Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 313/2022. (XII.15.) határozata

a Szolnok TV Zrt.-vel kapcsolatos intézkedések meghozataláról

Módosította: 11/2023. (I.26.) közgyűlési határozat, 30/2023. (II.23.) közgyűlési határozat

Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdés 7. pontja és a 107. §-a, valamint a Szolnok TV Zrt. alapszabályának VII. 7.4.1. e) és g) pontja alapján, figyelemmel Szolnok Megyei Jogú Város vagyonáról és a vagyonnal való gazdálkodás egyes szabályairól szóló 25/2003.(VII.9.) önkormányzati rendelet 18. § (1) bekezdésére az alábbi határozatot hozza:

1. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése jóváhagyja a Szolnok TV Zrt. 2022. évi üzleti tervének módosítását a határozat 1. melléklete szerinti tartalommal.

2. *  Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a Szolnok TV Zrt. 2022. január 1-jétől 2022. december 31-ig terjedő működésére vonatkozó támogatási szerződése módosításának tervezetét a határozat 2. melléklete szerint jóváhagyja, és felhatalmazza Szalay Ferenc polgármestert annak aláírására.

3. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése jóváhagyja a Szolnok TV Zrt. 2023. évi üzleti tervét a határozat 3. melléklete szerinti tartalommal.

4. *  Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a Szolnok TV Zrt. 2023. január 1-jétől 2023. december 31-ig terjedő működésére vonatkozó támogatási szerződés tervezetét a határozat 4. melléklete szerint jóváhagyja, és felhatalmazza Szalay Ferenc polgármestert annak aláírására.

Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester

Fejér Andor alpolgármester

Györfi Mihály alpolgármester

Dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyző

Polgármesteri Hivatal Igazgatói

Pető Dávid vezérigazgató, Szolnok TV Zrt.

Szalay Ferenc s. k. Dr. Sebestyén Ildikó s. k.
polgármester címzetes főjegyző

1. melléklet Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 313/2022. (XII.15.) határozatához

