladott áruk beszerzési értéke | |||
Eladott (közvetített) szolgáltatások értéke | |||
Saját termelésű készletek állományváltozása | |||
Költségek összesen | 41 055 | 33 506 |
Adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | Összefogás Közalapítvány | TÁMOP program | |
Anyagköltség | 26 | 44 | |
Igénybevett szolgáltatások költségei | 6 258 | 9 630 | |
Egyéb szolgáltatások költségei | 298 | 45 | |
Bérköltség | 1 690 | 6 420 | |
Megbízási díjak | 1 381 | 2 713 | |
Nyugdíjbiztosítási járulék | 704 | 2 127 | |
Egészségbiztosítási járulék | 88 | 266 | |
Személyi jellegű egyéb kifizetések | 1 | 20 | |
Értékcsökkenési leírás | 1 795 | ||
Aktivált saját teljesítmények értéke | |||
Eladott (közvetített) szolgáltatások értéke | |||
Saját termelésű készletek állományváltozása | |||
Összesen | 10 446 | 23 060 |
A Közalapítványnál 2011. évben kutatási, kísérleti fejlesztési költségek nem merültek fel.
A Közalapítvány működéséhez 2011. évben az alábbi támogatásokat kapta:
- Nemzeti Erőforrás Minisztérium | 100 000 E Ft | |
Összesen: | 100 000 E Ft |
A Közalapítvány Kuratóriuma az alábbi programokra írt ki pályázatot:
adatok Ft-ban | |||
I. | Közterületen élők ellátása | 18 744 000 | |
- étkeztetés éjjeli menedékhelyen, nappali melegedőben | 15 876 000 | ||
- tartósan utcán élők szolgáltatáshoz jutásának támogatása | 2 868 000 | ||
II. | Hajléktalan emberek egészségügyi ellátásának támogatása | 27 318 400 | |
- egészségügyi ellátás támogatás | 27 318 400 | ||
III. | Az intézményi ellátásból való kikerülést támogató programok | 75 437 600 | |
- hajléktalan emberek jövedelemhez jutását | |||
segítő szervezetek forráspótló támogatása | 75 437 600 |
(Az értékesítés nettó árbevétele, egyéb bevételek
és a rendkívüli bevételek között kimutatott halasztott bevételek)
Közalapítványunk nem számolt el ilyen címen összeget.
adatok E Ft-ban | |||
Megnevezés | 2010. dec. 31. | 2011. dec. 31. | |
Értékesített immateriális javak tárgyi eszközök bevétele | - | ||
Káreseményekkel kapcsolatos bevételek | - | ||
Bírság, kötbér, késedelmi kamat, kártérítés | - | ||
Behajthatatlannak minősített és leírt követelésekre kapott összegek | - | ||
Egyéb bevétel-működési támogatásból | 333 333 | 100 000 | |
Egyéb címen képzett céltartalék felhasználása | |||
Állami költségvetéssel elszámolt támogatások | |||
Biztosító által visszaigazolt kártérítés összege | |||
Összesen | 333 333 | 100 000 | |
Megnevezés | 2010. dec. 31 | 2011. dec. 31. | |
Értékesített immateriális javak tárgyi eszközök könyv szerinti értéke | - | ||
Káreseményekkel kapcsolatos kifizetések | - | ||
Bírság, kötbér, késedelmi kamat, kártérítés | |||
Egyéb ráfordítás-érvényes szerződés szerinti felhasználás | 281 062 | 120 265 | |
Céltartalék képzés egyéb címen | |||
Eredményt terhelő ÁFA | |||
Építményadó, telekadó | |||
Gépjármű súlyadó | |||
Hiányzó, megsemmisült, állományból kivezetett immateriális javak, tárgyi eszközök | |||
Összesen | 281 062 | 120 265 |
Közalapítványunk Kuratóriumi felhatalmazás alapján diszkont kincstárjegyet vásárolt, amelynek kamataiból 2011. évben 1 139 016 Ft pénzügyi bevételt értünk el.
Közalapítványunk 2011. évben pénzügyi ráfordítást nem számolt el.
Közalapítványunknál nem értelmezhető.
