Módosította: 195/2020. (IX.24.) határozat, Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Polgármesterének 202/2021. (VI.14.) határozata, 367/2021. (XII. 16.) határozat
Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdésének 1. pontja alapján az alábbi határozatot hozza:
1. * Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése jóváhagyja a TOP–7.1.1–16-H–ERFA–2019–00091 azonosító számú, „Szolnok, ahol játszani jó! – Városi játszóterek fejlesztése” című projekt megvalósítását és jelen határozatával dönt a projekt indításáról az alábbiak szerint.
Igényelt támogatás (nettó): | 160 000 000,- Ft | |
Önkormányzati önrész (nettó): | 48 064 693,- Ft | |
Önrész (a projektben nem elszámolható, visszaigényelhető áfa összeg): | 56 177 467,- Ft | |
A projekt összes költsége (nettó): | 208 064 693,- Ft | |
Ebből Pályázat keretében elszámolható költség (nettó): | 160 000 000,- Ft |
Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a TOP–7.1.1–16-H–ERFA–2019–00371 azonosítószámú „SzolnOK-e – Városkártya rendszer fejlesztése” című projekt visszavonásával egyidejűleg az ott elnyert támogatás átcsoportosítását kezdeményezi „Szolnok, ahol játszani jó! – Városi játszóterek fejlesztése” tárgyú projektben történő felhasználására
2. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a támogatás visszafizetésének terhe mellett vállalja a projekteredmények fenntartását a projekt befejezésének napját követő naptól számított 5 évig oly módon, hogy a projekt fenntartási időszakában megfeleljen a 1303/2013/EU Rendelet 71. cikkében, valamint a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendeletben foglaltaknak.
3. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a fenntartási időszakban jelentkező üzemeltetési költséget Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata mindenkori éves költségvetésében biztosítja.
Határidő: a mindenkori éves költségvetés tervezése
Felelős: Szalay Ferenc polgármester
A határozat végrehajtásában közreműködik:
a Műszaki Igazgatóság koordinálásában a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei
4. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a határozat mellékletét képező, a projekt kivitelezésére vonatkozó Vállalkozási Szerződést jóváhagyja, valamint felhatalmazza Szalay Ferenc polgármestert a tárgyi projekt ütemezéséhez és megvalósításához kapcsolódó szerződések, dokumentumok, azok módosításai aláírására, a szükséges intézkedések megtételére.
Határidő: a projekt előrehaladásának megfelelően
Felelős: Szalay Ferenc polgármester
A határozat végrehajtásában közreműködik:
a Fejlesztési Igazgatóság koordinálásában a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei
Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester
Fejér Andor alpolgármester
Györfi Mihály alpolgármester
Miskolczi László alpolgármester
Dr. Sebestyén Ildikó jegyző
Dr. Rácz Andrea aljegyző
Polgármesteri Hivatal igazgatói
Lits László Szolnoki Városüzemeltetési Kft. ügyvezetője
Szalay Ferenc s. k. | Dr. Sebestyén Ildikó s. k. | |
polgármester | jegyző |
amely létrejött egyrészről
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata
Székhely: 5000 Szolnok, Kossuth tér 9.
Adószám: 15732729–2–16
Bankszámlaszám: 10045002–00337043–00000354
Számlavezető pénzintézet neve: Magyar Államkincstár
Képviseli: Szalay Ferenc polgármester,
mint Megrendelő (a továbbiakban: Megrendelő),
másrészről a
Szolnoki Városüzemeltetési Kft.
Székhely: 5000 Szolnok, József Attila út 85.
Cégjegyzékszám: 16–09–017113
Bankszámlaszám: 11745004–21387548–00000000
Számlavezető pénzintézet neve: OTP Bank Nyrt.
képviseli: Lits László ügyvezető
mint Vállalkozó (a továbbiakban: Vállalkozó),
– együttes említésük esetén: Felek (a továbbiakban: Felek) – között az alulírott napon és helyen (a továbbiakban: Szerződés) az alábbi feltételek szerint:
1.1 Szerződő Felek rögzítik, hogy 2017. március 31. napján egyes települési önkormányzati feladatok ellátására keretmegállapodást (továbbiakban: keretszerződés) kötöttek.
