Budapest Főváros XIII. kerületi Önkormányzat Polgármesterének és Jegyzőjének XXIII/30–3/2016. (VI. 2.) együttes utasítása

az önkormányzat intézményeinek és gazdasági társaságainak informatikai felügyeletéről, annak részletes szabályairól

1. Általános elvek

1.1 Szabályozás célja

Jelen intézkedés célja, hogy az informatikai támogatást nyújtó szervezet és a szolgáltatásokat igénybevevő intézmények közötti együttműködés kereteit, feltételeit részletesen meghatározza, szabályozza. Jelen szabályzat függeléke részletezi a Szolgáltató által ellátandó feladatokat és azok szolgáltatási szintek szerinti besorolását, a szolgáltatás ütemezését és a bejelentések rangsorolását. A függelék a fejlesztések miatt eredendően változhat a szabályzattól függetlenül. A változás részleteiről a Szolgáltató köteles írásban tájékoztatást küldeni az érintett feleknek.

1.2 Szervezeti és személyi hatály

A szabályzat szervezeti és személyi hatálya kiterjed:

– az Önkormányzat informatikai rendszereinek felügyeletét, karbantartását végző XIII. Kerületi Intézmény Működtető és Fenntartó Központ Informatikai Szolgáltatás Osztálya számára,

– az Önkormányzat intézményeinek és gazdasági társaságainak minden munkatársára (köz- tisztviselőire, az ügykezelőkre, a közalkalmazottakra és az egyéb jogcímen foglalkoztatottakra, a továbbiakban együtt: Szolgáltatást igénybevevő),

– a Szolgáltató szakmai irányítását végző Polgármesteri Hivatal Jegyzői és Jogi Osztály Informatika számára.

1.3 Tárgyi hatály

A szabályzat tárgyi hatálya kiterjed a Polgármesteri Hivatal, az önkormányzat által alapított intézmények és gazdasági társaságok tulajdonában lévő minden informatikai eszközre vagy számítógépes infrastrukturális elemre, rendszerre, a számítástechnikai rendszerben feldolgozott valamennyi adatra, iratra, a feldolgozás eredményeként létrejött adatokra, iratokra, tehát a számítástechnikai feldolgozás teljes körére és folyamatára.

1.4 Vonatkozó jogszabályok, szabványok, módszertanok

A szabályzat megalkotásakor figyelembe vett jogszabályok felsorolása a 2. sz. függelékben található.

1.5 Kapcsolódó belső szabályzatok, dokumentumok

A szabályzathoz szorosan kapcsolódnak a

– Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat mindenkor hatályos információbiztonsági szabályzatai.

1.6 Szabályzat felülvizsgálata

A szabályzatot felül kell vizsgálni minden olyan jogszabályi, szervezeti vagy informatikai változás esetén, amelynek jelentős hatása van a szabályzatra.

1.7 Együttműködés

A szabályzatban a Szolgáltató szorosan együttműködik a Szolgáltatást igénybevevőkkel. A Felek gondoskodnak a feladatok teljesítése során tudomásukra jutott vagy hozott információk bizalmas kezeléséről, és felelősséget vállalnak az ennek elmulasztásával okozott károkért.

1.8 Kapcsolattartás:

– Szolgáltató részéről: igazgató,
– A Szolgáltatást igénybevevők részéről:
– XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. részéről: vezérigazgató,
– Egészségügyi Szolgálat részéről: igazgató,
– Egyesített Óvoda Igazgatóság részéről: intézményvezető,
– XIII. Kerületi Szociális Szolgáltató Központ részéről: intézményvezető,
– XIII. Kerületi Prevenciós Központ részéről: intézményvezető,
– XIII. Kerületi Gondozóház részéről: intézményvezető,
– Közterület-felügyelet részéről: felügyelet vezető.
– Szakmai irányítás részéről: jegyző.

2. A szolgáltatás igénybevételének módja

2.1 A Szolgáltató munkanapokon munkaidőben a központi Help-desk rendszert tart fenn. Munkaidőn túl, munkaszüneti- vagy ünnepnapokon előre, írásban egyeztetett módon és feltételekkel (pl. ügyeleti telefon), igazgatói engedéllyel biztosítja az informatikai felügyeletet figyelembe véve a munkaidőn túli munkára vonatkozó előírásokat. A XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. részére munkanapokon 6:00 – 8:00, és Hétfőtől – Csütörtökig 16:30 – 20:00, Pénteken 14:00 – 20:00 között ügyeleti szolgáltatást biztosítani. Az ügyeleti szolgáltatást 1 fő, heti váltásban biztosítja.

2.2 A bejelentések módjának, tartalmának és kezelésének, nyilvántartásának részletes szabályait az Önkormányzat aktuális információbiztonsági szabályzata részletezi.

2.3 A Szolgáltatást igénybevevő a bejelentett hibák, jogosultságigénylések végrehajtásának állapotáról a központi help-desk rendszeren tájékozódhat.

2.4 A Szolgáltatást igénybevevő képviselője vagy annak kijelölt munkatársa az adott szervezetre vonatkozóan áttekintő listát kap a központi help-desk rendszerből a bejelentett incidensekkel és jogosultságigénylésekkel és azok végrehajtásának állapotával kapcsolatosan.

3. A Szolgáltató informatikai üzemeltetéssel összefüggő feladatai

3.1 Az IMFK feladata az Önkormányzat intézményeinek, gazdasági társaságainak az informatikai támogatása, az elsődleges Help-desk biztosítása, az egyes informatikai jellegű fejlesztések szakmai támogatása, a központi hálózati eszközök és szolgáltatások felügyelete, fejlesztéseinek előkészítése és végrehajtásuk szakmai felügyelete, valamint részvétel a szabályozási környezet kialakításában.

3.2 A központi Help-desk rendszeren bejelentett vagy az üzemeltetés során (rendszermonitorozás, automata jelzőrendszer jelzése, naplóállományok vizsgálata stb.) tudomására jutott hibák, incidensek elhárítását annak a függelékben részletezettek szerint, prioritásától és az erőforrások (emberi- pénzügyi erőforrás, tartalékeszköz stb.) rendelkezésre állásától függően haladéktalanul megkezdi. Gondoskodik a zavartalan működés mielőbbi visszaállításáról. Külső partner bevonása esetén a megoldásban, hibaelhárításban együttműködni a partnerrel.

3.3 A Szolgáltatás igénybevevő köteles minden tájékoztatást, információt, adatot megadni a jelzett incidenssel kapcsolatosan a hibaelhárításban részt vevő Szolgáltató munkatársainak.

3.4 A Szolgáltató dokumentálja a bejelentés és a hibaelhárítás alapadatait az informatikai szabályzatokban előírtak szerint.

