Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 161/2022. (V.26.) határozata

a központi orvosi ügyeleti feladatok ellátásával kapcsolatos döntések meghozataláról

Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a veszélyhelyzet kihirdetéséről és a veszélyhelyzeti intézkedések hatálybalépéséről szóló 27/2021. (I. 29.) Korm. rendelet, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdése, a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény egyes rendelkezéseinek eltérő alkalmazásáról szóló 307/2021. (VI. 5.) Korm. rendelet 1. §-a alapján, figyelemmel Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvényre, az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény 5. § (1) bekezdésére, az egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről szóló 47/2004. (V. 11.) ESzCsM rendeletre, az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvényre és az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) Korm. rendeletre az alábbi határozatot hozza:

Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése elfogadja Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesterének tájékoztatását a 2022. év áprilisától a központi ügyeleti ellátás folyamatos biztosítása érdekében megtett polgármesteri intézkedésekről, azokat jóváhagyja és elrendeli Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata költségvetésében a központi orvosi ügyelet ellátásához szükséges forrás biztosítását és Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének a központi orvosi ügyeleti feladatok ellátásával kapcsolatos döntések meghozataláról szóló 100/2022. (IV.28.) határozatának (a továbbiakban: Határozat) alábbiak szerinti módosítását:

1. A Határozat 1. pontjában a határidő „2022. május 31.” dátumról az alábbiak szerint módosul:

„a központi orvos ügyeleti ellátás biztosítására ajánlatot tevő szolgáltató erre vonatkozó igénye szerint”

2. A Határozat melléklete helyébe jelen határozat melléklete lép.

Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester

Fejér Andor alpolgármester

Györfi Mihály alpolgármester

dr. Sebestyén Ildikó jegyző

dr. Rácz Andrea aljegyző

Polgármesteri Hivatal igazgatói

Bencsik Zsolt Szolnok Megyei Jogú Város Intézményszolgálata igazgatója

Péntek Ágnes Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzat Egészségügyi és

Bölcsődei Igazgatósága igazgatója

Szalay Ferenc s. k. Dr. Sebestyén Ildikó s. k.
polgármester jegyző

Melléklet Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 161/2022. (V.26.) határozatához

EGYÜTTMŰKÖDÉSI MEGÁLLAPODÁS ALAPELLÁTÁSHOZ KAPCSOLÓDÓ ORVOSI ÜGYELETI ELLÁTÁS BIZTOSÍTÁSÁRA

amely létrejött a következő szerződő felek között:

Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata (székhelye: 5000 Szolnok, Kossuth tér 9. képviselője: Szalay Ferenc polgármester), mint Gesztor

és

Besenyszög Város Önkormányzata (székhelye: 5071 Besenyszög, Dózsa Gy. út 4., képviselője: Balogh Zoltán polgármester),

Csataszög Községi Önkormányzat (székhelye: 5064 Csataszög, Szebb Élet u. 42., képviselője: Orovecz Zsuzsanna Éva polgármester),

Hunyadfalva Községi Önkormányzat (székhelye: 5063 Hunyadfalva, Árpád út 12., képviselője: Vékonyné Házi Eszter polgármester)

Kőtelek Községi Önkormányzat (székhelye: 5062 Kőtelek, Szabadság út 1., képviselője: Lovász Tibor polgármester),

Nagykörű Községi Önkormányzat (székhelye: 5065 Nagykörű, Május 1 út 1., képviselője: Túri Tibor polgármester),

Rákóczifalva Városi Önkormányzat (székhelye: 5085 Rákóczifalva, Szabadság tér 2., képviselője: Dr. Túróczi Imre polgármester),

Szajol Községi Önkormányzat (székhelye: 5081 Szajol, Rózsák tere 1., képviselője: Szöllősi József polgármester),

Szászberek Községi Önkormányzat (székhelye: 5053 Szászberek, Kossuth L. út 197., képviselője: Alapi József polgármester),

Tiszajenő Községi Önkormányzat (székhelye: 5094 Tiszajenő, Vasút utca 11., képviselője: Virág József polgármester),

Tiszasüly Községi Önkormányzat (székhelye: 5061 Tiszasüly, Kiséri út 21., képviselője: Nagy Richárd polgármester),