Közalapítványunk 2011. évben rendkívüli bevételt, illetve ráfordítást nem realizált.
Rendkívüli bevétel- illetve kiadás nem lévén nem értelmezhető.
Közalapítványunknál 2011. évben nem voltak halasztott ráfordítások, illetve bevételek.
Közalapítványunknál nem értelmezhető.
Közalapítványunk nem élt az értékhelyesbítés lehetőségével, így arra a mérlegtételeknél nem utalunk.
Immateriális javak
Értékelésük a törvény 47-51. § előírásai szerint történik
Közalapítványunk utcaszolgálatok munkáját segítő szoftverrel, valamint Windows XP, MS Office, illetve Abbyy Reader Fine szkennert kezelő szoftverrel rendelkezik.
A TÁMOP program Windows XP, és MS Office szoftver, bérszámfejtő szoftver, és ügyfélnyilvántartó szoftverrel rendelkezik, 2010. évben a már meglévő ügyfélnyilvántartó szoftver új modulokkal bővült, valamint adatbázis kezelő szoftver beszerzése történt.
2011. évben a bérszámfejtő program 2011. évi szabályoknak megfelelő verziója vásárlása történt meg, amely használatbavételkor egy összegben értékcsökkentésre került.
Az immateriális javak leltározása december 31-i határidővel megtörtént.
Tárgyi eszközök
Értékelésük a törvény 47-51. §, illetve az 52-53. § előírásai szerint történik. Nem szerepelhetnek értékkel azok az eszközök, amelyeknek nincs hozzárendelhető beszerzési értékük.
Közalapítványunk 1 db számítógép konfigurációval, valamint a TÁMOP program megvalósításához beszerzett digitális fényképezőgéppel, projektorral, és 2 db notebookkal rendelkezik, 2010. évben IBM System Server és egy újabb számítógép és monitor beszerzése történt. 2011. évben beszerzés nem történt. A tárgyi eszközök leltározása december 31-i határidővel megtörtént.
Beruházások
Az alapítvány működéséhez szükséges tárgyi eszközök és szoftverek beszerzését mutatjuk ki, 2011 évben beruházás nem történt.
Befektetett pénzügyi eszközök
Közalapítványunk nem rendelkezik befektetett pénzügyi eszközzel.
Készletek értékelése
Közalapítványunk nem rendelkezik készletekkel.
Követelések értékelése
Közalapítványunk 7327 E Ft összegben tart nyilván követelést, amelyből 1327 E Ft a Magyar Evangéliumi Testvérszervezet pályázati maradványának visszafizetési kötelezettsége, 6000 E Ft a TÁMOP projektnek nyújtott kölcsön. A követelések pénzügyi rendezése a mérlegkészítés időpontjáig megtörtént.
Pénzeszközök
Külön értékelés forint számla vezetés mellett nem szükséges. A bankkivonattal, pénztárjelentéssel való egyezőséget, mint előírt kötelezettséget biztosítottuk.
Aktív időbeli elhatárolás
Közalapítványunk 30 000 E Ft aktív időbeli elhatárolást tart nyilván, ami a Nemzeti Erőforrás Minisztériummal kötött szerződés alapján a Közalapítványnak 2011. évre járó, és kötelezettséggel terhelt de 2011. évben át nem utalt támogatást tartalmazza.
A támogatás átutalása a mérlegkészítés időpontjáig megtörtént.
Aktív időbeli elhatárolásként mutatjuk ki a TÁMOP projekt 2011. évben felmerült, ESZA felé elszámolt költségeinek ellentételezésére kapott összeget, amelynek átutalása a mérlegkészítés időpontjáig megtörtént.
Saját tőke
Saját tőke nyilvántartásunkat a Számviteli törvény 35-40. §-ában előírásoknak megfelelően mutatjuk ki. Saját tőkeként tartjuk nyílván a korábbi előírások szerint kialakított induló vagyont.
Céltartalék
2011. évben céltartalékot nem képeztünk.
Hosszú lejáratú kötelezettség
Közalapítványunk nem vállalt hosszú lejáratú kötelezettséget.
Rövid lejáratú kötelezettség
Ezen kötelezettségeinket a törvény 42. § (3), valamint a 43. § előírásainak megfelelően mutatjuk ki.