3.5 Tájékoztatja a hibaelhárítás menetéről, tényéről, szükség esetén kialakulásának okairól az érintett munkatársakat, szervezeti egységeket. Magasabb kárérték-szintű (több embert-szervezetet érintő, ügyintézési időben jelentős kiesést okozó, jelentős anyagi kárt okozó) hiba, incidens esetén tájékoztatja a szervezeti egység vezetőjét vagy a szervezet vezetőjét és a Polgármesteri Hivatal Jegyzői és Jogi Osztály Informatikát.

3.6 Emberi mulasztás vagy szándékos károkozás esetén dokumentálja a körülményeket és tájékoztatja az érintett szervezet vezetőjét.

3.7 Vezeti a munkájával kapcsolatos kötelező, szabályzat vagy jogszabály által előírt informatikai nyilvántartásokat. Leltári felelősséggel tartozik az általa (hibaelhárítás, telepítés, raktározás stb.) elszállított eszközökkel kapcsolatosan.

3.8 Munkájáról, tevékenységéről a Polgármesteri Hivatal Jegyzői és Jogi Osztály Informatikával egyeztetetten évente írásban beszámol az Önkormányzat vezetői tisztségviselőinek.

3.9 Üzemelteti és rendszeresen karbantartja az Önkormányzat központi- és az intézmények és gazdasági társaságok Windows AD kiszolgálóit. Felügyeli a kiszolgálók szoftver és hardver állapotát, hiba vagy incidens esetén gondoskodik az üzletmenet-folytonosság mielőbbi visz- szállításáról. Fizikai karbantartásokról jegyzőkönyvet készít.

3.10 Üzemelteti és rendszeresen karbantartja az intézmények és gazdasági társaságok egyéb kiszolgálóit, hálózati szolgáltatásait (terminál szerverek, szakrendszerek kiszolgálói stb.) adott esetben a szakrendszer fejlesztőivel, szállítóival együttműködve. Felügyeli – adott esetben a szakrendszer fejlesztőivel, szállítóival együttműködve – a kiszolgálók szoftver és hardver állapotát, hiba vagy incidens esetén gondoskodik a zavartalan működés mielőbbi visszaállításáról. Fizikai karbantartásokról jegyzőkönyvet készít.

3.11 Üzemelteti az Önkormányzat központi és összes intézményének, gazdasági társaságának számítógépes hálózatát, beleértve a fali kábelt vagy gerinchálózatot és csatlakozókat, rendezőeszközöket, felhordó és a központi hálózat aktív eszközeit, az internetes kijáratokat együttműködve a szolgáltatókkal.

3.12 A gazdasági társaságok esetén a hálózati meghajtók tárkapacitásának alakulását automatikusan monitorozza a rendszer és kritikus, 90%-ot meghaladó kihasználtság esetén a kijelölt kapcsolattartó részére is e-mailben értesítést küld intézkedés céljából. A tárterület elfogyásával kapcsolatos incidensek esetében vagy a tárterületet kell növelni vagy felszabadítani helyet az adattárolón. A Szolgáltató a hibaelhárításban együttműködik a Szolgáltatást igénybevevővel. A felesleges állományok kijelölése és törlése a Szolgáltatást igényvevő feladata. Tárterület bővítésre javaslatot a Szolgáltató tesz, a beszerzést a Szolgáltatást igénybevevő végzi, a beszerzett eszközök beüzemelését a Szolgáltató végzi.

3.13 Üzemelteti az intézmények és gazdasági társaságok számítógépeit és perifériáit, kapcsolódó számítástechnikai eszközeit, számítógépes mentési és archiválási rendszerét.

3.14 A Polgármesteri Hivatal Informatikával együttműködve üzemelteti az IP telefonrendszer központi elemeit.

3.15 Ellátja az intézmények mobil flottájának műszaki támogatási tevékenységét.

3.16 Dokumentálja az informatikai rendszert és a rendszeren végzett változtatásokat naprakészen tartja az informatikai védelmi szabályzatoknak megfelelően.

3.17 Oktatásokat tart, szervez az informatikai rendszer, alkalmazások használatához kapcsolódóan.

3.18 Részt vesz az informatikai jellegű fejlesztések előkészítésében (megtervezésében, közbeszerzési előkészítésében), végrehajtásának megtervezésében és végrehajtásában.

3.19 Részt vesz a választásokkal kapcsolatos feladatokban.

3.20 Frissíti az intézmények és gazdasági társaságok számítógépeit és kiszolgálóit az információbiztonsági szabályzatok szerint.

3.21 Felügyeli a hálózatbiztonsági megoldásokat (központi vírusellenőrzés, SPAM ellenőrző megoldás, tűzfalak, VPN koncentrátorok stb.). Folyamatosan monitorozza a hálózatbiztonsági megoldások, eszközök naplóállományait, jelzéseit, riasztásait.

3.22 Együttműködik az intézményekkel és a gazdasági társaságokkal az informatikai fejlesztések előkészítésében. Szakmai véleményt fogalmaz a fejlesztések szükségességéről, műszaki tartalmáról. Részt vesz a közbeszerzési eljárás előkészítésében és az értékelésben.

3.23 Közreműködik a központi kiszolgálók és a hálózati eszközök leltározásában.

3.24 Nyilvántartást vezet, leltározás esetén tárolási nyilatkozatot ad a telephelyén vagy külső raktárban tárolt vagy javításra szervizbe szállított idegen tulajdonú eszközökről.

3.25 A tervezett éves informatikai fejlesztések (számítógépek, kiszolgálók és perifériák beszerzése, szoftverek, szakrendszerek telepítése, hálózati szolgáltatások fejlesztése, fizikai hálózat fejlesztése stb.) végrehajtásában közreműködni a fejlesztés nagyságrendjétől függően tervezetten és előre egyeztetetten az érintett szervezetek vezetőivel.

3.26 Kialakítja az informatikai rendszerben a jogosultsági rendszert a Szolgáltatást igénybevevő elvárásai és a vonatkozó informatikai szabályzatok vagy jogszabályi előírások szerint. A szabályzatok szerint kérelmezett jogosultság- és jogosultság módosítási igényeket beállítja a rendszerben. A be- és kilépő munkatársak felhasználói fiókjait (Windows AD, e-mail, szakalkalmazások stb.) és jogosultságait beállítja vagy törli azokat.

3.27 Támogatja a költözések, átszervezések, fejlesztések miatt az informatikai eszközmozgásokat. Előkészíti és elvégzi az ezekhez kapcsolódó hálózatépítési, telepítési, jogosultság beállítási munkálatokat. Az eszközök fizikai mozgatásának megszervezése, lebonyolítása a Szolgáltatást igénybevevő feladata.