Tiszavárkony Községi Önkormányzat (székhelye: 5092 Tiszavárkony, Endre kir. út 37., képviselője: Hegedüs István polgármester),

Tószeg Községi Önkormányzat (székhelye: 5091 Tószeg, Rákóczi út 37., képviselője: Dr. Gyuricza Miklós polgármester),

Újszász Városi Önkormányzat (székhelye: 5052 Újszász, Szabadság tér 1., képviselője: Dobozi Róbert polgármester),

Vezseny Községi Önkormányzat (székhelye: 5093 Vezseny, Templom út 1., képviselője: Szabó Ferenc polgármester),

Zagyvarékas Község Önkormányzata (székhelye: 5051 Zagyvarékas, Rákóczi út 56., képviselője: Kurucz László Árpád polgármester),

a továbbiakban bármelyikük: „Önkormányzat”, a szerződő felek együttesen „Önkormányzatok”, az alábbi feltételek szerint:

I. Előzmények

1.1. Az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény 5. § (1) bekezdés c) pontja alapján a települési önkormányzat az egészségügyi alapellátás körében gondoskodik az alapellátáshoz kapcsolódó, háziorvosi, házi gyermekorvosi ügyeleti ellátásról (a továbbiakban központi orvosi ügyelet).

1.2. Az Önkormányzatok érdekeltek abban, hogy a kötelezően ellátandó feladataikat költséghatékony módon, optimális erőforrás felhasználás mellett, szakmai együttműködés keretein belül lássák el.

1.3. A fentiek alapján az Önkormányzatok 2021. december 20-án XII.2094–33/2021. számon együttműködési megállapodást kötöttek a központi orvosi ügyelet biztosítása érdekében, közös közbeszerzési eljárás lefolytatására, amely azonban nem hozta meg a kívánt eredményt.

1.4. A közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 111. § c) pontjának 2022. március 21-én hatályba lépő módosítása alapján a továbbiakban nem kell alkalmazni a közbeszerzési törvény szabályait az uniós értékhatárt el nem érő egészségügyi szolgáltatásra akkor, ha az ellátási kötelezettség körébe tartozó, részben vagy egészben közfinanszírozott közszolgáltatás teljesítését szolgálja.

II. Az együttműködés célja

Az együttműködés célja a központi orvosi ügyelet ellátásának biztosítása érdekében közös beszerzési eljárás lefolytatása, illetőleg a beszerzett szolgáltatás együttműködésben történő igénybevétele, lehetőség szerint az Önkormányzatok feladatellátással kapcsolatban felmerülő költségeinek csökkentése.

III. Az együttműködés tartalma

Az Önkormányzatok jelen Együttműködési Megállapodás II. pontjában meghatározott cél érdekében jóhiszeműen együttműködnek egymással, ennek keretében minden szükséges döntést a rendelkezésre álló határidőkön belül meghoznak, illetve intézkedést megtesznek azért, hogy a meghatározott cél megvalósuljon.

IV. Beszerzési eljárás

4.1. Az Önkormányzatok megállapodnak, hogy jelen Együttműködési Megállapodás időtartama alatt közösen szerzik be (a továbbiakban: közös beszerzés) a központi orvosi ügyeleti ellátást. A közös beszerzés során költséghatékony, erőforrásokat minimalizáló ellátási feltételek megteremtésére kell törekedni.

4.2. A központi orvosi ügyeletre vonatkozó közös beszerzés lebonyolítására az Önkormányzatok, mint közös ajánlatkérők együttesen, meghatalmazzák a Gesztort. A közös beszerzést megelőző döntések előkészítésében az Önkormányzatok képviselői, mint szakmai előkészítők részt vehetnek.

V. Kötelezettségvállalások

5.1. Gesztor Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlésének 100/2022. (IV.28.) határozatába foglalt önkéntes felajánlás alapján – igény szerint – támogatja a központi orvosi ügyelet telephelyének biztosítását a központi orvosi ügyeletre vonatkozó közös beszerzés nyertesének a Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzatának tulajdonában álló, Szolnok, Széchenyi krt. 129. sz. alatt megjelölt ingatlanban a szolgáltatás nyújtásához szükséges helyiségek és felszerelési tárgyak rendelkezésére bocsátásával a vagyontárgyak vagyonkezelői, Szolnok Megyei Jogú Város Intézményszolgálata és Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzat Egészségügyi és Bölcsődei Igazgatósága útján, a használat kapcsán felmerült költségek szolgáltató általi viselése mellett. E vállalást a többi Önkormányzat elfogadja.