Gazdasági társaság megnevezése: Szolnok Tv Zrt

2022. évi üzleti tervmódosítás


Sorszám

A tétel megnevezése
2022. évi márc módosított üzleti terv
2022. I–X. tény

módosítás
2022 évi módosított december
% változás
1 bérleti díj - -
2 képújság + reklám 16 676 14 883 365 17 041 2%
3 egyéb árbevétel 40 293 17 319 – 20 294 19 999 –50%
4 közvetített szolgáltatások árbevétele - 205 205
5 01 Belföldi értékesítés árbevétele 56 969 32 407 – 19 929 37 245 –35%
6 02 Exportértékesítés nettó árbevétele - - -
7 I. Értékesítés nettó árbevétele (01+02) 56 969 32 407 – 19 929 37 245 –35%
8 03 Saját termelésű készletek állományváltozása ± - - -
9 04 Saját előállítású eszközök aktivált értéke - - -
10 II. Aktivált saját teljesítmények értéke (±03+04) - - - -
11 önkormányzattól alaptámogatás 161 496 118 000 25 150 186 646 16%
12 egyéb támogatás dec tervben/önkormányzattól támogatás I és II ütem - - -
13 nmhh 12 000 1 241 – 6 592 5 408 –55%
14 egyéb 4 639 2 942 – 1 184 3 455 –26%
15 munkabér támogatás - 200 200 200
16 III. Egyéb bevételek 178 135 122 383 17 574 195 709 10%
17 ebből: visszaírt értékvesztés - - -
18 tisztítószer 7 - – 7 - –100%
19 nyomtatvány irodaszer 540 549 51 591 9%
20 Dekoráció - - - -
21 Anyagköltségek 590 – 590 - –100%
22 Műszaki cikkek (cd dvd könyv infromatikai anyagok supportok) 1 300 1 260 – 40 1 260 –3%
23 Áram, gáz, víz 17 357 8 744 – 4 613 12 744 –27%
24 üzemanyag 1 049 797 – 93 956 –9%
25 egyéb anyagköltség 490 809 400 890 82%
26 05 Anyagköltségek összesen 21 333 12 159 – 4 892 16 441 –23%
27 utazási költség 958 956 – 2 956 0%
28 bérleti díj 8 627 9 260 2 419 11 046 28%
29 hirdetés reklám marketing 30 80 50 80 167%
30 reklámszervezés 6 384 6 321 901 7 285 14%
31 posta, telefon, internet, Tv előfizetés 2 665 2 455 281 2 946 11%
32 karbantartási ktg 5 753 5 731 134 5 887 2%
33 televíziós műsorkészítés 39 109 27 495 – 5 314 33 795 –14%
34 frekvencia használat 380 285 - 380 0%
35 jogdíjak, filmvetítési jogok 2 800 1 498 – 286 2 514 –10%
36 műsorszolgáltatási díj 413 522 109 522 26%
37 számviteli szolgáltatás 6 240 5 200 – 80 6 160 –1%
38 könyvvizsgálat 540 450 - 540 0%
39 ügyvédi díj 1 320 1 100 - 1 320 0%
40 tagdíj 126 126 - 126 0%
41 vagyonvédelem 1 790 1 339 – 147 1 643 –8%
42 oktatás 2 925 1 800 – 1 125 1 800 –38%
43 szemétszállítás, takarítás 2 232 1 860 - 2 232 0%
44 agóra üzemeltetési ktg 720 810 252 972 35%
45 grátisz megjelenés - - -
46 egyéb ktg + kamat 9 447 5 935 – 3 218 6 229 –34%
47 06 Igénybe vett szolgáltatások értéke 92 459 73 223 – 6 026 86 433 –7%
48 Hatósági díjak, illeték 50 88 38 88 76%
49 Pénzügyi, befekt.-I Szolg. Díjak 1 500 1 395 161 1 661 11%
50 Biztosítási díjak 1 909 1 798 – 99 1 810 –5%
51 07 Egyéb szolgáltatások értéke 3 459 3 281 100 3 559 3%
52 08 Eladott áruk beszerzési értéke - - - -
53 09 Eladott (közvetített) szolgáltatások értéke - - - -
54 IV. Anyagjellegű ráfordítások (05+06+07+08+09) 117 251 88 663 – 10 818 106 433 –9%
55 Alkalmazott bérköltség 83 610 73 796 7 870 91 480 9%
56 közfogl bér - -
57 megbízási díj 3 053 2 031 – 602 2 451 –20%
58 tisztelet díj 720 600 - 720 0%
59 egyéb jogviszony/efo/ingóság bérl 1 080 900 288 1 368 27%
60 10 Bérköltség összesen 88 463 77 327 7 556 96 019 9%
61 reprezentáció 200 640 440 640 220%
62 saját gépkocsi használat , útiktg térítés - -
63 kiküldetés, napidíj 326 – 326 - –100%
64 étkezési hozzájárulás és egyéb béren kívüli juttatás 265 – 265 - –100%
65 egyéb 625 221 – 360 265 –58%
66 11 Személyi jellegű egyéb kifizetések összesen 1 416 861 – 511 905 –36%
67 12 Bérjárulékok 11 475 10 017 11 783 3%
68 V. Személyi jellegű ráfordítások (10+11+12) 101 354 88 205 7 045 108 707 7%
69 VI. Értékcsökkenési leírás 14 627 12 659 278 14 905 2%
70 iparűzés adó 713 405 – 297 416 –42%
71 egyéb 52 9 – 43 9 –83%
72 VII. Egyéb ráfordítások 765 414 – 340 425 –44%
73 ebből: értékvesztés
74 A. ÜZEMI (ÜZLETI) TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE
(I±II+III–IV–V–VI–VII)
1 107 – 35 151 1 480 2 484 124%
75 13 Kapott (járó) osztalék és részesedés
76 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
77 14 Részesedések értékesítésének árfolyamnyeresége
78 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
79 15 Befektetett pénzügyi eszközök kamatai, árfolyamny.
80 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
81 16 Egyéb kapott kamatok,kamatjellegű bevételek
82 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
83 17 Pénzügyi műveletek egyéb bevételei
84 VIII. Pénzügyi műv. bevételei (13+14+15+16+17)
85 18 Befektetett pénzügyi eszközök árfolyamvesztesége
86 ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott
87 19 Fizetendő kamatok és kamatjellegű ráfordítások 1 107 1 625 1 359 2 466 123%
88 ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott
89 20 Részesedések, értékp., bankbetétek értékvesztése
90 21 Pénzügyi műveletek egyéb ráfordításai 9 9
91 IX. Pénzügyi műveletek ráfordításai (18+19±20+21) 1 107 1 634 1 359 2 475 124%
92 B. PÉNZÜGYI MŰVELETEK EREDMÉNYE – 1 107 – 1 634 – 1 359 – 2 475 124%
93 C. ADÓZÁS ELŐTTI EREDMÉNY (±A±B) – 36 785 121 9
94 X. Adófizetési kötelezettség
95 D. ADÓZOTT EREDMÉNY (±E–XII) - – 36 785 121 9

2. melléklet Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 313/2022. (XII.15.) határozatához

TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉS MÓDOSÍTÁS

Mely létrejött egyrészről Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata (nevében eljáró Szalay Ferenc polgármester) Szolnok, Kossuth tér 9., mint támogató,

másrészről

neve: Szolnok TV Zrt.

címe: 5000 Szolnok, Hild János tér 1.