3.28 Szakmai támogatást nyújt informatikát érintő pályázatok elkészítéséhez vagy szakmailag véleményezi azokat.

3.29 Az informatikai jellegű fejlesztésekben, projektekben részt vesz és szakmailag támogatja azokat. A fejlesztési projektekben való részvétel és támogatás azonban nem akadályozhatja a rendszerekkel kapcsolatos hibajavítás, Help-desk feladatok végrehajtását. Amennyiben erőforrás átcsoportosítással nem oldható meg a feladatellátás, a fejlesztési feladatok végrehajtásának rovására a hibaelhárítás lesz az elsődlegesen ellátandó feladat. A Szolgáltató feladata értesíteni írásban a projektben érintetteket az eseményekről és a várható rendelkezésre állás időpontjáról.

3.30 Szervezi a rendelkezésre álló erőforrások függvényében az informatikai felügyeletet. A felügyeletet ellátó munkatársak munkaidejének, ügyeleti rendjének, feladatainak szervezése, munkájának ellenőrzése.

3.31 Szakmailag véleményezi az informatikai jellegű beruházásokat, fejlesztéseket, változtatási igényeket.

3.32 Szakmailag véleményezi a Szolgáltatást igénybevevő informatikai politikáját, stratégiáját, pályázatokat, vezetői anyagokat.

3.33 A Szolgáltató tájékoztatja az Önkormányzat átfogó informatikai rendszer-fejlesztési terveiről és fejlesztései elképzeléseiről a Szolgáltatást igénybevevőt, és szükség esetén közvetíti az Önkormányzat felé a Szolgáltatás igénybe vevő álláspontját a fejlesztési tervekről

4. A Szolgáltatást igénybevevők kötelességei

4.1 Kötelesek tájékoztatni a Szolgáltatót a vonatkozó szabályzatokban rögzített módon és határidőn belül a tudomásukra jutott informatikai hibákról és azok részleteiről.

4.2 Tervezett fejlesztések esetén a fejlesztés tervezésénél kötelesek időben jelezni a Szolgáltatónak a fejlesztési igényt. A műszaki tartalmat és a fejlesztés ütemezését egyeztetik a Szolgáltatóval. Időben átadnak a Szolgáltatónak a fejlesztéssel kapcsolatos minden olyan információt, ami releváns a fejlesztés végrehajtásához (a fejlesztés részletes funkcionális elvárásai, telepítendő szoftverek listája, érintett felhasználók, beállítandó jogosultsági rendszer stb.).

4.3 Minden olyan birtokukban lévő, tudomásukra jutott tényt, adatot, információt haladéktalanul közölnek a Szolgáltatóval, amely a munkájuk ellátását befolyásolja, az informatikai környezet működését érinti, érintheti.

4.4 Biztosítják a Szolgáltató munkatársainak bejutását az érintett helyiségekbe a feladatellátás mértékéhez arányosan, kritikus helyzetben akár munkaidőn túl is.

4.5 Lebonyolítják a saját költségvetésükből/saját forrásukból végrehajtott informatikai fejlesztéseket, adminisztrálják a beszerzéseket. Leltári nyilvántartásba veszik és a szabályzatokban előírtak szerinti gyakorisággal leltározzák a beszerzett eszközöket és szoftvereket.

4.6 Egyeztetik a Szolgáltatóval az informatikai rendszert érintő fejlesztési elképzeléseket, stratégiát, vezetői anyagokat.

4.7 Kötelesek a vonatkozó informatikai szabályzatokat maradéktalanul betartani és betartatni a munkatársaikkal.

4.8 Kötelesek a számítástechnikai eszközök és a működési környezetet rendeltetésszerű használni.

4.9 Kötelesek az információbiztonsági szabályzatokban foglaltak szerint jelezni az informatikai rendszerek felhasználóinak változását, a munkatársak ki- és belépését, áthelyezését a központi Help-desk rendszeren.

4.10 A hibajavításból eredő anyagköltségeket vagy igénybevett (pl. külső szakértő vállalkozás) szolgáltatás költségeit a gazdasági társaságok fizetik.

4.11 A Közszolgáltató Zrt. és az Egészségügyi Szolgálat informatikai kapcsolattartót köteles kijelölni. A kapcsolattartó általános feladata az elsődleges szakmai kapcsolattartás a Szolgáltató és az érintett szolgáltatást igénybevevő között. Feladata továbbá a feladatkörébe tartozó szakrendszerekkel kapcsolatos támogatás nyújtása a felhasználók felé.

5. Záró rendelkezések

Jelen utasítás 2016. június 2-án lép hatályba.

Budapest, 2016. június 2.

Dr. Tóth József s. k.
polgármester
Dr. Bujdosó Sándor s. k.
jegyző

1. számú függelék

SLA határidők

SLA (Service Level Agreement – Szolgáltatás Rendelkezésre Állási Szint):

Szolgáltatás rendelkezésre állási szint (SLA) Munkakezdés kiszállás esetén Munkakezdés,
ha távoli képernyőátvétellel javítható
1 Bejelentéskor azonnal, munkaidőn túl is ügyelet biztosításával. Azonnal, munkaidőn túl is.
2 Bejelentéskor azonnal, munkaidőben. Azonnal, munkaidőben.
3 Bejelentést követően egy órán belül. Azonnal, munkaidőben.
4 Bejelentést követően 4 órán belül kiosztásra kerül a feladat. Osztályvezetői hatáskörben hátrasorolható. Azonnal, munkaidőben.
5 Bejelentést követően 4 órán belül kiosztásra kerül a feladat. Help Desk koordinátor által hátrasorolható feladat. Azonnal, munkaidőben.
6 Csak egyeztetve, minden egyéb munka megelőzi. Csak egyeztetve.

Szerver feladatok

Szerver feladatellátási kötelezettség

Kiszolgáló típus Aktív / Archív Hibaelhárításon kívüli feladatleírás
Szerver 1. kategória Aktív – Napi szoftveres ellenőrzés. Az ellenőrzés magában foglalja a rendszerszerű működés ellenőrzését (naplófájlok ellenőrzése, a beállított naplózás és naplóállományok ellenőrzése és elemzése, szükség szerint a naplózás módosítása).
– Napi biztonsági ellenőrzés, amely magában foglalja az operációs rendszer-, adatbázis-, szerveralkalmazásokhoz megjelent biztonsági frissítések telepítésének ellenőrzését, fontos-kritikus frissítés esetén a folyamatos munkára figyelemmel a frissítések telepítését.
– Napi mentés ellenőrzése, amely magában foglalja a naplóállományok, státuszjelentések ellenőrzését, hiba esetén azok javítását – következő mentés online ellenőrzését.
– Napi hardver ellenőrzés, amely magában foglalja a naplóállományok, státuszjelentések ellenőrzését. Előrevetíthető hiba esetén a szerződött partner felé jelentés küldését és/vagy a kötelezettségvállaló felé a javításra a beszerzési javaslat megtételét.
– Heti hardver ellenőrzés, amely magában foglalja a naplóállományok, hibajelentések ellenőrzését és a szemrevételezést.
Szerver 2. kategória Archív – Heti szoftveres ellenőrzés.
– Heti biztonsági ellenőrzés, amely magában foglalja az operációs rendszer-, adatbázis-, szerveralkalmazásokhoz megjelent biztonsági frissítések ellenőrzését.
– Heti mentés ellenőrzése.
– Heti hardver ellenőrzés, amely magában foglalja a naplóállományok, hibajelentések ellenőrzését és a szemrevételezést.
Speciális
adattároló
eszköz
Aktív – Napi szoftveres ellenőrzés. Az ellenőrzés magában foglalja a rendszerszerű működés, frissítések, ellenőrzését, a beállított naplózás és naplóállományok ellenőrzését és elemzését, szükség szerint a naplózás módosítását.
– Napi hardver ellenőrzés. Az ellenőrzés magában foglalja az előre beállított naplózás és naplóállományok elemzését, szükség szerint naplózás módosításokat.
– Negyedévente jelentés készítése az aktuális tárhelyhasználatról, az előző 12 hónap növekményei alapján javaslattétel a bővítésre.