Szerződő Felek rögzítik, hogy jelen szerződést a közbeszerzésről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (továbbiakban: Kbt.) 9. § (1) bekezdés h) pontja alapján in-house konstrukció keretében kötik meg.
1.2 Felek rögzítik, hogy Megrendelő, mint ajánlatkérő, versenyeztetési eljárást indított, melynek keretében 2020.07.16. napján az árajánlat kérését megküldte az ajánlattevők részére, a Szolnok, Moha úti, a Csokonai-Gerle úti és Mátyás király úti játszóterek felújítása, valamint a Szolnok, Tiszaliget területén található játszótérhez kapcsolódóan köztéri illemhely, gyalogos átkelőhely és a játszótér köztéri világításának kiépítése – tárgyában.
2.1 A Megrendelő felhívására a Vállalkozó által benyújtott árajánlat ismeretében a Megrendelő megrendeli a Vállalkozó elvállalja a Szolnok, Moha úti, a Csokonai-Gerle úti és Mátyás király úti játszóterek felújítását, valamint a Szolnok, Tiszaliget területén lévő játszótérhez kapcsolódóan köztéri illemhely, gyalogos átkelőhely és a játszótér köztéri világításának kiépítését.
2.2 A teljesítés helye: Szolnok, 4047, 2619, 2606/3, 2372, 2838/8, 9691/20, 9691/21 hrsz.
2.3 Felek megállapodnak, hogy a Vállalkozó köteles a 2.1. pontban meghatározott feladatot és az egyéb szerződéses kötelezettségeit szerződésszerűen, teljeskörűen, műszakilag és minőségileg kifogástalan kivitelben, a mindenkor hatályos építésügyi, balesetvédelmi, egészségügyi és egyéb vonatkozó (szak)hatósági, valamint a vonatkozó egyéb előírásoknak megfelelően, hiba és hiánymentesen, határidőre teljesíteni.
2.4 A Szerződésben rögzített műszaki tartalom a megvalósításhoz szükséges minden munkát magába foglal.
2.5 Felek kijelentik, hogy a Vállalkozó a helyi körülmények – ide nem értve a szerződéskötés időpontja szerinti állapot tükrében előre nem látható, szerződéskötést követően felmerült körülményeket – ismeretének hiányára visszavezethető okok miatt a későbbiek során többletköveteléssel nem léphet fel, késedelmét ezzel nem indokolhatja.
3.1 Vállalkozó a Megrendelő utasítása szerint köteles eljárni. Az utasítási jog nem terjed ki a tevékenység megszervezésére, illetőleg nem teheti a teljesítést terhesebbé.
3.2 Amennyiben Vállalkozónak a jelen Szerződésben nem szereplő, de a teljesítéshez szükséges egyéb információra van szüksége, köteles az információigényéről Megrendelőt haladéktalanul értesíteni. Megrendelő vállalja, hogy a Vállalkozó által észszerűen kért, a szerződésszerű teljesítéséhez szükséges minden információt késedelem nélkül Vállalkozó rendelkezésére bocsát.
3.3 Vállalkozó köteles a Megrendelőt haladéktalanul értesíteni minden olyan körülményről, mely a kivitelezés eredményességét vagy kellő időre való elvégzését veszélyezteti vagy gátolja. Az értesítés elmaradása vagy késedelmes közlés esetén annak következményeit a Vállalkozó viseli.
3.4 Vállalkozó a munkák megvalósítása során elegendő számú és megfelelő szakképesítésű, tapasztalt vezetőket és irányítókat, továbbá szakképzett, betanított és segéd munkaerőt biztosít, amely a Vállalkozó Szerződés szerinti kötelezettségeinek megfelelő és időben történő teljesítése érdekében szükséges.
