1. § A közmunka- és közlekedési minister tárczája részére az 1873. és 1874. évekre megszavazott, de ezen években kifizetés alá nem került összegekből:
frt | kr. | |||
1. | a budapest-eszéki államutnál | 29,937 | 75 1/2 | |
2. | a budapest-vácz-kassai államutnál | 12,917 | 60 | |
3. | az apahida-szászrégeni államutnál | 11,125 | 76 | |
4. | a margitszigeti Dunahidnál | 299,565 | 23 | |
5. | a Szamosnál | 2,700 | - | |
6. | a Vágnál | 52,063 | 94 | |
7. | a fiumei kikötőnél | 523,627 | 30 | |
8. | a tisztai tőltésmunkáknál | 65,391 | 47 | |
9. | a Körös-Berettyónál | 28,172 | 46 | |
10. | uj vonalok tanulmányozhásánál | 7,114 | 28 1/2 | |
11. | a zólyom-besztercze bányai vonalnál | 42,003 | 66 | |
12. | a fűzes abony-egri vasutnál | 900 | 80 | |
13. | a miskolcz-bánrévei vasutnál | 2,336 | 40 | |
14. | a zákány-zágrábi vasutnál | 1,245 | 50 | |
15. | a salgó tarján-rutkai vasutnál | 22,398 | 19 | |
16. | a hatvan-szolnoki vasutnál | 182,476 | 49 | |
17. | a gömöri iparvasutaknál | 18,743 | 66 | |
18. | a károlyváros-fiumei vasutnál | 81,447 | 1 | |
19. | a kincstári vasutaknál | 28,341 | 77 | |
20. | beruházásokra és forg. eszközök szaporitására az államvasutaknál | 148,902 | 9 | |
21. | az állam budapesti kocsigyárának, valamint az államvasutak javitó műhelyének nagyobbitásánál és berendezésénél | 100,000 | - | |
Összesen: | 1. 661,411 | 37 |
1875-ben való felhasználása utólagosan jóváhagyatik s egyuttal megengedtetik, hogy ugyancsak a fennebbi és az 1875. évre megszavazott hitelekből:
22. | budapest-eszéki államutnál | 40,511frt | |
23. | a budapest-vácz-kassai államutnál | 3,500 frt | |
24. | az apahida-szászrégeni államutnál | 48,800 frt | |
25. | a margitszigeti Dunahidnál | 213,600frt | |
26. | a Szamosnál | 7,000 frt | |
27. | a Vágnál | 25,250 frt | |
28. | a fiumei kikötő épitésénél | 300,000 frt | |
29. | a körösi átmetszéseknél | 60,000 frt | |
30. | a miskolcz-bánrévei vasutnál | 2,000 frt | |
31. | a zákány-zágrábi vasutnál | 5,395 frt | |
32. | a salgó tarján-rutkai vasutnál | 3,000 frt | |
33. | a hatvan-szolnoki vasutnál | 36,242 frt | |
34. | a gömöri iparvasutaknál | 160,682 frt | |
35. | a károlyvárosi fiumei vasutnál | 56,605 frt | |
36. | a kincstári vasutaknál | 13,341 frt | |
37. | beruházásokra és forgalmi eszközök szaporitására az államvasutaknál | 27,008 frt | |
38. | Átalakitásokra és pótépitkezésekre az államvasutaknál | 81,724 frt | |
39. | a Dunánál védművek helyreállitására | 49,197 frt | |
40. | a Szávánál | 23,404 frt | |
41. | a zágráb-károlyvárosi államutnál | 2,100 frt | |
42. | a Drávahid biztositásánál | 3,200 frt | |
Összesen: | 1. 171,559 frtot |
az 1876. év folyamában igénybe vehessen.
2. § E törvény kihirdetése után azonnnal életbe lép s végrehajtásával a közmunka és közlekedési- és a pénzügyministerek bizatnak meg.