Help Desk SLA

Hiba típus Szervezet Szervezeti egység SLA
besorolás
Eljárás menete, ha relváns
Nyomató hiba
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca recepció 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca szakrendelés 1
EÜ. – Szegedi út pénztár 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca egyéb osztály 3
EÜ. Szolgálat védőnői szolgálat 5
EÜ. Szolgálat házi – gyermekorvosi rendelő -
IMFK – Központ munkaügy 2
IMFK – Központ egyéb osztály 5
IMFK – Iskola étkezés befizetéssel érintett gép 1
IMFK – Iskola egyéb gép 5
SZOC – Gondozóház kihelyezett orvos által receptírásra használt munkaállomás (Kedd és Csütörtök) 2
rendelési időn kívüli adminisztrációs időszakban (Hétfő, Szerda, Péntek) 4
SZOC – Gondozóház vezetői, és helyettesi munkaállomás 2
SZOC – Gondozóház egyéb gép 5
SZOC – KLUB adminisztrációs gép délelőtt 3
adminisztrációs gép délután 5
SZOC – KLUB szépkorúaknak telepített gép (2db/klub) 5
SZOC – KLUB oktatótermi számítógép (2 klubban számítógéplabort üzemeltetünk) 4
SZOC – KLUB egyéb 5
SZOC – Nappali melegedő adminisztrációs gép 2
SZOC – Nappali melegedő munkakereséshez telepített gép 5
SZOC – Bölcsődék étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Bölcsődék egyéb gép 5
SZOC – Óvodák étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Óvodák egyéb gép 5
SZOC – Óvodák óvoda igazgatóság 4
SZOC – Prevenciós központ minden terület 4
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság – vezetők 3
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság 4
Zrt. – Vezérigazgatóság jogi és koordinációs osztály 4
Zrt. – Vezérigazgatóság főkönyvelőség 4
Zrt. – Vezérigazgatóság pénzügy 4
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Béke út 2
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Hegedűs Gyula utca 2
Zrt. – Vezérigazgatóság iktatás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás ügyfélszolgálat 2
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok adminisztráció 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok piacfelügyelet 3
Zrt. – Közterületi divízió közútkezelés 4
Zrt. – Közterületi divízió környezetgazdálkodás 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – ellenőrzés 2
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – iroda 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – backoffice 3
Zrt. – SKULT13 divízió Sport terület minden terület 4
Zrt. – SKULT13 divízió Közművelődési terület minden terület 4
Zrt. – Beruházó divízió minden terület 4
KTF ügyeleti számítógép 2
KTF egyéb számítógép 4
Periféria hiba (Bill, egér, scanner, stb)
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca recepció 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca szakrendelés 1
EÜ. – Szegedi út pénztár 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca egyéb osztály 3
EÜ. Szolgálat védőnői szolgálat 5
EÜ. Szolgálat házi – gyermekorvosi rendelő -
IMFK – Központ munkaügy 2
IMFK – Központ egyéb osztály 5
IMFK – Iskola étkezés befizetéssel érintett gép 1
IMFK – Iskola egyéb gép 5
SZOC – Gondozóház kihelyezett orvos által receptírásra használt munkaállomás (Kedd és Csütörtök) 2
rendelési időn kívüli adminisztrációs időszakban (Hétfő, Szerda, Péntek) 4
SZOC – Gondozóház vezetői, és helyettesi munkaállomás 2
SZOC – Gondozóház egyéb gép 5
SZOC – KLUB adminisztrációs gép délelőtt 3
adminisztrációs gép délután 5
SZOC – KLUB szépkorúaknak telepített gép (2db/klub) 5
SZOC – KLUB oktatótermi számítógép (2 klubban számítógéplabort üzemeltetünk) 4
SZOC – KLUB egyéb 5
SZOC – Nappali melegedő adminisztrációs gép 2
SZOC – Nappali melegedő munkakereséshez telepített gép 5
SZOC – Bölcsődék étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Bölcsődék egyéb gép 5
SZOC – Óvodák étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Óvodák egyéb gép 5
SZOC – Óvodák óvoda igazgatóság 4
SZOC – Prevenciós központ minden terület 4
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság – vezetők 3
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság 4
Zrt. – Vezérigazgatóság jogi és koordinációs osztály 4
Zrt. – Vezérigazgatóság főkönyvelőség 4
Zrt. – Vezérigazgatóság pénzügy 4
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Béke út 2
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Hegedűs Gyula utca 2
Zrt. – Vezérigazgatóság iktatás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás ügyfélszolgálat 2
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok adminisztráció 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok piacfelügyelet 3
Zrt. – Közterületi divízió közútkezelés 4
Zrt. – Közterületi divízió környezetgazdálkodás 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – ellenőrzés 2
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – iroda 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – backoffice 3
Zrt. – SKULT13 divízió Sport terület minden terület 4
Zrt. – SKULT13 divízió Közművelődési terület minden terület 4
Zrt. – Beruházó divízió minden terület 4
KTF ügyeleti számítógép 2
KTF egyéb számítógép 4
Szak-
rendszer hiba felhasználói oldal
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca recepció 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca szakrendelés 1
EÜ. – Szegedi út pénztár 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca egyéb osztály 3
EÜ. Szolgálat védőnői szolgálat 5
EÜ. Szolgálat házi – gyermekorvosi rendelő -
IMFK – Központ munkaügy 2
IMFK – Központ egyéb osztály 5
IMFK – Iskola étkezés befizetéssel érintett gép 1
IMFK – Iskola egyéb gép 5
SZOC – Gondozóház kihelyezett orvos által receptírásra használt munkaállomás (Kedd és Csütörtök) 2
rendelési időn kívüli adminisztrációs időszakban (Hétfő, Szerda, Péntek) 4
SZOC – Gondozóház vezetői, és helyettesi munkaállomás 2
SZOC – Gondozóház egyéb gép 5
SZOC – KLUB adminisztrációs gép délelőtt 3
adminisztrációs gép délután 5
SZOC – KLUB szépkorúaknak telepített gép (2db/klub) 5
SZOC – KLUB oktatótermi számítógép (2 klubban számítógéplabort üzemeltetünk) 4
SZOC – KLUB egyéb 5
SZOC – Nappali melegedő adminisztrációs gép 2
SZOC – Nappali melegedő munkakereséshez telepített gép 5
SZOC – Bölcsődék étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Bölcsődék egyéb gép 5
SZOC – Óvodák étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Óvodák egyéb gép 5
SZOC – Óvodák óvoda igazgatóság 4
SZOC – Prevenciós központ minden terület 4
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság – vezetők 3
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság 4
Zrt. – Vezérigazgatóság jogi és koordinációs osztály 4
Zrt. – Vezérigazgatóság főkönyvelőség 4
Zrt. – Vezérigazgatóság pénzügy 4
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Béke út 2
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Hegedűs Gyula utca 2
Zrt. – Vezérigazgatóság iktatás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó ndivízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó ndivízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó ndivízió lakás, helység gazdálkodás ügyfélszolgálat 2
Zrt. – Ingatlangazdálkodó ndivízió lehel Csarnok adminisztráció 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó ndivízió lehel Csarnok piacfelügyelet 3
Zrt. – Közterületi divízió közútkezelés 4
Zrt. – Közterületi divízió környezetgazdálkodás 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – ellenőrzés 2
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – iroda 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – backoffice 3
Zrt. – SKULT13 divízió Sport terület minden terület 4
Zrt. – SKULT13 divízió Közművelődési terület minden terület 4
Zrt. – Beruházó divízió minden terület 4
KTF ügyeleti számítógép 2