Egyéb rövid lejáratú kötelezettségek között a munkavállalóink, valamint az adóhatóság felé fennálló kötelezettségeink összegét mutatjuk ki.
Rövid lejáratú kötelezettségeink között tartjuk nyilván a TÁMOP projekt konzorciumi partnere a Hajléktalanokért Közalapítvány felé fennálló TÁMOP projekttel kapcsolatos előlegtartozásunkat.
Rövid lejáratú kötelezettségek között mutatjuk ki továbbá a pályázaton nyertes, szerződött de 2011. évben a szervezeteknek még át nem utalt összegeket
Rövid lejáratú kötelezettségeink között mutatjuk ki a Nemzeti Erőforrás Minisztériummal szemben a 2010. év pályázati elszámolás kapcsán keletkezett 2000 E Ft visszafizetési kötelezettségünket, amely kifizetésének elengedése iránt kérelmet nyújtottunk be. Szintén rövid lejáratú kötelezettségeink között mutatjuk ki a Nemzeti Erőforrás Minisztériummal szemben fennálló 360 E Ft visszafizetési kötelezettségünket, amely a 2011. évi pályázati kiírás során keletkezett adminisztrációs hiba folytán adódott.
Passzív időbeli elhatárolások
Az itt kimutatott, okmányokkal alátámasztott tételek a Számviteli törvény 44-45. §-ban foglaltak szerint kerültek elszámolásra. Passzív időbeli elhatárolásként mutatjuk ki, a 2011. évet terhelő, de 2011. évben ki nem számlázott összeget, amelyet a Kuratórium döntése alapján a TÁMOP projekt folytatása esetén lehet kifizetni 2011. évre, amennyiben a TÁMOP projekt a kifizetéshez szükséges előleget megkapja. A kifizetés a mérlegkészítés időpontjáig megtörtént.
Passzív időbeli elhatárolásként mutatjuk ki továbbá a könyvvizsgálati díj, valamint az üzemeltetési költségeink 2011. évet terhelő de még ki nem számlázott összegét.
Az értékcsökkenést a számviteli politikánkban meghatározott módon, lineáris kulcsokkal számoltuk el. Az 50 ezer Ft beszerzési ár alatti tárgyi eszközök esetében alkalmaztuk a használatba vételkor egyösszegű értékcsökkenés módszerét.
TÁJÉKOZTATÓ KIEGÉSZÍTÉSEK
A tárgyévben foglalkoztatott munkavállalók átlagos statisztikai állományi létszáma, bére, személyi jellegű egyéb kifizetései
2011. évi átlagos statisztikai állományi létszám (fő)
A Közalapítvány 2011. évben a Közalapítvány Tikárát és könyvelőjét vállalkozói szerződéssel foglalkoztatta. Az irodai asszisztensi munkakört egy fő részmunkaidős munkaviszonyban álló kolléganő látta el.
A TÁMOP program feladatainak ellátását a projektvezető, hat projekt asszisztens - részmunkaidős munkaviszony alapján - és tíz fő regionális koordinátor - megbízásos jogviszony keretében - végezte. A TÁMOP projekt meghosszabbítása során a feladatokat a projektvezető és öt asszisztens részmunkaidős foglalkoztatás keretében tíz fő koordinátor megbízásos jogviszony keretében végzi.
A pályázatok bírálásában részt vevő szakértők részben megbízási szerződéssel, részben vállalkozási szerződéssel végezték a feladataikat.
A TÁMOP programban részt vevő szakértők, valamint a regionális műhely oktatói részben megbízási szerződéssel, részben vállalkozói szerződés alapján végezték feladataikat.
2011. évi bérköltség állományonkénti bontásban (ezer Ft-ban)
Titkárság | TÁMOP alk. | Szakértők | Összesen | Bérek járuléka | |
1690 | 9133 | 1381 | 12 204 | 3185 |
Személyi jellegű kiadásként merült fel 20 855 Ft összegű reprezentációs költség, amelyből 19 855 Ft a TÁMOP projektnél felmerült reprezentációs költség.
2011. március 28-al kezdődően az Állami Számvevőszék helyszíni vizsgálatot tartott a Közalapítványnál, az ellenőrzés értékelhető kifogást nem vetett fel.