5.2. Az Önkormányzatok kötelezik magukat arra, hogy aláírják a jelen Együttműködési Megállapodás alapján lefolytatott közös beszerzés nyertesével az Önkormányzatot érintő központi orvosi ügyelet ellátására vonatkozó ellátási szerződést.

5.3. Az Önkormányzatok jóhiszeműen, a tőlük elvárható mértékben együttműködnek egymással a pályázat lebonyolításában, a szerződéskötésben, és a lehető legteljesebb mértékben segítik a Gesztort a pályázattal kapcsolatos feladatokban. Ennek alapján kötelezettséget vállalnak a pályázattal kapcsolatos adatszolgáltatásra, a pályázat lebonyolításához szükséges testületi döntések határidőben történő meghozatalára.

5.4. Az Önkormányzatok jelen Együttműködési Megállapodás aláírásával felhatalmazzák a Gesztort a rendelkezésére bocsátott adatok kezelésére és szükség esetén azok továbbítására.

5.5. A közös beszerzés lebonyolításával kapcsolatos költségeket a Gesztor viseli. E vállalást a többi Önkormányzat elfogadja.

VI. Záró rendelkezések

6.1. Az Önkormányzatok kötelezettséget vállalnak az együttműködés során tudomásukra jutott üzleti titkok és egyéb olyan információk titokban tartására, amelyek megtartásához az érintettnek érdeke fűződik, ez a kötelezettség azonban nem állhat ellentétben a közérdekű adatok nyilvánosságára vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel.

6.2. Az Önkormányzatok megállapodnak abban, hogy a jelen szerződésből eredő esetleges jogvitáikat elsősorban tárgyalásos úton rendezik. Amennyiben ez nem vezet eredményre egy esetleges jogvita esetére – hatáskörtől függően – alávetik magukat a Szolnoki Járásbíróság, illetve a Szolnoki Törvényszék kizárólagos illetékességének.

6.3. Jelen Együttműködési Megállapodást az Önkormányzatok határozatlan időre kötik. Az Önkormányzatok tudomásul veszik, hogy jelen Együttműködési Megállapodás érvényességi feltétele valamennyi Önkormányzat erre vonatkozó testületi döntése.

6.4. Önkormányzatok kijelentik, hogy a közös beszerzés eredménytelensége esetén Gesztort nem tekintik felelősnek és vele szemben az eredménytelenségből származó esetleges kár megtérítése iránt igényt nem támasztanak.

6.5. Az Önkormányzatok a jelen Együttműködési Megállapodásban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és a Kbt. rendelkezéseit tekintik irányadónak.

Az Önkormányzatok a fentieket, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elolvasás és értelmezés után a mai napon helybenhagyólag aláírták.

Jelen Együttműködési Megállapodás elválaszthatatlan részét képezi az alábbi melléklet:

A központi orvosi ügyelet ellátása biztosítására vonatkozó ellátási szerződés tervezet

Kelt: Szolnok, 2022. ...................

Település Polgármester
Szolnok ...................................
Szalay Ferenc
Besenyszög ...................................
Balogh Zoltán
Csataszög ...................................
Orovecz Zsuzsanna Éva
Hunyadfalva ...................................
Vékonyné Házi Eszter
Kőtelek ...................................
Lovász Tibor
Nagykörű ...................................
Túri Tibor
Rákóczifalva ...................................
Dr. Túróczi Imre
Szajol ...................................
Szöllősi József

Szászberek
...................................
Alapi József
Tiszajenő ...................................
Virág József
Tiszasüly ...................................
Nagy Richárd
Tiszavárkony ...................................
Hegedüs István
Tószeg ...................................
Dr. Gyuricza Miklós
Újszász ...................................
Dobozi Róbert
Vezseny ...................................
Szabó Ferenc
Zagyvarékas ...................................
Kurucz László Árpád

A Szolnok, Széchenyi krt. 129. sz. alatti 8939/35/A/1–5;7–19 hrsz-ú ingatlanok vagyonkezelőjeként nyilatkozom, hogy az Együttműködési Megállapodás tartalmát megismertem, azzal egyetértek és a végrehajtásában szükség szerint közreműködöm.