KTF egyéb számítógép 4
PC – OP rendszer hiba
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca recepció 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca szakrendelés 1
EÜ. – Szegedi út pénztár 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca egyéb osztály 3
EÜ. Szolgálat védőnői szolgálat 5
EÜ. Szolgálat házi – gyermekorvosi rendelő -
IMFK – Központ munkaügy 2
IMFK – Központ egyéb osztály 5
IMFK – Iskola étkezés befizetéssel érintett gép 1
IMFK – Iskola egyéb gép 5
SZOC – Gondozóház kihelyezett orvos által receptírásra használt munkaállomás (Kedd és Csütörtök) 2
rendelési időn kívüli adminisztrációs időszakban (Hétfő, Szerda, Péntek) 4
SZOC – Gondozóház vezetői, és helyettesi munkaállomás 2
SZOC – Gondozóház egyéb gép 5
SZOC – KLUB adminisztrációs gép délelőtt 3
adminisztrációs gép délután 5
SZOC – KLUB szépkorúaknak telepített gép (2db/klub) 5
SZOC – KLUB oktatótermi számítógép (2 klubban számítógéplabort üzemeltetünk) 4
SZOC – KLUB egyéb 5
SZOC – Nappali melegedő adminisztrációs gép 2
SZOC – Nappali melegedő munkakereséshez telepített gép 5
SZOC – Bölcsődék étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Bölcsődék egyéb gép 5
SZOC – Óvodák étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Óvodák egyéb gép 5
SZOC – Óvodák óvoda igazgatóság 4
SZOC – Prevenciós központ minden terület 4
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság – vezetők 3
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság 4
Zrt. – Vezérigazgatóság jogi és koordinációs osztály 4
Zrt. – Vezérigazgatóság főkönyvelőség 4
Zrt. – Vezérigazgatóság pénzügy 4
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Béke út 2
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Hegedűs Gyula utca 2
Zrt. – Vezérigazgatóság iktatás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás ügyfélszolgálat 2
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok adminisztráció 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok piacfelügyelet 3
Zrt. – Közterületi divízió közútkezelés 4
Zrt. – Közterületi divízió környezetgazdálkodás 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – ellenőrzés 2
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – iroda 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – backoffice 3
Zrt. – SKULT13 divízió Sport terület minden terület 4
Zrt. – SKULT13 divízió Közművelődési terület minden terület 4
Zrt. – Beruházó divízió minden terület 4
KTF ügyeleti számítógép 2
KTF egyéb számítógép 4
Kritikus OP rendszer, driver frissítés
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca recepció 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca szakrendelés 1
EÜ. – Szegedi út pénztár 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca egyéb osztály 3
EÜ. Szolgálat védőnői szolgálat 5
EÜ. Szolgálat házi – gyermekorvosi rendelő -
IMFK – Központ munkaügy 2
IMFK – Központ egyéb osztály 5
IMFK – Iskola étkezés befizetéssel érintett gép 1
IMFK – Iskola egyéb gép 5
SZOC – Gondozóház kihelyezett orvos által receptírásra használt munkaállomás (Kedd és Csütörtök) 2
rendelési időn kívüli adminisztrációs időszakban (Hétfő, Szerda, Péntek) 4
SZOC – Gondozóház vezetői, és helyettesi munkaállomás 2
SZOC – Gondozóház egyéb gép 5
SZOC – KLUB adminisztrációs gép délelőtt 3
adminisztrációs gép délután 5
SZOC – KLUB szépkorúaknak telepített gép (2db/klub) 5
SZOC – KLUB oktatótermi számítógép (2 klubban számítógéplabort üzemeltetünk) 4
SZOC – KLUB egyéb 5
SZOC – Nappali melegedő adminisztrációs gép 2
SZOC – Nappali melegedő munkakereséshez telepített gép 5
SZOC – Bölcsődék étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Bölcsődék egyéb gép 5
SZOC – Óvodák étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Óvodák egyéb gép 5
SZOC – Óvodák óvoda igazgatóság 4
SZOC – Prevenciós központ minden terület 4
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság – vezetők 3
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság 4
Zrt. – Vezérigazgatóság jogi és koordinációs osztály 4
Zrt. – Vezérigazgatóság főkönyvelőség 4
Zrt. – Vezérigazgatóság pénzügy 4
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Béke út 2
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Hegedűs Gyula utca 2
Zrt. – Vezérigazgatóság iktatás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás ügyfélszolgálat 2
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok adminisztráció 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok piacfelügyelet 3
Zrt. – Közterületi divízió közútkezelés 4
Zrt. – Közterületi divízió környezetgazdálkodás 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – ellenőrzés 2
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – iroda 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – backoffice 3
Zrt. – SKULT13 divízió Sport terület minden terület 4
Zrt. – SKULT13 divízió Közművelődési terület minden terület 4
Zrt. – Beruházó divízió minden terület 4
KTF ügyeleti számítógép 2
KTF egyéb számítógép 4
Alkalmazás hiba/frissítés JAVA, flash, Adobe, stb.
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca recepció 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca szakrendelés 1
EÜ. – Szegedi út pénztár 1
EÜ. Szolgálat – Szegedi út és Visegrádi utca egyéb osztály 3
EÜ. Szolgálat védőnői szolgálat 5
EÜ. Szolgálat házi – gyermekorvosi rendelő -
IMFK – Központ munkaügy 2
IMFK – Központ egyéb osztály 5
IMFK – Iskola étkezés befizetéssel érintett gép 1
IMFK – Iskola egyéb gép 5
SZOC – Gondozóház kihelyezett orvos által receptírásra használt munkaállomás (Kedd és Csütörtök) 2
rendelési időn kívüli adminisztrációs időszakban (Hétfő, Szerda, Péntek) 4
SZOC – Gondozóház vezetői, és helyettesi munkaállomás 2
SZOC – Gondozóház egyéb gép 5
SZOC – KLUB adminisztrációs gép délelőtt 3
adminisztrációs gép délután 5
SZOC – KLUB szépkorúaknak telepített gép (2db/klub) 5
SZOC – KLUB oktatótermi számítógép (2 klubban számítógéplabort üzemeltetünk) 4
SZOC – KLUB egyéb 5
SZOC – Nappali melegedő adminisztrációs gép 2
SZOC – Nappali melegedő munkakereséshez telepített gép 5
SZOC – Bölcsődék étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Bölcsődék egyéb gép 5
SZOC – Óvodák étkezés befizetéssel érintett gép 1
SZOC – Óvodák egyéb gép 5
SZOC – Óvodák óvoda igazgatóság 4
SZOC – Prevenciós központ minden terület 4
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság – vezetők 3
Zrt. – Vezérigazgatóság vezérigazgatóság 4
Zrt. – Vezérigazgatóság jogi és koordinációs osztály 4
Zrt. – Vezérigazgatóság főkönyvelőség 4
Zrt. – Vezérigazgatóság pénzügy 4
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Béke út 2
Zrt. – Vezérigazgatóság ügyfélszolgálat – Hegedűs Gyula utca 2
Zrt. – Vezérigazgatóság iktatás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lakás, helység gazdálkodás ügyfélszolgálat 2
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok adminisztráció 4
Zrt. – Ingatlangazdálkodó divízió lehel Csarnok piacfelügyelet 3
Zrt. – Közterületi divízió közútkezelés 4
Zrt. – Közterületi divízió környezetgazdálkodás 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – ellenőrzés 2
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – iroda 4
Zrt. – Közterületi divízió parkolás – backoffice 3
Zrt. – SKULT13 divízió Sport terület minden terület 4
Zrt. – SKULT13 divízió Közművelődési terület minden terület 4
Zrt. – Beruházó divízió minden terület 4
KTF ügyeleti számítógép 2
KTF egyéb számítógép 4
Új informatikai eszköz beüzemelése
Minden intézmény és gazdasági társaság új belépő dolgozó munkakörnyezetének kialakítása 5
Minden intézmény és gazdasági társaság nagyobb volumenű informatikai berendezés, fejlesztés támogatás, megvalósítása 6

