Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelet, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény egyes rendelkezéseinek eltérő alkalmazásáról szóló 307/2021. (VI. 5.) Korm. rendelet 1. §-a alapján, figyelemmel Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvényre, az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény 5. § (1) bekezdésére, az egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről szóló 47/2004. (V. 11.) ESzCsM rendeletre, az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvényre és az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) Korm. rendeletre az alábbi határozatot hozza:
1. * Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése kinyilvánítja azon szándékát, hogy a központi orvosi ügyeleti feladatok közös biztosítása céljából együtt kíván működni Besenyszög, Csataszög, Hunyadfalva, Kőtelek, Nagykörű, Rákóczifalva, Szajol, Szászberek, Tiszajenő, Tiszasüly, Tiszavárkony, Tószeg, Újszász, Vezseny, Zagyvarékas települések önkormányzataival. Az együttműködés érdekében felhatalmazza a Polgármestert a határozat mellékletét képező Együttműködési Megállapodás aláírására és a szükséges intézkedések megtételére a központi orvosi ügyeleti feladatok folyamatos ellátásának biztosítása érdekében.
2. * A Közgyűlés felhatalmazza a Polgármestert az Együttműködési Megállapodás szerinti közbeszerzési eljárás előkészítésére, lefolytatásának koordinálására és a szükséges intézkedések megtételére.
3. * A központi orvosi ügyelet Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata illetékességi területén történő ellátásáért Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzatát terhelő éves költség várhatóan legfeljebb 58 millió Ft, mely összeget az Önkormányzat 2022–2025. évi költségvetésében biztosítani szükséges.
Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester
Fejér Andor alpolgármester
Györfi Mihály alpolgármester
Miskolczi László alpolgármester
Dr. Sebestyén Ildikó jegyző
Dr. Rácz Andrea aljegyző
Polgármesteri Hivatal igazgatói
Szalay Ferenc s. k. | Dr. Sebestyén Ildikó s. k. | |
polgármester | jegyző |
amely létrejött a következő szerződő felek között:
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata (székhelye: 5000 Szolnok, Kossuth tér 9. képviselője: Szalay Ferenc polgármester), mint Gesztor
és
Besenyszög Önkormányzata (székhelye: 5071 Besenyszög, Dózsa Gy. út 4., képviselője: Balogh Zoltán polgármester),
Csataszög Önkormányzata (székhelye: 5064 Csataszög, Szebb Élet u. 32., képviselője: Oravecz Zsuzsanna Éva polgármester),
Hunyadfalva Önkormányzata (székhelye: 5063 Hunyadfalva, Árpád u. 12., képviselője: Vékonyné Házi Eszter polgármester),
Kőtelek Önkormányzata (székhelye: 5062 Kőtelek, Szabadság u. 1., képviselője: Lovász Tibor polgármester),
Nagykörű Önkormányzata (székhelye: 5065 Nagykörű, Május 1. út 1., képviselője: Túri Tibor polgármester),
Rákóczifalva Önkormányzata (székhelye: 5085 Rákóczifalva, Szabadság tér 1., képviselője: Dr. Túróczi Imre polgármester),
Szajol Önkormányzata (székhelye: 5081 Szajol, Rózsák tere 1., képviselője: Szöllősi József polgármester),
Szászberek Önkormányzata (székhelye: 5053 Szászberek, Kossuth L. u. 197., képviselője: Alapi József polgármester),
Tiszajenő Önkormányzata (székhelye: 5094 Tiszajenő, Vasút u. 11., képviselője: Virág József polgármester),
Tiszasüly Önkormányzata (székhelye: 5061 Tiszasüly, Kiséri u. 47., képviselője: Nagy Richárd polgármester),
Tiszavárkony Önkormányzata (székhelye: 5092 Tiszavárkony, Endre kir. u. 37., képviselője: Hegedűs István polgármester),
Tószeg Önkormányzata (székhelye: 5091 Tószeg, Rákóczi u. 37., képviselője: Dr. Gyuricza Miklós polgármester),
Újszász Önkormányzata (székhelye: 5052 Újszász, Szabadság tér 1., képviselője: Dobozi Róbert polgármester),
Vezseny Önkormányzata (székhelye: 5093 Vezseny, Templom u. 1., képviselője: Szabó Ferenc polgármester),
Zagyvarékas Önkormányzata (székhelye: 5051 Zagyvarékas, Rákóczi u. 56., képviselője: Kurucz László polgármester),
a továbbiakban bármelyikük: „Önkormányzat”, a szerződő felek együttesen „Önkormányzatok”, az alábbi feltételek szerint:
1.1. Az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény 5. § (1) bekezdés c) pontja alapján a települési önkormányzat az egészségügyi alapellátás körében gondoskodik az alapellátáshoz kapcsolódó, háziorvosi, házi gyermekorvosi ügyeleti ellátásról (a továbbiakban központi orvosi ügyelet).