...........................

Bencsik Zsolt

igazgató

Szolnok Megyei Jogú Város Intézményszolgálata

A Szolnok, Széchenyi krt. 129. sz. alatti 8939/35/A/1–5;7–19 ingatlanokhoz tartozó ingóságok vagyonkezelőjeként nyilatkozom, hogy az Együttműködési Megállapodás tartalmát megismertem, azzal egyetértek és a végrehajtásában szükség szerint közreműködöm.

...........................

Péntek Ágnes

igazgató

Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzat

Egészségügyi és Bölcsődei Igazgatósága

Együttműködési Megállapodás melléklete

ELLÁTÁSI SZERZŐDÉS tervezet

amely létrejött egyrészről a

................... Önkormányzata (székhelye: ...................................., képviseli: .................... polgármester), mint megbízó (a továbbiakban: Önkormányzat),

másrészről a

................... (cégjegyzékszáma: .............., székhelye: ................, képviseli: ..................... mint megbízott (a továbbiakban: Megbízott) együttes említésük esetén Szerződő felek között, a mai napon az alábbi feltételekkel.

I. Előzmények

A Szerződő felek rögzítik, hogy Besenyszög, Csataszög, Hunyadfalva, Kőtelek, Nagykörű, Rákóczifalva, Szajol, Szászberek, Szolnok, Tiszajenő, Tiszasüly, Tiszavárkony, Tószeg, Újszász, Vezseny, Zagyvarékas települések önkormányzatai Együttműködési Megállapodást kötöttek az alapellátáshoz kapcsolódó 3.1. pontban meghatározott orvosi ügyeleti ellátás (a továbbiakban: központi orvosi ügyelet) biztosítására. Az érvényes és eredményes közös beszerzési eljárásban a Megbízott ajánlatát nyilvánították nyertesnek.

A Megbízott, mint nyertes ajánlattevő és az Önkormányzat a közös beszerzési eljárás tárgyaként meghatározott központi orvosi ügyelet ellátásának feltételeit jelen ellátási szerződésben rögzítik.

II. A szerződés tárgya

Szerződő felek rögzítik, hogy a Megbízott szolnoki telephellyel folyamatosan biztosítja a rendelési időn kívüli központi orvosi ügyeletet Besenyszög, Csataszög, Hunyadfalva, Kőtelek, Nagykörű, Rákóczifalva, Szajol, Szászberek, Szolnok, Tiszajenő, Tiszasüly, Tiszavárkony, Tószeg, Újszász, Vezseny és Zagyvarékas települések (a továbbiakban: Önkormányzatok) vonatkozásában, ................. naptól .................. napig az orvosi ügyelet ellátására vonatkozó, mindenkor hatályos jogszabályi előírások alapján, a jelen szerződésben meghatározott módon.

III. A Szerződő felek jogai és kötelezettségei

3.1. Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy az Önkormányzat illetékességi területén élő természetes személyek – állandó és ideiglenes lakosok, valamint egyéb okból itt tartózkodók – ellátása céljából folyamatos, alapellátási szintű központi háziorvosi, házi gyermekorvosi ügyeleti szolgálatot lát el az egészségügyi alapellátásról szóló 2015. évi CXXIII. törvény, a háziorvosi, házi gyermekorvosi és fogorvosi tevékenységekről szóló 4/2000. (II. 25.) EüM rendeletben, az egészségügyi szolgáltatás gyakorlásának általános feltételeiről, valamint a működési engedélyezési eljárásról szóló 96/2003. (VII. 15.) Korm. rendeletben, az egészségügyi szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai minimumfeltételekről szóló 60/2003. (X. 20.) ESzCsM rendeletben, az egészségügyi ellátás folyamatos működtetésének egyes szervezési kérdéseiről szóló 47/2004. (V. 11.) ESzCsM rendeletben foglalt előírások alapján. Szükség esetén Megbízott gondoskodik a betegnek az illetékes egészségügyi intézménybe történő szállíttatásáról.

