Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva (a Képviselő-testület feladat- és hatáskörét Magyarország Kormánya által elrendelt veszélyhelyzetre való tekintettel a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése alapján a polgármester gyakorolja), az alábbi rendeletet alkotja:
1. § Ezen rendelet hatálya kiterjed Magyarország Kormánya által elrendelt veszélyhelyzet (továbbiakban: veszélyhelyzet) idején a 70 év feletti, valamint a hatósági határozattal elrendelt karanténban tartózkodó személyek által igényelt (továbbiakban: igénylők), Göd Város Önkormányzata (továbbiakban: Önkormányzat) által megszervezett, élelmiszerellátási szolgáltatásra.
2. § (1) Veszélyhelyzet idején az Önkormányzat biztosítja - előre meghirdetett vételáron - az igénylők részére élelmiszerek beszerzését, valamint házhozszállítását.
(2) Az igénylők az élelmiszerek beszerzése iránti igényüket az Alapszolgáltatási Központ felé elektronikus úton, valamint telefonon keresztül nyújthatják be.
(3) Az igénylők részére a megvásárolt élelmiszerek legkésőbb a megrendelést követő második munkanapon kerülnek kiszállításra.
(4) Az igénylők a kiszállított élelmiszerek vételárát a kiszállító személy részére a kiszállításkor fizetik meg.
3. § Az Önkormányzat a kiszállított élelmiszerek beszerzési ára és vételára közötti különbözetet, a szolgáltatás részeként, átvállalja az igénylőtől.
4. § Ezen rendelet 2020. április 7. napján 14 óra 00 perckor lép hatályba.
Balogh Csaba | dr. Szinay József | |
polgármester | címzetes főjegyző |
Kihirdetési záradék:
A rendelet a Gödi Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján történő kifüggesztéssel 2020. év április hó 7. napján 13 óra 30 perckor kihirdetésre került. A kifüggesztés időtartama 30 nap.
dr. Szinay József | ||
címzetes főjegyző |