1.2. Az Önkormányzatok érdekeltek abban, hogy a kötelezően ellátandó feladataikat költséghatékony módon, optimális erőforrás felhasználás mellett, szakmai együttműködés keretein belül lássák el.
1.3. A fentiek alapján Önkormányzatok megállapítják, hogy a központi orvosi ügyelet (ide értve a gyermekorvosi ügyeletet is) biztosításával kapcsolatos céljaik összhangban állnak, erre tekintettel az alábbi feltételek szerint együttműködnek a központi orvosi ügyelet feltételeinek meghatározása és annak biztosítása során.
Az együttműködés a célja a központi orvosi ügyelet ellátás biztosítása, lehetőség szerint az Önkormányzatok feladatellátással kapcsolatban felmerülő költségeinek csökkentése.
Az Önkormányzatok az Együttműködési Megállapodás II. pontjában meghatározott cél érdekében jóhiszeműen együttműködnek egymással, ennek keretében minden szükséges döntést meghoznak, illetve intézkedést megtesznek azért, hogy az ott meghatározott cél megvalósuljon.
4.1. Az Önkormányzatok jelen Együttműködési Megállapodás időtartama alatt közös közbeszerzési eljárást írnak ki (a továbbiakban: közös közbeszerzés) a központi orvosi ügyeleti ellátás biztosítása tárgyában, 2022. február 1-től 2025. január 31-ig tartó időszakra. A közös közbeszerzés során költséghatékony, erőforrásokat minimalizáló ellátási feltételek megteremtésére kell törekedni.
4.2. A központi orvosi ügyeletre vonatkozó közös közbeszerzést az Önkormányzatok, mint közös ajánlatkérők együttesen, a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) rendelkezései szerint közbeszerzési eljárás keretében folytatják le.
Az Önkormányzatok meghatalmazzák a Gesztort a közös közbeszerzési eljárás lefolytatására. A közbeszerzés során hozott döntések előkészítésében az Önkormányzatok képviselői, mint szakmai előkészítők részt vehetnek.
5.1. Az Önkormányzatok kötelezik magukat arra, hogy aláírják a jelen Együttműködési Megállapodás alapján lefolytatott közös közbeszerzés nyertesével az Önkormányzatot érintő központi orvosi ügyelet ellátására vonatkozó szerződést, továbbá kötelezik magukat arra, hogy a 2021. január 1. napjának megfelelő települési lakosságszámok arányában megosztják a pályázatból származó előnyöket.
5.2. Az Önkormányzatok kötelezik magukat arra, hogy jóhiszeműen a tőlük elvárható mértékben együttműködnek egymással a pályázat lebonyolításában, a szerződéskötésben, és a lehető legteljesebb mértékben segítik a Gesztort a pályázattal kapcsolatos feladatokban. Ennek alapján kötelezettséget vállalnak a pályázattal kapcsolatos adatszolgáltatásra.
Az Önkormányzatok jelen Együttműködési Megállapodás aláírásával felhatalmazzák a Gesztort a rendelkezésére bocsátott adatok kezelésére és szükség esetén azok továbbítására.
6.1. Az Önkormányzatok megállapodnak abban, hogy a közös közbeszerzéssel kapcsolatos előkészítő tevékenységeik vonatkozásában felmerülő költségeiket maguk viselik.
6.2. A közös közbeszerzés lebonyolításával kapcsolatos költségeket a Gesztor viseli. Megtérülő költségnek számít az a költség, mely a pályázat során a részvételi és ajánlattételi dokumentáció értékesítéséből befolyik. A Gesztor e dokumentációk értékesítéséből befolyó bevételt a közbeszerzési eljárás lebonyolításával kapcsolatban felmerülő kiadások fedezetére fordítja.