2011. szeptemberében a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium megbízásából a Szalay Ügyvédi Iroda végzett átfogó ellenőrzést, amelynek során a Közalapítvány 3 éves működése került vizsgálatra.
A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 94. § (1)-(2) bekezdésben megjelölt, a környezet védelmét közvetlenül szolgáló tárgyi eszköznek, a környezetre káros veszélyes hulladékoknak, anyagoknak nyitó és záró készlete a Közalapítványnál nem volt.
A tv. 41. § (1)-(2), valamint a 93. § (3) bekezdése értelmében környezetvédelmi kötelezettségek fedezetére a Közalapítvány céltartalékot nem képzett.
a) Környezetvédelemmel kapcsolatosan elszámolt költségek összege
Környezetvédelemmel kapcsolatban a Közalapítvány nem számolt el költséget 2011. évben.
b) Céltartalékképzés
A kötelezettségek között ki nem mutatott környezetvédelmi, helyreállítási kötelezettségek várható összegére, fedezetére Közalapítványunk céltartalékot nem képzett.
ÖSSZEFOGÁS KÖZALAPÍTVÁNY | 1. oldal | |||||
18112285-1-41 | ||||||
2011. ÉV | ||||||
EREDMÉNYKIMUTATÁS | ||||||
adatok E Ft-ban | ||||||
Sor- szám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) helyesbítései | Tárgyév | ||
a | b | c | d | e | ||
1 | A. | ÖSSZES KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE (1.+2.+3.+4.) | 333 333 | 0 | 144 279 | |
2 | 1. | Közhasznú célú működésre kapott támogatás | 297 265 | 0 | ||
3 | a) alapítótól | |||||
4 | b) központi költségvetéstől | |||||
5 | c) helyi önkormányzattól | |||||
6 | d) társadalombiztosítási | |||||
7 | e) továbbutalási céllal kapott | 278 000 | 100 000 | |||
8 | f) egyéb támogatás | 19 265 | 8 301 | |||
9 | 2. | Pályázati úton elnyert támogatás | 32 095 | 34 386 | ||
10 | 3. | Közhasznú tevékenységből származó bevétel | 37 | 81 | ||
11 | 4. | Egyéb bevétel | 3 936 | 1 511 | ||
12 | B. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG BEVÉTELE | ||||
13 | C. | ÖSSZES BEVÉTEL (A.+B.) | 333 333 | 0 | 144 279 | |
14 | D. | KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI (1.+2.+3.+4.+5.+6.) | 322 116 | 0 | 143 374 | |
15 | 1. | Anyagjellegű ráfordítások | 13 356 | 15 958 | ||
16 | 2. | Személyi jellegű ráfordítások | 25 896 | 15 409 | ||
17 | 3. | Értékcsökkenési leírás | 1 802 | 1 796 | ||
18 | 4. | Egyéb ráfordítások | 281 062 | 110 211 | ||
19 | ebből: továbbutalt támogatás | 275 571 | 104 697 | |||
20 | 5. | Pénzügyi műveletek ráfordításai | ||||
21 | 6. | Rendkívüli ráfordítások | ||||
22 | E. | VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉG RÁFORDÍTÁSAI (1.+2.+3.+4.+5.+6.) | 0 | 0 | ||
23 | 1. | Anyagjellegű ráfordítások | ||||
24 | 2. | Személyi jellegű ráfordítások | ||||
25 | 3. | Értékcsökkenési leírás | ||||
26 | 4. | Egyéb ráfordítások | ||||
27 | 5. | Pénzügyi műveletek ráfordításai | ||||
28 | 6. | Rendkívüli ráfordítások | ||||
18112285-1-41 | 2. oldal | |||||
ÖSSZEFOGÁS KÖZALAPÍTVÁNY | ||||||
2011. ÉV | ||||||
EREDMÉNYKIMUTATÁS | ||||||
adatok E Ft-ban | ||||||
Sor- szám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) helyesbítései | Tárgyév | ||
a | b | c | d | e | ||
29 | F. | ÖSSZES RÁFORDÍTÁS (D.+E.) | 322 116 | 0 | 143 374 | |
30 | G. | ADÓZÁS ELŐTTI VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (B.-E.) | 0 | 0 | 0 | |
31 | H. | Adófizetési kötelezettség | ||||
32 | I. | TÁRGYÉVI VÁLLALKOZÁSI EREDMÉNY (G.-H.) | 0 | 0 | 0 | |
33 | J. | TÁRGYÉVI KÖZHASZNÚ EREDMÉNY (A.-D.) | 11 217 | 0 | 905 | |
TÁJÉKOZTATÓ ADATOK | ||||||
34 | A. | Személyi jellegű ráfordítások | ||||
35 | 1. | Bérköltség | 12 204 | |||
36 | ebből: megbízási díjak | 4 094 | ||||
37 | tiszteletdíjak | |||||
38 | 2. | Személyi jellegű egyéb kifizetések | 21 | |||
39 | 3. | Bérjárulékok | 3 185 | |||
40 | B. | A szervezet által nyújtott támogatások | ||||
41 | C. | Tárgyévben az APEH által kiutalt 1% összege | 81 |
Keltezés: Budapest 2012. április 11.