Szerver SLA

Szervezet – telephely Név SLA Funkció Feladat Megjegyzés
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. dc1-avkzrt 6 Lotus levelező, avkzrt.bp13.hu domain, dns Szerver 2 kategória Régi szerver archív
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. nimrod 2 avkrt.bp13.hu domain, dns, régi dos-os alkalmazások Szerver 1 kategória Régi szerver kiváltásra javasolt
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. dc1-kozszolg 1 kozszolgaltato.
budapest13.hu domain, dns
Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. ts03 1 hivatali terminálszerver fürt, intézményi alkalmazás EcoStat kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. vir–4 1 Virtuális szerver kiszolgáló Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. vir–12 1 Virtuális szerver kiszolgáló, replica kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. vir–13 1 Virtuális szerver kiszolgáló, replica kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. backup 1 Mentés vezérlő szerver Napi ellenőrzés, hiba esetén közvetlen értesítés Vezérigazgató felé Telefon, vagy SMS
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. hp storeonec 1 Mentés tároló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. netapp 1 Virtuális szerver tárhely kiszolgáló, replica kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. netapp 1 Fileshare tárhely kiszolgáló, replica kiszolgáló
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. netapp 1 Fileshare tárhely kiszolgáló
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. apollo 6 Régi Apolló szerver, tesztkörnyezet Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. apollosrv 1 Apolló szerver, vállalat irányítási rendszer Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. mondoct 6 iktató tesztrendszer Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. mondocsql 2 iktató adatbázis kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. mondoc 2 iktató rendszer Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. app 1 Közszolgáltató Zrt. Béke u. 65. Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. appsrv 1 banki rendszer kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. Vip 6 Régi iktató kiszolgáló Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. sirnaut1 6 Simaut regi pénzügyi szerver Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. simaut2 6 Simaut regi pénzügyi kliens Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. rmd 6 Apolló szerver távoli asztal kiszolgáló, oktatás bemutató szerver, integrációs teszt szerver Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. archiv 2 Adat archiválás kiszolgáló Napi ellenőrzés, hiba esetén közvetlen értesítés Vezérigazgató felé Telefon, vagy SMS
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hegedüs Gyula utca 15. simaut3 6 Simaut munkaügyi régi Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke u. 65. dell 2 mondoc scan szerver – Heti hardver ellenőrzés (logok, hibajelentések, és a szemrevételezéssel a led, vagy digitális kijelzők alapján)
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. dc2-kozszolg 1 kozszolgaltato.
budapest13.hu domain, dns, fileserver
Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. vir–6 1 Virtuális szerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. vir–10 1 Virtuális szerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. vir–11 1 Virtuális szerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. netapp 1 Virtuális szerver tárhely kiszolgáló, replica kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. netapp 1 Fileshare tárhely kiszolgáló, replica kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. dc4-kozszolg
(Megszűnt)
1 Fileshare tárhely kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. backend 1 weblap kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. juszticia 1 pda kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. apps 1 parkolás kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. db 1 parkolás adatbázis kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. ts 1 terminálszerver kiszolgáló (apollóhoz) Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. automata 1 parkolóóra kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. emi 1 elektronikus nyilvántartás kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. dc2-kozszolg 1 új domain kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Rozsnyai utca 4. dc5-kozszolg 1 kozszolgaltato.
budapest13.hu domain, dns, fileserver
Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Rozsnyai utca 4. sport 6 régi pénzügyi rendszer Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Lehel utca 9–15. dc3-kozszolg 1 kozszolgaltato.
budapest13.hu domain, dns, fileserver
Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Lehel utca 9–15. lehel 6 régi pénzügyi rendszer Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Béke Tér 1. backend 1 weblap kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Lehel utca 9–15. juszticia 1 pda kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. apps 1 parkolás kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. db 1 parkolás adatbázis kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hajdú utca 29. dc2-simaut
(Megszünt)
1 avkrt.bp13.hu domain, dns Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hegedüs Gyula utca 15. tex 1 behívó Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Hegedüs Gyula utca 15. torony 1 sorszámkérő Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – József Attila tér 4. dc1-kozmuv 6 tartalék Szerver 2 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – József Attila tér 4. teremrend 3 teremrend Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. – Kárpát utca 23. dc2-kozmuv 1 DNS, DHCP, File kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. dc1-euszolg 1 Domain, DNS, DHCP, file kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. dell 1 RTG kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. dell storage 1 RTG tároló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. IBM x3650 1 Régi RTG Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. netapp 1 Régi RTG adat Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. attila 1 bp13 főkiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 promed kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 promed adat Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 promed mentő Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 viruskergető kiszolgáló NOD Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 EcoStat kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 Labor kiszolgáló Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. storge 1 mentő Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 terminálszerver Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. pc 1 beléptető Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 munkaügyi szerver Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. pc 1 beléptető Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. pc 1 beléptető Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 promed taj Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. nas 1 RTG mentés Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. pc 1 beléptető Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 infomix szerver Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm 1 infomix szerver Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm l infomix szerver Szerver 1 kategória