7.1. Az Önkormányzatok kötelezettséget vállalnak az együttműködés során tudomásukra jutott üzleti titkok és egyéb olyan információk titokban tartására, amelyek megtartásához az érintettnek érdeke fűződik, ez a kötelezettség azonban nem állhat ellentétben a közérdekű adatok nyilvánosságára vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel.
7.2. Az Önkormányzatok megállapodnak abban, hogy a jelen szerződésből eredő esetleges jogvitáikat elsősorban tárgyalásos úton rendezik. Amennyiben ez nem vezet eredményre egy esetleges jogvita esetére – hatáskörtől függően – alávetik magukat a Szolnoki Járásbíróság, illetve a Szolnoki Törvényszék kizárólagos illetékességének.
7.3. Jelen Együttműködési Megállapodást az Önkormányzatok határozott időre, az aláírást követő naptól a közös közbeszerzés jogerős lezárásáig kötik. Az Önkormányzatok tudomásul veszik, hogy jelen Együttműködési Megállapodás érvényességi feltétele valamennyi Önkormányzat erre vonatkozó testületi döntése.
7.4. Önkormányzatok kijelentik, hogy a közös közbeszerzés eredménytelensége esetén Gesztort nem tekintik felelősnek és vele szemben az eredménytelenségből származó kár megtérítése iránt igényt nem támasztanak.
7.5. Az Önkormányzatok a jelen Együttműködési Megállapodásban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és a Kbt. rendelkezéseit tekintik irányadónak.
A Felek a fentieket, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elolvasás és értelmezés után a mai napon helybenhagyólag aláírták.
Jelen Együttműködési Megállapodás elválaszthatatlan részét képezi az alábbi melléklet:
A központi orvosi ügyelet ellátása biztosítására vonatkozó ellátási szerződés tervezet
Kelt: Szolnok, 2021. ...................
Település | Polgármester | Jegyző | |
Szolnok | ................................... | ................................... | |
Szalay Ferenc | Dr. Sebestyén Ildikó | ||
Besenyszög | ................................... | ................................... | |
Balogh Zoltán | Munkácsi György | ||
Csataszög | ................................... | ................................... | |
Oravecz Zsuzsanna Éva | Dr. Dabolczi Ildikó | ||
Hunyadfalva | ................................... | ................................... | |
Vékonyné Házi Eszter | Dr. Dabolczi Ildikó | ||
Kőtelek | ................................... Lovász Tibor | ................................... Dr. Bóné Mónika | |
Nagykörű | ................................... | ................................... | |
Túri Tibor | Dr. Dabolczi Ildikó | ||
Rákóczifalva | ................................... | ................................... | |
Dr. Túróczi Imre | Dr. Kökény Veronika | ||
Szajol | ................................... | ................................... | |
Szöllősi József | Dr. Bartók László | ||
Szászberek | ................................... | ................................... | |
Alapi József | Munkácsi György | ||
Tiszajenő | ................................... | ................................... | |
Virág József | Gyapjasné Sepsi Erzsébet | ||
Tiszasüly | ................................... | ................................... | |
Nagy Richárd | Dr. Bóné Mónika | ||
Tiszavárkony | ................................... | ................................... | |
Hegedűs István | Gyapjasné Sepsi Erzsébet | ||
Tószeg | ................................... | ................................... | |
Dr. Gyuricza Miklós | Hasznosné dr. Nagy Ágnes | ||
Újszász | ................................... | ................................... | |
Dobozi Róbert | Udud Róza | ||
Vezseny | ................................... | ................................... | |
Szabó Ferenc | Gyapjasné Sepsi Erzsébet | ||
Zagyvarékas | ................................... | ................................... | |
Kurucz László | Dr. Fekete Nóra |
amely létrejött egyrészről a
................... Önkormányzata (székhelye: ...................................., képviseli: .................... polgármester), mint megbízó (a továbbiakban: Önkormányzat),
másrészről a
................... (cégjegyzékszáma: .............., székhelye: ................, képviseli: ..................... mint megbízott (a továbbiakban: Megbízott) együttes említésük esetén szerződő felek között, a mai napon az alábbi feltételekkel.