3.5 A Vállalkozó a jelen szerződésből eredő kötelességeit át nem ruházhatja, viszont a munkák elvégzéséhez Megrendelő hozzájárul alvállalkozó igénybevételéhez.
3.6 Az alvállalkozói szerződéseknek meg kell felelniük jelen Szerződés kikötéseinek.
Vállalkozó köteles a munkavégzésre vonatkozó Szerződés szerinti kötelezettségeit alvállalkozói felé érvényesíteni az alvállalkozóival kötött szerződéseiben, valamint azok betartását, betartatását a helyszíni munkavégzés során ellenőrizni és érvényre juttatni.
A Vállalkozó a jogosan igénybe vett alvállalkozóért úgy felel, mintha a munkát maga végezte volna; alvállalkozó jogosulatlan igénybevétele esetén pedig felelős minden olyan kárért is, amely anélkül nem következett volna be. Vállalkozó köteles a munkát úgy megszervezni, hogy a munkaterületen dolgozó alvállalkozók egymás munkáját ne zavarják, illetve a határidőre való teljesítést ne veszélyeztessék, azonban a munkavédelmi szabályokat maradéktalanul betartsák. Az alvállalkozók kizárólag a Vállalkozóval állnak jogviszonyban, így tőle fogadhatnak el utasításokat, illetve kizárólag vele szemben érvényesíthetik követeléseiket.
3.7 Vállalkozó köteles a munkaterületet tiszta és biztonságos állapotban tartani, a keletkezett bontási és egyéb hulladék – engedéllyel rendelkező kezelőhöz történő – elszállításáról a munka végzése során rendszeresen gondoskodni, a munkaterületen keletkezett bontási hulladék mennyiségét és fajtáját folyamatosan vezetni. Vállalkozónak a bontási hulladék kezelésével kapcsolatban a vonatkozó jogszabályok előírásai szerint kell eljárnia.
3.8 Vállalkozó köteles biztosítani, hogy a munkaterületen csak olyan személyek tartózkodjanak, akik a vállalkozói nyilvántartásban szerepelnek, illetve erre jogosultsággal rendelkeznek, és részt vesznek a napi munkában, annak ellenőrzésében és irányításában.
3.9 Vállalkozó a kivitelezési munkálatok befejezésekor köteles a munkaterületet Megrendelőnek átadni.
3.10 Vállalkozó a kivitelezési munkálatok befejeztével köteles a munkaterületről történő levonulást végrehajtani: a kivitelezés helyszínéről a saját költségén eltávolítani minden hulladékot, a saját vagy alvállalkozói tulajdonát képező eszközöket, szerszámokat, gépeket és anyagokat.
3.11 Vállalkozó köteles gondoskodni a munkaterületre vonatkozó tűzrendészeti, munkavédelmi, környezetvédelmi, balesetvédelmi, tűzvédelmi és egyéb előírások betartásáról. A munkaterület megfelelő védelmének és őrzésének biztosítása a Vállalkozó kötelezettsége. Ezen intézkedések be nem tartásából származó minden felelősség a Vállalkozót terheli.
3.12 Vállalkozó köteles megóvni a munkaterületen a már kiépített út- és közműhálózatot. A Vállalkozó vagy alvállalkozója által esetlegesen a munkaterületen okozott károkat a Vállalkozó köteles saját költségén a kivitelezés befejezését követő átadás-átvételig (annak lezárásáig) kijavítani, amely a teljesítésigazolás kiállításának feltétele.
3.13 Vállalkozó köteles a személyek biztonságát vagy a vagyoni értékeket veszélyeztető kár lehetőségének felmerülése esetén haladéktalanul kárelhárítási intézkedéseket tenni, és azokról Megrendelőt azonnal értesíteni.
3.14 A sikeres műszaki átadás-átvételi eljárást követő 5 évben a Vállalkozó köteles rendelkezésre állni. A jelen pontban meghatározott feladatok elvégzéséért, illetve rendelkezésre állásért a Vállalkozó a jelent szerződés 7.1 pontjában meghatározott vállalkozási díjon felül további ellenszolgáltatásra nem tarthat igényt.