Ikvai-Szabó Imre s. k.
az alapítvány, a közalapítvány vezetője
(képviselője)
P. H.
18112285-1-41 | ||||||
Összefogás a Budapesti Lakástalanokért és Hajléktalan Emberekért Közalapítvány 1134 Budapest, Dózsa György út 152. | ||||||
Mérleg | 2011 | |||||
adatok E Ft-ban | ||||||
Sor- szám | A tétel megnevezése | Előző év | Előző év(ek) helyesbítései | Tárgyév | ||
a | b | c | d | e | ||
1 | A. | Befektetett eszközök | 3 371 | 0 | 1 661 | |
2 | I. | IMMATERIÁLIS JAVAK | 2 082 | 1 024 | ||
3 | II. | TÁRGYI ESZKÖZÖK | 1 289 | 637 | ||
4 | III. | BEFEKTETETT PÉNZÜGYI ESZKÖZÖK | ||||
5 | B. | Forgóeszközök | 240 598 | 0 | 156 168 | |
6 | I. | KÉSZLETEK | ||||
7 | II. | KÖVETELÉSEK | 174 | 7 327 | ||
9 | III. | ÉRTÉKPAPÍROK | ||||
10 | IV. | PÉNZESZKÖZÖK | 240 424 | 148 841 | ||
11 | C. | Aktív időbeli elhatárolások | 119 000 | 35 443 | ||
12 | ESZKÖZÖK ÖSSZESEN | 362 969 | 0 | 193 272 | ||
13 | D. | Saját tőke | 47 621 | 0 | 48 526 | |
14 | I. | INDULÓ TŐKE | 26 000 | 26 000 | ||
15 | II. | TŐKEVÁLTOZÁS | 10 404 | 21 621 | ||
16 | III. | LEKÖTÖTT TARTALÉK | ||||
17 | IV. | ÉRTÉKELÉSI TARTALÉK | ||||
18 | V | TÁRGYÉVI EREDMÉNY ALAPTEVÉKENYSÉGBŐL, KÖZHASZNÚ TEVÉKENYSÉGBŐL | 11 217 | 905 | ||
19 | VI. | TÁRGYÉVI EREDMÉNY VÁLLALKOZÁSI TEVÉKENYSÉGBŐL | ||||
20 | E. | Céltartalékok | ||||
21 | F. | Kötelezettségek | 253 119 | 0 | 143 876 | |
22 | I. | HÁTRASOROLT KÖTELEZETTSÉGEK | ||||
23 | II. | HOSSZÚ LEJÁRATÚ KÖTELEZETTSÉGEK | ||||
24 | III. | RÖVID LEJÁRATÚ KÖTELEZETTSÉGEK | 253 119 | 143 876 | ||
25 | G. | Passzív időbeli elhatárolások | 62 229 | 870 | ||
26 | FORRÁSOK ÖSSZESEN | 362 969 | 0 | 193 272 |
Keltezés: Budapest 2012. április 11.
Ikvai-Szabó Imre s. k.
az alapítvány, a közalapítvány vezetője (képviselője)
P. H.