A szerződő felek rögzítik, hogy Besenyszög, Csataszög, Hunyadfalva, Kőtelek, Nagykörű, Rákóczifalva, Szajol, Szászberek, Szolnok, Tiszajenő, Tiszasüly, Tiszavárkony, Tószeg, Újszász, Vezseny, Zagyvarékas települések önkormányzatai Együttműködési Megállapodást kötöttek alapellátáshoz kapcsolódó 3.1. pontban meghatározott orvosi ügyleti ellátás (a továbbiakban: központi orvosi ügyelet) biztosítása céljából közös közbeszerzései eljárás lefolytatására.
Az érvényes és eredményes közös közbeszerzési eljárásban a közbeszerzési eljárást lezáró döntést meghozó testület a Megbízott ajánlatát nyilvánította nyertesnek.
A Megbízott, mint nyertes ajánlattevő és az Önkormányzat a közös közbeszerzési eljárás tárgyaként meghatározott központi orvosi ügyelet ellátásának feltételeit jelen ellátási szerződésben rögzítik.
Szerződő felek rögzítik, hogy a Megbízott szolnoki telephellyel folyamatosan biztosítja a rendelési időn kívüli központi orvosi ügyeletet Besenyszög, Csataszög, Hunyadfalva, Kőtelek, Nagykörű, Rákóczifalva, Szajol, Szászberek, Szolnok, Tiszajenő, Tiszasüly, Tiszavárkony, Tószeg, Újszász, Vezseny és Zagyvarékas települések közigazgatási területén (a továbbiakban: Önkormányzatok), 2022. február 1. naptól 2025. január 31. napig az orvosi ügyelet ellátására vonatkozó, mindenkor hatályos jogszabályi előírások alapján.
Az Önkormányzat illetékességi területén Megbízott a jelen szerződésben meghatározott módon látja el a rendelési időn kívüli központi orvosi ügyeletet.
3.1. Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy az Önkormányzat illetékességi területén élő természetes személyek – állandó és ideiglenes lakosok, valamint egyéb okból itt tartózkodók – vonatkozásában folyamatos, alapellátási szintű központi háziorvosi, házi gyermekorvosi ügyeleti szolgálatot lát el az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben, az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X. 20.) ESzCsM rendeletben, az egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről szóló 47/2004. (V. 11.) ESzCsM rendeletben foglalt előírások alapján, figyelemmel a praxisközösségekről szóló 53/2021. (II. 9.) Korm. rendeletben foglaltakra. Szükség esetén Megbízott gondoskodik a betegnek az illetékes egészségügyi intézménybe történő szállíttatásáról.
3.2. A Megbízott a II. pontban meghatározott Önkormányzatok illetékességi területére kiterjedő központi orvosi ügyeletet Szolnoki telephelyen és az alábbi ismérvek alapján látja el:
– Ambuláns ellátás:
– az Önkormányzatok lakosai számára biztosított – egy fő felnőtt/vegyes orvossal az alábbiak szerint:
munkanapokon: 19.00 órától 07.00 óráig;
munkaszüneti, szabad- és ünnepnapokon: 07.00 órától 07.00 óráig.
– az Önkormányzatok lakosai számára biztosított – egy fő gyermekorvossal az alábbiak szerint
munkanapokon: 19.00 órától 07.00 óráig;
munkaszüneti, szabad- és ünnepnapokon: 07.00 órától 07.00 óráig.
– „Kijárós” ellátás:
– az Önkormányzatok lakosai számára biztosított egy fő felnőtt/vegyes orvossal munkanapokon: 16.00 órától 07.00 óráig;
munkaszüneti, szabad- és ünnepnapokon: 07.00 órától 07.00 óráig.
Fentiek alapján a Megbízott az ügyeleti szolgálatot a telephelyen összesen
– három fő orvossal (kettő fő felnőtt/vegyes háziorvossal és egy fő gyermekorvossal),
– kettő fő ápolóval,
– egy fő gépjárművezetővel,
– egy gépjárművel és további egy gépjármű rendelkezésre állásával látja el az ügyeleti rendelőben, illetve a beteghez történő kiszállással.