4.1. Felek rögzítik, hogy a Vállalkozó a kivitelezés helyszínét előzetesen megtekintette, állapotát szemrevételezte.
4.2. Megrendelő jogosult a kivitelezést bármikor ellenőrizni.
4.3. Megrendelőnek joga van a kivitelezés ellenőrzése érdekében – szükség esetén – megbeszélést kitűzni, amelyen a Vállalkozó köteles részt venni. A megbeszélés eredményeiről jegyzőkönyvet kell felvenni. A jegyzőkönyvben meghatározottak – amennyiben azok nem ellentétesek a jelen Szerződés előírásaival és a hatályos jogszabályokkal – kötelezőek a Felek számára.
4.4. Vállalkozó kötelezi magát arra, hogy a Szerződés alapján vállalt munkához felelős műszaki vezetőt alkalmaz, amelyért külön térítés nem illeti meg. A felelős műszaki vezető köteles folyamatosan a munkaterületen tartózkodni, akadályoztatása esetén a szakmailag megfelelő helyettesítéséről gondoskodni, valamint a kivitelezés lebonyolításához szükséges okiratok őrzéséről gondoskodni.
Vállalkozó műszaki vezetőjének alkalmasnak kell lennie arra, hogy a felelős szakmai műszaki vezetést az építésügyi szabályoknak és szabványelőírásoknak megfelelően ellássa, és a kivitelezést teljes felelősséggel irányítsa.
4.5. Felek kötelesek a Szerződés időtartama alatt folyamatosan, a jóhiszeműség és a tisztesség követelményeinek megfelelően kölcsönösen együttműködni. Ennek megfelelően időben tájékoztatják egymást, nem csupán a jelen megállapodásban foglaltak teljesítéséről, hanem minden olyan számottevő kérdésről, amely a szerződés teljesítésére kihatással lehet.
5.1. Megrendelő a munkaterületet átadás-átvétel keretében adja át Vállalkozó részére.
5.2. Vállalkozó teljesítésének határideje: 2021. 06. 30.
5.3. A teljesítés időpontja a sikeres átadás-átvételi eljárás lezárásának időpontja.
5.4. Vállalkozó előteljesítésre jogosult.
6.1 A Vállalkozó a jelen Szerződést akkor teljesítette, ha valamennyi feladatát a jelen Szerződésben meghatározott minőségi és mennyiségi feltételeknek megfelelően elvégezte.
6.2 A Vállalkozó köteles elvégezni – díj ellenében – az utólag megrendelt, különösen tervmódosítás miatt szükségessé váló munkát is, ha annak elvégzése nem teszi feladatát aránytalanul terhesebbé. Felek a pótmunka díjazásában és a teljesítéssel felmerülő költségek viselésében előzetesen írásban megállapodnak.
6.3 Vállalkozó köteles a munka elkészültét a várható befejezésnél 10 nappal korábban a Megrendelő részére írásban jelezni.
6.4 A 2.1. pontban meghatározott tevékenység befejezését követően átadás-átvételi eljárást kell lefolytatni, melynek célja annak megállapítása, hogy a jelen Szerződés tárgya szerinti szolgáltatás a jelen Szerződésben és jogszabályokban előírtak alapján maradéktalanul megvalósult és a teljesítés megfelel az előírt műszaki és jelen Szerződésben vállalt egyéb követelményeknek, jellemzőknek. Megrendelő vagy megbízottja köteles az átadás-átvételi és a birtokbaadási eljárásban részt venni. Az átadás-átvételi eljárás megkezdéséhez Vállalkozó köteles Megrendelő rendelkezésére bocsátani a Szerződés teljesítését igazoló dokumentumokat.
Az átadás-átvételi eljárásról jegyzőkönyvet kell készíteni. A jegyzőkönyv tartalmazza mindazokat a tényeket, amelyek jogvita esetén jelentősek lehetnek.