3.2. A Megbízott a II. pontban meghatározott Önkormányzatok illetékességi területére kiterjedő központi orvosi ügyeletet Szolnoki telephelyen és jelen ellátási szerződés mellékletében található, a Megbízott nyertes ajánlata szerinti struktúrában látja el.

Az Önkormányzat lakossági létszám összesen: .................. fő

A központi orvosi ügyelet telephelye(i): ............... (5000 Szolnok, Széchenyi krt. 129. *  vagy a Megbízott által biztosított, a nyertes pályázatban megjelölt, Szolnok Megyei Jogú Város közigazgatási területén található a jogszabályi előírásoknak megfelelő telephely)

3.3. A Megbízott melléklet szerinti – és az Önkormányzatok által elfogadott – ajánlata tartalmazza azon vállalásokat és feltételeket, melyek szerint rendelkezésre állnak és pótlásra kerülnek a szolgáltatás nyújtásához szükséges ingatlan, gépjármű, a mindenkor hatályos jogszabályok alapján előírt minimum feltételek szerinti gyógyszerek, gépek és eszközök annak érdekében, hogy a hatályos jogszabályokban előírt felszereltség folyamatosan biztosított legyen.

3.4. A Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy az ügyeleti szolgálat során használt gépjárműben folyamatosan biztosítja a hatályos jogszabályokban meghatározott eszközöket, műszereket és gyógyszereket.

3.5. A Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy a keletkező veszélyes hulladékok jogszabályi előírások szerinti rendszeres elszállítására és megsemmisítésére ezen feladat ellátására jogosultakkal saját költségére szerződést köt, és a veszélyes hulladékok elszállításáról és megsemmisítéséről a szerződés teljes tartama alatt saját költségen gondoskodik.

3.6. A Megbízott kötelezettséget vállal arra, hogy az ügyeleti szolgálatot a sürgősségi betegellátásban gyakorlatot szerzett személyzettel végzi. A Megbízott felelősséggel tartozik az általa foglalkoztatott személyek tevékenységéért.

3.7. A Megbízott tudomásul veszi, hogy az általa megszerzett működési engedély birtokában a jelen szerződés szerinti ügyeleti betegellátási tevékenységet az illetékes Népegészségügyi Szakigazgatási Szerv által kiadott érvényes működési engedély és a jogviszony egész tartamára szóló felelősségbiztosítási szerződés birtokában végezheti.

3.8. A Megbízott tudomásul veszi, hogy a Megbízottat terheli az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) Korm. rendelet szerinti finanszírozási szerződés megkötése, melyet jelen szerződés aláírását követően haladéktalanul kezdeményezni köteles. A finanszírozási szerződés biztosítja a Megbízott számára e szerződésben rögzített ellenszolgáltatás összegén túl a forrást jelen szerződésben rögzített feladatok maradéktalan ellátására. A finanszírozási szerződés létrejöttének késedelme nem mentesíti a Megbízottat a beszerzés tárgyának szerződésszerű teljesítése alól, Önkormányzattal szemben a szerződés létrejöttének késedelme többletfizetési kötelezettséget nem keletkeztet.

3.9. A Megbízott az illetékes Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötendő finanszírozási szerződés alapján köteles a jogszabályokban előírt betegdokumentáció és adminisztráció vezetésére. Köteles továbbá folyamatos és naprakész információt szolgáltatni a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő, az illetékes népegészségügyi szerv/intézet, az érintett háziorvosok részére, az adatvédelmi előírások megtartása mellett. A Megbízott köteles a működése során általa kezelt adatbázist megőrizni.

3.10. A Megbízott tudomással bír arról, hogy az ügyeleti tevékenység szakmai felügyeletét az illetékes Járási Hivatal látja el.

3.11. A Megbízott tudomásul veszi, hogy a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő és az Önkormányzat a hatályos jogszabályok alapján jogosultak ellenőrizni a Megbízott tevékenységét. A Megbízott tűrni köteles a hatályos jogszabályok szerinti ellenőrzést, és annak elvégzéséhez a feltételeket, valamint a megfelelő időben kért dokumentációt – a megjelölt határidőre – biztosítani.