Az Önkormányzat lakossági létszám összesen: .................. fő
A központi orvosi ügyelet telephelye(i): ..............................
3.3. A szolgáltatás nyújtásához szükséges gépjárműveket, a mindenkor hatályos jogszabályok alapján előírt minimum feltételek szerinti gyógyszereket, gépeket és eszközöket a Megbízott úgy köteles biztosítani és a teljesítés során pótolni, hogy a hatályos jogszabályokban előírt felszereltség folyamatosan biztosított legyen.
3.4. A Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy az ügyeleti szolgálat során használt gépjárművekben folyamatosan biztosítja a hatályos jogszabályokban meghatározott eszközöket, műszereket és gyógyszereket. Vállalja továbbá, hogy szükség esetén (pl. esetleges járvány vagy közlekedési nehézséget okozó időjárási helyzet) további készenléti gépjárművet biztosít.
3.5. A Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy a keletkező veszélyes hulladékok jogszabályi előírások szerinti rendszeres elszállítására és megsemmisítésére ezen feladat ellátására jogosultakkal saját költségére szerződést köt, és a veszélyes hulladékok elszállításáról és megsemmisítéséről a szerződés teljes tartama alatt saját költségen gondoskodik.
3.6. A Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy az ügyeleti szolgálatot a sürgősségi betegellátásban gyakorlatot szerzett személyzettel végzi. A Megbízott felelősséggel tartozik az általa foglalkoztatott személyek tevékenységéért.
3.7. A Megbízott tudomásul veszi, hogy az általa megszerzett működési engedély birtokában a jelen szerződés szerinti ügyeleti betegellátási tevékenységet az illetékes Népegészségügyi Szakigazgatási Szerv által kiadott érvényes működési engedély és a jogviszony egész tartamára szóló felelősségbiztosítási szerződés birtokában végezheti.
3.8. A Megbízott tudomásul veszi, hogy a Megbízottat terheli az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet szerinti finanszírozási szerződés megkötése, melyet jelen szerződés aláírását követően haladéktalanul kezdeményezni köteles. A finanszírozási szerződés biztosítja a Megbízott számára e szerződésben rögzített ellenszolgáltatás összegén túl a forrást jelen szerződésben rögzített feladatok maradéktalan ellátására. A finanszírozási szerződés létrejöttének késedelme nem mentesíti a Megbízottat a közbeszerzés tárgyának szerződésszerű teljesítése alól, Önkormányzattal szemben a szerződés létrejöttének késedelme többletfizetési kötelezettséget nem keletkeztet.
3.9. A Megbízott az illetékes Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötendő finanszírozási szerződés alapján, köteles a jogszabályokban előírt betegdokumentáció és adminisztráció vezetésére. Köteles továbbá folyamatos és naprakész információt szolgáltatni a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő, az illetékes népegészségügyi szerv/intézet, az érintett háziorvosok részére, az adatvédelmi előírások megtartása mellett. A Megbízott köteles a működése során általa kezelt adatbázist megőrizni.
3.10. A Megbízott tudomással bír arról, hogy az ügyeleti tevékenység szakmai felügyeletét az illetékes Járási Hivatal látja el.
3.11. A Megbízott tudomásul veszi, hogy a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő és az Önkormányzat, a hatályos jogszabályok alapján jogosultak ellenőrizni a Megbízott tevékenységét. A Megbízott tűrni köteles a hatályos jogszabályok szerinti ellenőrzést, és annak elvégzéséhez a feltételeket, valamint a megfelelő időben kért dokumentációt – a megjelölt határidőre – biztosítani.
3.12. A Megbízott Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötendő finanszírozási szerződés alapján, felel az ügyeleti beosztás elkészítéséért. Az ügyeleti beosztásról – a szolgálatra beosztott személyek nevének, szakképesítésének, címének és telefonszámának feltüntetésével – a Megbízott köteles írásban értesíteni a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelőt, valamint az illetékes Járási Hivatalt, legkésőbb a tárgyhót megelőző hónap 29. napjáig. A beosztás esetleges változásait a Megbízott köteles írásban bejelenteni.
3.13. A Megbízott köteles az Önkormányzattal közölni a központi orvosi ügyeletet ellátó orvosok ügyeleti telefonszámát vagy állandó elérhetőségi telefonszámát, továbbá az ügyeleti telephelyen, valamint az érintett településen jól látható felületeken megjeleníteni azokat.