Ha Megrendelő hibák, hiányok, hiányosságok kijavítását kéri, az átadás-átvételi jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell a kijavítás határidejét, valamint a kijavításért és az átvételért felelős személy megnevezését.
A jegyzőkönyvben rögzített hibákat Vállalkozó köteles az ott meghatározott időn belül maradéktalanul kijavítani.
A Megrendelő nem tagadhatja meg az átvételt olyan hiba miatt, amely, illetve amelynek kijavítása vagy pótlása nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot.
Amennyiben Vállalkozó a javítási kötelezettségének az átadás-átvételi jegyzőkönyvben meghatározott ideig nem tesz eleget, Megrendelő dönthet, hogy a teljesítést elfogadja vagy nem. Ha Megrendelő a teljesítést elfogadja, úgy a hibás teljesítéssel érintett rész vonatkozásában arányos díjcsökkentésre jogosult.
7.1 Felek megállapodnak abban, hogy Vállalkozót szerződésszerű teljesítés esetén nettó 151 033 888,- Ft + áfa, azaz nettó százötvenegymillió-harmincháromezer-nyolcszáznyolcvannyolc forint + áfa vállalkozói díj illeti meg.
7.2 A 7.1 pontban meghatározott vállalkozói díj tartalmazza Vállalkozó jelen Szerződésben foglalt kötelezettségei teljesítésének teljes költségét és fedezetét. Vállalkozó azon kívül a Megrendelővel szemben semmilyen jogcímen egyéb követelést nem támaszthat.
7.3 A vállalkozói díj kifizetése számla ellenében történik.
7.4 Megrendelő a Vállalkozó számára a kivitelezésre vonatkozó nettó vállalkozási díj 70%-ának megfelelő mértékű előleget biztosít.
Vállalkozó jogosult az előleg igénybevételére a szerződéskötéstől számított 15 napon belül, előleg bekérő levele alapján. A Vállalkozó a folyósított előlegről köteles haladéktalanul előlegszámlát kiállítani és azt a Megrendelő rendelkezésére bocsátani. Vállalkozó az előleggel vagy a részszámlában, vagy a végszámlában köteles elszámolni.
7.5 Vállalkozó jogosult 1 db részszámla kiállítására a teljes ellenszolgáltatás 85%-ának megfelelő forintösszegben, valamint 1 db végszámla kiállítására a teljes ellenszolgáltatás 15%-ának megfelelő forintösszegben.
7.6 A számla benyújtásának feltétele részszámla esetén a Megrendelő által kiállított teljesítésigazolás, végszámla esetén a kivitelezés befejezését követő átadás-átvételi igazolás. Megrendelő a Szerződésben rögzített tartalom teljesítését követően, az igazolt teljesítés alapján benyújtott számlát fogadja be. Az ellenszolgáltatás a Vállalkozó általi teljesítést, és a Megrendelő által ennek elismeréseként kiállított teljesítésigazolás kézhezvételét követően kiállított számla ellenében átutalással köteles megfizetni a Vállalkozó OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11745004–21387548–00000000 számú számlájára, a számla kézhezvételétől számított 30 naptári napon belül.
7.7 Felek rögzítik, hogy a feladatok teljesítését az Önkormányzat részéről a Fejlesztési Igazgatóság igazgatója, Baranyiné Sárközi Erika igazgató, akadályoztatása esetén a Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata kötelezettségvállalási, ellenjegyzési, érvényesítési és utalványozási hatásköri és eljárási rendjének részletes szabályaira vonatkozó I.23944–1/2015. számú Polgármesteri – Jegyzői Együttes Utasítás vonatkozó mellékletében a megállapodás tárgyát képező projektfeladatra vonatkozó szakmai teljesítést igazoló személy igazolja. A teljesítésigazolást Megrendelő a szerződésszerű teljesítést követő 5 munkanapon belül állítja ki.