XIII. Kerületi Egészségügyi Szolgálat Közhasznú Nonprofit Kft. – Szegedi út 17. ibm l infomix szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. bosz l Szociális rendszer, számlázó, domain Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Prevenciós Központ, Tüzér utca 56–58. previ 2 File kiszolgáló
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Németh László Gimnázium, Nővér utca 15–17. dc1-nemeth x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Németh László Gimnázium, Nővér utca 15–17. dc2-nemeth x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Berzsenyi Dániel Gimnázium, Kárpát utca 49–53. dc1-berzsenyi x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Berzsenyi Dániel Gimnázium, Kárpát utca 49–53. dc2-berzsenyi x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Ady Endre Gimnázium, Röppentyű utca 62. dc1-ady x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Ady Endre Gimnázium, Röppentyű utca 62. dc2-ady x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Számítástechnikai Általános Iskola, Gyöngyösi Sétány 7. dc1-szamtech x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Számítástechnikai Általános Iskola, Gyöngyösi Sétány 7. dc2-szamtech x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Számítástechnikai Általános Iskola Tomori Pál Tagiskolája, Tomori utca 2. dc1-tomori x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Számítástechnikai Általános Iskola Tomori Pál Tagiskolája, Tomori utca 2. dc2-tomori x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Eötvös József Általános Iskola, Futár utca 18. dc1-eotvos x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Eötvös József Általános Iskola, Futár utca 18. dc2-eotvos x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Csata utcai Általános Iskola, Csata utca 20. dc1-csata x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Csata utcai Általános Iskola, Csata utca 20. dc2-csata x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Hunyadi Mátyás Általános Iskola Vizafogó Tagiskolája, Vizafogó Sétány 2. dc1-vizafogo x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Gárdonyi Géza Általános Iskola, Radnóti Miklós utca 810. dc1-gardonyi x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Gárdonyi Géza Általános Iskola, Radnóti Miklós utca 810. dc2-gardonyi x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Gárdonyi Géza Általános Iskola Herman Otto Tagiskolája, Radnóti Miklós utca 35. dc1-herman x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Hegedüs Géza Általános Iskola, Fiastyúk utca 47–49. dc1-hegedus x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Hegedüs Géza Általános Iskola, Fiastyúk utca 47–49. dc2-hegedus x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Hunyadi Mátyás Általános Iskola, Karikás Frigyes utca 3. dc1-hunyadi x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Hunyadi Mátyás Általános Iskola, Karikás Frigyes utca 3. dc2-hunyadi x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Ének-Zenei és Testnevelési Általános Iskola, Dózsa György út 136. dc1-enek-zene x DNS, DHCP, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
XIII. Kerületi Önkormányzat IMFK – Ének-Zenei és Testnevelési Általános Iskola, Dózsa György út 136. dc2-enek-zene x File, AD kiszolgáló Hibajelzés esetén aljegyzői kérés javaslat alapján azonnali visszajelzés, a hibajelentés beérkezéséről és 24 órán belüli érdemi vizsgálat és visszajelzés
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Intézményműködtető és Fenntartó Központ- Béke Tér 1. iszo l INYR, szállító levél kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Intézményműködtető és Fenntartó Központ- Béke Tér 1. út 2 útnyilvántartó
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Intézményműködtető és Fenntartó Központ- Béke Tér 1. iszk 1 adatszerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Intézményműködtető és Fenntartó Központ- Béke Tér 1. adat 1 adatkiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. adat 1 adatkiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. vir–1 1 virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. vir–2 1 virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. vir–3 1 virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. vir–5 1 virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. vir–7 1 virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. vir–8 1 virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. vir–9 1 virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. dc2-hivatal 1 AD, DNS, File szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. faxsrv2015 1 faxszerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. gamesz13site 1 munkaügyi programok GAMESZ Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. ts01 1 terminálkiszolgáló hivatal, intézmények számára Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. dc1-hivatal 1 AD, DNS kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. dc1-budapest13 1 AD, DNS kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. CBL 1 terminálkiszolgáló vezérlő Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. Ts02 1 terminálkiszolgáló hivatal, intézmények számára Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. dc2-budapest13 1 AD, DNS kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. 8770 1 VOIP szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. 8770–1 6 használaton kívüli Havi ellenőrzés Archív rendszer
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. CSACS42 1 Radius1 Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. CSACS42-
budapest13
1 Radius2 Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. schoolsystem 2 schoolsystem
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. zimbra 1 levelező rendszer Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. webint 1 intézményi web (közszolg, intézmények) Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. web 1 bp13.hu, budapest13.hu Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. captiveportal 1 kerületi wifi Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. freeradius 1 wifi autentikációs szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. dns 1 publikus dns szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. almos l belső dns szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. kond l belső dns szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. nagios l hálózat monitoring Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. syslog l hálózati log kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. studmail l oktatás mail szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. kav l kaspersky központi szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. csaba l IMFK file szerver, régi hivatali file szerver Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. KVM-virt1 l linux virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. KVM-virt2 l linux virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória
Budapest Főváros XIII. Kerületi Önkormányzat Polgármesteri Hivatal – Béke Tér 1. KVM-virt3 l linux virtuálszerver kiszolgáló Szerver 1 kategória