3.14. A Megbízott tudomásul veszi, hogy amennyiben akár saját hibájából, akár rajta kívül álló okból nem tudja biztosítani a jelen szerződés szerinti központi orvosi ügyelet ellátását, úgy az Önkormányzat jogosult intézkedni az esetleges helyettesítés iránt, amelynek összes költségét a Megbízott megtéríteni köteles.
3.15. A Megbízott tevékenysége ellátása során a munkavédelmi, tűzvédelmi és higiénés előírások maradéktalan megtartásával köteles eljárni.
3.16. A Megbízott köteles valamennyi, az ügyeleti szolgálatra vonatkozóan elkészített szabályzatát az Önkormányzat részére bemutatni.
4.1. Jelen szerződés III. pontjában meghatározott központi orvosi ügyelet Önkormányzat illetékességi területén történő ellátásáért a Megbízottat ................ Ft/hó (...................... forint/hó) díj illeti meg.
4.2. A 4.1. pontban meghatározott díjat Önkormányzat havonként utólag, a Megbízott által szabályszerűen kiállított számla alapján, a teljesítéstől számított 90 napon belül, átutalással egyenlíti ki.
4.3. A Megbízott a díja terhére köteles biztosítani az ügyelet ellátásával kapcsolatban felmerülő összes költséget, így különösen a közreműködők valamennyi díját és bérjellegű költségét, az ügyeleti gépjárművek üzemeltetési költségeit, a gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök beszerzésével, valamint a munkaruha és orvosi textília mosatásával kapcsolatos kiadásokat.
5.1. A jelen szerződés 2022. év február hó 1. napjától 2025. év január hó 31. napjáig terjedő, határozott időtartamra jön létre.
5.2. A szerződő felek jelen szerződést a hatályos közbeszerzési törvény alapján módosíthatják.
6.1. Az Önkormányzat jelen szerződést a közbeszerzési ajánlati felhívásban, valamint a közbeszerzési eljárási dokumentációban, továbbá a közbeszerzési felhívásra benyújtott pályázatában részletezett feltételek megsértése esetén három hónapos felmondási idővel mondhatja fel.
Azonnali felmondásnak van helye, ha a Megbízottal a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő megszüntette, vagy felbontotta a finanszírozási szerződést, továbbá, ha az illetékes hatóság a központi orvosi ügyelet működtetésére kiadott működési engedélyt visszavonta.
6.2. Jelen szerződést a Megbízott hat hónapos felmondási idővel mondhatja fel.
7.1. Az Önkormányzat jognyilatkozat megtételére jogosult képviselője:
– Név:
– Beosztás:
– Levelezési címe:
– Telefonszáma:
– Telefax- száma:
– E-mail címe:
7.2. Megbízott jognyilatkozat megtételére jogosult képviselője:
– Név: ....................................................
– Beosztás: .............................................
– Levelezési címe: ...................................
– Telefonszáma: ......................................
– Telefax-száma: ....................................
– E-mail címe: ........................................
7.3. A jelen szerződést érintő kérdésekben a kapcsolattartás módja a cégszerűen aláírt levél. A szakmai és napi operatív ügyek intézésében az Önkormányzat képviseletét a ...... látja el.
7.4. A szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai, valamint a központi orvosi ügyeleti tevékenység végzésére vonatkozó mindenkor hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadók.
7.5. A szerződésből eredő jogvitákra – hatáskörtől függően – szerződő felek kikötik a Szolnoki Járásbíróság, illetve a Szolnoki Törvényszék kizárólagos illetékességét.
7.6. A szerződés elválaszthatatlan mellékletét képezik a tárgyi közbeszerzési eljárás során keletkezett dokumentumok, nevezetesen
– az ajánlati felhívás
– a közbeszerzési eljárási dokumentáció
– az ajánlat.
A szerződő felek a fentieket, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elolvasás és értelmezés után a mai napon helybenhagyólag aláírták.
Szolnok, 2022. ............
Önkormányzat képviseletében: | Megbízott képviseletében: | |
............................................ | ............................................ | |
polgármester | Megbízott |