7.8 Megrendelő tájékoztatja a Vállalkozót – jogszabályi kötelességének eleget téve-, hogy a tárgyi kivitelezési munka a 2007. évi CXXVII. ÁFA törvény 142. § alapján a fordított adózás hatálya alá tartozó munkákat foglal magába. Vállalkozó kijelenti, hogy a teljesítésigazolás, ill. a számlázás során a fenti jogszabályi rendelkezéseket figyelembe veszi. Vállalkozó kötelezettsége, hogy a fordított áfa szabályok szerint számlázza a vonatkozó munkák ellenértékét. Vállalkozó felel a számlák fentieknek megfelelő kiállításáért (szabályosságáért), és az ennek megsértéséből eredő valamennyi hátrányos jogkövetkezményért.
7.9 Vállalkozó a számlán köteles feltüntetni a Szerződés tárgyát, a projekt azonosító számát és elnevezését és a Vállalkozó jelen Szerződés fejlécében meghatározott adatait.
7.10 Amennyiben Megrendelő a Vállalkozó – a jogszabályoknak és jelen Szerződés előírásainak megfelelően kiállított – számláját a jelen Szerződésben rögzített határidőn belül nem egyenlítené ki, köteles Vállalkozónak a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben (továbbiakban: Ptk.) meghatározott mértékű késedelmi kamatot megfizetni.
8.1 Amennyiben Vállalkozó – olyan okból, amelyért felelős – késedelmesen teljesít, úgy a Megrendelő késedelmi kötbérre jogosult. A késedelmi kötbér mértéke az eredménytelenül eltelt 5.2. pontban meghatározott teljesítési határidőtől számítva 0,0001% naptári naponként, de ennek teljes összege legfeljebb a szerződéses ár nettó értékének 15%-a. Amennyiben a fizetendő kötbér összege meghaladja a szerződéses ár nettó értékének 15%-át, Megrendelő – a Vállalkozóval szembeni kártérítési kötelezettség nélkül – a Szerződést azonnali hatállyal felmondhatja.
8.2 Megrendelőnek jogában áll a késedelmi kötbért az esedékes vállalkozói díjba – a Vállalkozó által kiállított számlába – beszámítani.
8.3 A késedelem esetére kikötött kötbér megfizetése nem mentesít a teljesítés alól.
8.4 Megrendelő a kötbérigényét írásban köteles közölni a Vállalkozóval, külön megjelölve annak jogalapját és összegét.
9.1 Megrendelő a Vállalkozóhoz intézett írásbeli nyilatkozatával, azonnali hatállyal felmondhatja a Szerződést, ha Vállalkozó súlyos szerződésszegést követ el.
Súlyos szerződésszegésnek minősül különösen, ha.
– Vállalkozó a Szerződés 5.2. pontjában foglalt teljesítési határidőhöz képest 30 napot meghaladó késedelembe esik;
– a Vállalkozó által foglalkoztatott munkavállalók nem rendelkeznek érvényes és hatályos munkavállalói engedéllyel, munkaszerződéssel;
– Vállalkozó ellen csődeljárást vagy felszámolási eljárást a Bíróság jogerősen elrendeli, vagy Vállalkozó végelszámolását határozza el, avagy egyéb olyan körülmény merül fel Vállalkozó érdekkörében, mely a Szerződés teljesítését meghiúsíthatja.
9.2 Ha Megrendelő célszerűtlen vagy szakszerűtlen utasítást ad, erre Vállalkozó köteles őt figyelmeztetni. A figyelmeztetés elmulasztásából eredő kárért Vállalkozó felelős. Ha azonban Megrendelő a figyelmeztetés ellenére utasítását fenntartja, Vállalkozó a Szerződéstől elállhat. Ha nem áll el, a Megrendelő utasítása szerint a Megrendelő kockázatára köteles a munkát elvégezni.
Megrendelő – a 9.1. pontba foglaltakat ide nem értve – a Szerződéstől bármikor, indoklás nélkül elállhat, köteles azonban a Vállalkozó kárát megtéríteni. Amennyiben Vállalkozónak a Megrendelő elállásáig, a teljesítés érdekében költségei, kiadásai keletkeztek, bizonyos munkákat már elvégzett, kártérítési igényének érvényesítésére jogosult.