3.12. A Megbízott a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelővel megkötendő finanszírozási szerződés alapján, felel az ügyeleti beosztás elkészítéséért. Az ügyeleti beosztásról – a szolgálatra beosztott személyek nevének, szakképesítésének, címének és telefonszámának feltüntetésével – a Megbízott köteles írásban értesíteni a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelőt, valamint az illetékes Járási Hivatalt, legkésőbb a tárgyhót megelőző hónap 29. napjáig. A beosztás esetleges változásait a Megbízott köteles írásban bejelenteni.

3.13. A Megbízott köteles az Önkormányzattal közölni a központi orvosi ügyeletet ellátó orvosok ügyeleti telefonszámát vagy állandó elérhetőségi telefonszámát, továbbá az ügyeleti telephelyen, valamint az érintett településen jól látható felületeken megjeleníteni azokat.

3.14. A Megbízott tudomásul veszi, hogy amennyiben akár saját hibájából, akár rajta kívül álló okból nem tudja biztosítani a jelen szerződés szerinti központi orvosi ügyelet ellátását, úgy az Önkormányzat jogosult intézkedni az esetleges helyettesítés iránt, amelynek összes költségét a Megbízott megtéríteni köteles.

3.15. A Megbízott tevékenysége ellátása során a munkavédelmi, tűzvédelmi és higiénés előírások maradéktalan megtartásával köteles eljárni.

3.16. A Megbízott köteles valamennyi, az ügyeleti szolgálatra vonatkozóan elkészített szabályzatát az Önkormányzat részére bemutatni.

IV. Az ellenszolgáltatás

4.1. Jelen szerződés III. pontjában meghatározott központi orvosi ügyelet Önkormányzat illetékességi területén történő ellátásáért a Megbízottat ................ Ft/hó (...................... forint/hó) díj illeti meg.

4.2. A 4.1. pontban meghatározott díjat Önkormányzat havonként utólag, a Megbízott által szabályszerűen kiállított számla alapján, a teljesítéstől számított 90 napon belül, átutalással egyenlíti ki.

4.3. A Megbízott a díja terhére köteles biztosítani az ügyelet ellátásával kapcsolatban felmerülő összes költséget, így különösen az ügyelet telephelyének működtetésével kapcsolatos kiadásokat, a közreműködők valamennyi díját és bérjellegű költségét, az ügyeleti gépjárművek üzemeltetési költségeit, a gyógyszerek, gyógyászati segédeszközök beszerzésével, valamint a munkaruha és orvosi textília mosatásával kapcsolatos kiadásokat.

V. A szerződés időtartama

A jelen szerződés ...................................... időtartamra jön létre.

VI. A szerződés felmondása

Az Önkormányzat jelen szerződést a beszerzési felhívásra benyújtott pályázatban részletezett feltételek megsértése esetén három hónapos felmondási idővel mondhatja fel.

Azonnali felmondásnak van helye, ha a Megbízottal a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő megszüntette, vagy felbontotta a finanszírozási szerződést, továbbá, ha az illetékes hatóság a központi orvosi ügyelet működtetésére kiadott működési engedélyt visszavonta.

VII. Egyéb rendelkezések

7.1. Az Önkormányzat kapcsolattartója:

– Név:

– Beosztás:

– Levelezési címe:

– Telefonszáma:

– Telefax- száma:

– E-mail címe:

7.2. Megbízott kapcsolattartója:

– Név: .......................................................

– Beosztás: ................................................

– Levelezési címe: ......................................

– Telefonszáma: .........................................

– Telefax-száma: .......................................

– E-mail címe: ...........................................

7.3. A jelen szerződést érintő kérdésekben a kapcsolattartás módja a cégszerűen aláírt levél.

7.4. A szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai, valamint a központi orvosi ügyeleti tevékenység végzésére vonatkozó mindenkor hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadók.

7.5. A szerződésből eredő jogvitákra – hatáskörtől függően – szerződő felek kikötik a Szolnoki Járásbíróság, illetve a Szolnoki Törvényszék kizárólagos illetékességét.

7.6. A szerződés elválaszthatatlan mellékletét képezik a tárgyi beszerzési eljárás során keletkezett dokumentumok, nevezetesen

– az ajánlatkérés

– az ajánlat.

A Szerződő felek a fentieket, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elolvasás és értelmezés után a mai napon helybenhagyólag aláírták.

Dátum:

Önkormányzat képviseletében: Megbízott képviseletében:

.........................

........................
Megbízó Megbízott