Hálózat SLA

Intézmény (summában összes hálózti eszköz száma) Router Switch Captive Portai Access Point SLA Router Switch Captive
Portai
Access
Point
450 84 175 52 139 Forgalom irányítás és tűzfal Hálózat és internet megosztás Kerületi wifi felhasználó azonosítás Wifi elérés biztosítása
Óvodák
Egyesített Óvoda Varázskarika Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Angyalkert Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Meséskert Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Hétszín Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Napsugár Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Zöldág Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Mese Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Napraforgó Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Gyöngyösi Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Gyöngyszem Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Pöttyös Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Csupa Csoda Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Gyermekkert Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Futár Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Madarász Viktor Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Vizafogó Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Pitypang Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Ákombákom Óvoda 1 1 1 2 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Prizma Óvoda 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Egyesített Óvoda Fiastyúk utca 1 1 1,2 Cisco ASA 5 noname
Meséskert Tátra utca 48. Óvoda 1 1,2 Linksys WR
Bölcsődék
Egyesített Bölcsődék Ugri-Bugri Bölcsőde 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Intel NUC Cisco Air
Aprófalva Bölcsőde 1 1,2 Linksys WR
Boribon Bölcsőde 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Intel NUC
Hancúrház Bölcsőde 1 1,2 Linksys WR
Igazgyöngy Bölcsőde 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Intel NUC Cisco Air
Napraforgó Bölcsőde 1 1,2 Linksys WR
Szivárvány Bölcsőde 1 1,2 Linksys WR
Minimanó és Ákombákom Bölcsőde 1,2
Csipet-csapat Bölcsőde 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Családi Napközi Esküvő köz 1,2
Családi Napközi Petneházy utca 1 1,2 Linksys WR
Szociális intézmények
Frim Jakab Szociális Intézmény
Évgyűrűk Idősek Klubja
Ezüst Kor Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Napfény Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Nosztalgia Ház Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Derűs Alkony Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Derűs Szívek Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Indián Nyár Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Őszikék Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Reménysugár Idősek Klubja 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Klub-Kávézó Idősek Klubja Szt István krt. 8. 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Klub-Kávézó Idősek Klubja Tutaj utca
Nappali Melegedő 1 Cisco RV12
Gondozóház 1 1 1 1 1,2 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Prevenciós Központ Tüzér utca 1 3 1 2 1,2 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt.
Béke utca 65. 10 3 1,2 Optika Hiv; Cisco 2960 Cisco Air
Beruházó divízió 2 1,2 Optika Hiv; Cisco 2960 4
Angyalföldi József Attila Műv. Kp. 6 18 1,2 Optika Hiv; Cisco SLM 22 Cisco Air
Angyalföldi Gyermek- és Ifjúsági Ház 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco 2960
Újlipótvárosi Klub-
Galéria
1 1,2 Cisco ASA 5
Radnóti Miklós Művelődési Kp. Boribon-
nal bö
6 16 1,2 Cisco ASA 5 Cisco 2960 Cisco Air
SKULT13 Sport – iroda 1 2 15 1,2 Cisco ASA 5 Cisco 2960 Cisco Air
SKULT13 Sport – kisház 1 1,2 D-link
SKULT13 Sport – Újpalotai út 1 1,2 Linksys WR
SKULT13 Sport Szálloda 1 1 1,2 D-link Cisco 2960
Lehel Csarnok 1 3 10 1,2 Cisco ASA 5 Cisco 2960 Cisco Air
Közterület Hajdú utca 29. 1 1,2 Optika Hiv; Cisco 2960
Parkolás Hajdú utca 29. 3 1,2 Optika HIVA Cisco 2960
Parkolás Hegedűs Gyula utca 15. 3 2 1,2 Cisco ASA 5 Cisco 2960
Egyéb szervezet
Közterület Felügyelet 1 1,2 Optika Hiva Cisco 2960
Nemzetiségek Háza 1 1,2 Cisco ASA 5
Civilek haza 1 1 1 2 1,2 Cisco ASA 5 noname Intel NUC Cisco Air
Egészségügy
Egészségügyi szolgálat Szegedi út 17. 9 12 1,2 Cisco 2960 Cisco Air
Egészségügyi szolgálat Visegrádi út 47. c 4 6 1,2 Cisco 2960 Cisco Air
Béke utcai rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Ipoly utcai rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Révész utcai rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Nővér utcai rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Bessenyei utcai Rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Esküvő közi Rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Göncöl utcai Rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Karikás Frigyes utcai Rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Pap Károly utcai Rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Tátra utcai Rendelő 1 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Közterületen vagy egyéb megállapodás alapján üzemeltetett végpont
Nemzeti Dohánybolt 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Intel NUC Cisco Air
Villért 1 1 1 2 1,2 Cisco ASA 5 Intel NUC Cisco Air
Villért 2 1 1 2 1,2 Cisco ASA 5 Intel NUC Cisco Air
Patyolat 1 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Intel NUC Cisco Air
Passzívház
Oktatási intézmények
Számítástechnikai Általános Iskola 1 7 1 3 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Hegedűs Géza Általános Iskola 1 4 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Gárdonyi Géza Általános Iskola 1 5 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Herman Ottó Tagiskola 1 3 1 2 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22 Intel NUC Cisco Air
Eötvös József Általános Iskola 1 4 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Prizma Általános Iskola 1 3 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 1 5 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Hunyadi Mátyás Általános Iskola 1 4 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Vizafogó Tagiskola 1 4 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Csata utcai Általános Iskola 1 5 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Pannónia Általános Iskola 1 8 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Tomori Pál Tagiskola 1 4 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Németh László Gimnázium 1 5 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Ady Endre Gimnázium 1 11 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Berzsenyi Dániel Gimnázium 1 6 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22
Zeneiskola 1 1 1,2 Cisco ASA 5 Cisco SLM 22

2. számú függelék

Vonatkozó jogszabályok, szabványok, módszertanok

A szabályzat elsősorban az alábbi jogszabályokban meghatározott előírásokat teljesíti. A szabályzat kidolgozásában figyelembe vettük az alább felsorolt szabványok, műszaki ajánlások, irányelvek előírásait, illetve felsorolásra kerültek, hogy figyelembe vételre kerüljenek további szabályozások, útmutatók elkészítése során.

– Magyarország Alaptörvénye (2011. április 25.);

– 2013. évi L. törvény az állami és önkormányzati szervek elektronikus információbiztonságáról;

– 2013. évi CCXX. törvény az állami és önkormányzati nyilvántartások együttműködésének általános szabályairól;

– 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról;

– 2010. évi CLVII. törvény a nemzeti adatvagyon körébe tartozó állami nyilvántartások fokozottabb védelméről;

– 2009. évi CLV. törvény a minősített adat védelméről;

– 2004. évi CXL. törvény a közigazgatási hatósági eljárás és szolgáltatás általános szabályairól;

– Miniszterelnöki Hivatal Informatikai Koordinációs Iroda – Informatikai Tárcaközi Bizottság ajánlásai – Informatikai biztonsági módszertani kézikönyv (8. sz. ajánlás) 1994.;

– KIB 25. sz. ajánlása;

– MIBÉTS.