9.3 A 9.1. pontban foglalt esetekben Vállalkozó kártérítésre nem jogosult.
10.1 Felek rögzítik, hogy egymás között minden nyilatkozatot vagy egyéb értesítést írásban – tértivevényes levélben, e-mailben, vagy telefax útján – kell eszközölni.
10.2 Felek megállapodnak abban, hogy a köztük történő együttműködést, kapcsolattartást úgy alakítják ki, hogy annak módja kiemelten környezettudatos legyen, azaz minimalizálja a környezeti terheléssel járó mindennemű tevékenységet és amennyiben lehetséges, abban az esetben elektronikus úton tartják a kapcsolatot.
11.1 Felek a jelen Szerződéssel, illetve az annak során teljesített szolgáltatással kapcsolatosan kölcsönösen kijelentik, hogy a teljesítés során vagy egyéb módon tudomásukra jutott minden információt és adatot bizalmasan kezelnek és megőriznek, ezeket a másik fél előzetes, írásbeli hozzájárulása hiányában egyik fél sem hozza nyilvánosságra vagy illetéktelen harmadik személy tudomására. Vállalkozó a birtokába került információkat a jelen Szerződésben meghatározott feladatok teljesítése érdekében használhatja fel.
11.2 Felek rögzítik, hogy a titoktartási rendelkezések megszegése esetén Megrendelő jogosult a jelen Szerződést azonnali hatállyal felmondani, illetve választása szerint attól egyoldalú írásbeli nyilatkozattal elállni. A felmondás, illetve az elállás nem zárja ki a titoktartási kötelezettség megszegésére irányadó egyéb polgári- vagy büntetőjogi szankciók alkalmazását.
11.3 Vállalkozó vállalja, hogy üzleti titok címen nem tagadja meg a tájékoztatást a jelen Szerződés lényeges tartalmáról. Vállalkozó jelen Szerződés aláírásával tudomásul veszi, hogy nem minősül üzleti titoknak az az adat, amelynek megismerését vagy nyilvánosságra hozatalát külön törvény közérdekből elrendeli.
11.4 Felek tudomásul veszik, hogy az Állami Számvevőszék az államháztartás alrendszereinek vagyonát érintő szerződések tekintetében ellenőrzési jogosultsággal bír. A támogatásra tekintettel pedig a Szerződés teljesítésének ellenőrzésére jogosult szervezetek a teljesítést jogosultak ellenőrizni, a teljesítés folyamatáról adatokat és információkat kérni.
12.1 Felek a jelen Szerződést kizárólag írásban módosíthatják.
12.2 Amennyiben a jelen Szerződés valamely rendelkezése érvénytelen, végrehajthatatlan vagy azzá válna, úgy ez az egyéb rendelkezéseket nem érinti. Felek kötelesek ebben az esetben mindent megtenni annak érdekében, hogy az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezést olyan rendelkezéssel helyettesítsék, amely az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezés gazdasági tartalmához közelebb áll.
12.3 Felek az esetleges jogvitáikat elsődlegesen békés úton, tárgyalások útján kívánják rendezni, melynek eredménytelensége esetén a pertárgy értékétől függően kikötik a Szolnoki Járásbíróság vagy a Szolnoki Törvényszék illetékességét.
12.4 Felek a jelen Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Ptk., továbbá a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseit tekintik irányadónak.
12.5 Jelen Szerződés egymással mindenben megegyező 6 (hat) eredeti példányban készült, amelyből Vállalkozót 2 (kettő), Megrendelőt (4) négy eredeti példány illeti meg.
12.6 Jelen Szerződés az aláírásának napján lép hatályba.
12.7 Felek a jelen Szerződést, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, jóváhagyólag aláírták.
Szolnok, Szolnok,
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata | Szolnoki Városüzemeltetési Kft. | |
képviseletében: | képviseletében: | |
Szalay Ferenc | Lits László | |
polgármester | ügyvezető igazgató | |
Megrendelő | Vállalkozó |