képviselője: Pető Dávid vezérigazgató

közhasznú minősítése: -

adóhatóságnak bejelentett pénzforgalmi jelzőszáma: 10918001–00000069–25420006

adóigazgatási azonosító száma: 11279787–2–16

telefonszáma, fax száma: 06–56/426–244,

e-mail címe: peto.david@szolnoktv.hu

mint támogatott között:

mint támogatott (együttes említésük esetén: Felek) között

Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 358/2021. (XII.16.) határozatában foglaltak alapján megkötött és a 93/2022. (IV.28.) határozatában foglaltak alapján módosított – a támogatott 2022. január 1. napjától 2022. december 31. napjáig terjedő időszakban történő támogatására vonatkozó – támogatási szerződés (továbbiakban: támogatási szerződés) módosítására:

1. Felek a támogatási szerződést a következők szerint módosítják:

1.1. *  a támogatási szerződés 1. pontjában szereplő „144 949 000 – Ft-ot, azaz száznegyvennégymillió-kilencszáznegyvenkilencezer forintot” szövegrész helyébe a „186 646 000 – Ft-ot, azaz száznyolcvanhatmillió-hatszáznegyvenhatezer forintot” szöveg lép.

1.2. a támogatási szerződés melléklete helyébe jelen szerződés melléklete lép.

2. Jelen támogatási szerződés módosítás az aláírás napján lép hatályba, a támogatási szerződés jelen módosítással nem érintett részei változatlan tartalommal hatályban maradnak.

3. Szerződő felek a fentieket, mint akaratukkal mindenben megegyezőt, elolvasás és értelmezés után a mai napon helybenhagyólag aláírták.

Szolnok, 20.................................

...............................
Pető Dávid
vezérigazgató
................................
Szalay Ferenc
polgármester
támogatott támogató

Támogatási szerződés módosítás melléklete * 

Szolnok Televízió Zrt
sorszám a tétel megnevezése 2024. évi terv felhasználási korláttal nem érintett
1 Tevékenységhez közvetlenül kapcsolódó bevételek (kereskedelmi bevételek, pályázatok, egyéb bevételek) 39 957
2 5 Anyagköltségek 15 146
3 6 Igénybevett szolgáltatások 90 023
4 7 Egyéb szolgáltatások 4 390
5 IV Anyag jellegű ráfordítások 109 559
6 10 Bérköltségek összesen 83 114
7 11 Személyi jellegű kifizetések 1 008
8 12 bérjárulékok 8 637
9 V Személyi jellegű ráfordítások 92 759
Egyéb bevétel terhelő kiadás – egyéb ráfordítás 10 867
Egyéb bevételt terhelő kiadás – eredmény – 28 844
10 Önkormányzati tamogatás összege (bevétele-kiadások) – 144 384
Szolnok, 2024. március 18.

3. melléklet Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 313/2022. (XII.15.) határozatához

A SZOLNOK TELEVÍZIÓ ZRT. ÜZLETI TERVE
2023

1. A GAZDASÁGI TÁRSASÁG ÉS AZ ÁLTALA TELJESÍTETT SZOLGÁLTATÁSOK BEMUTATÁSA

1.1. A Szolnok Televízió bemutatása

A Szolnok Televízió Zrt. az ország egyik legrégebbi helyi televíziója, hiszen 36 éves múltra tekint vissza. A televízió életében mérföldkőnek számított a 2015 őszén megvalósult beruházás, melynek következtében a korábbi Szigliget utcai székházból az Aba-Novák Agóra Kulturális Központba költözött a Szolnok TV. Ez azonban nem csak egy helyszínváltással járt, hanem komoly technikai fejlődéssel is, hiszen új stúdió épült, megújultak a technikai eszközök (kamerák, adásvezérlő számítógépek, vágógépek, szerkesztői scriptelő gépek). Mellette pedig az „anyagkészítés” metódusa is megváltozott, modernizálódott, hiszen a korábbi szalagos SD kamerák után, digitális rögzítésre alkalmas Full HD kamerákkal kezdte meg munkáját a stáb. Ez más fajta munkafolyamatot jelentett mind szerkesztőnek, mind vágónak egy-egy anyag, bejátszás elkészítése során. Mellette viszont nem sikerült minden eszközt lecserélni anyagi forrás híján, például a régi kameraállványok és mikrofonok maradtak.

Az átköltözést követően a legkorszerűbb technikával felszerelt Full HD stúdióból kezdte meg adásának sugárzását a televízió. Az adóberendezések átállításával minden háztartásba HD adás jutott el, mindez igaz azokra a kábeles adásokra is, amelyek fejállomásai alkalmasak a HD minőség fogadására. Amelyek nem, azok szintén kiváló, zajmentes, de SD minőségben láthatták műsorunkat. Jelenleg valamennyi nagy kábelszolgáltató – UPC, Magyar Telekom, PR–Telekom, DIGI – kínálatában szerepel a Szolnok Televízió.

A Szolnok Televízió tagja a Helyi Televíziók Országos Egyesületének, mely szervezet egy korábbi felmérése szerint a helyi televíziós csatornák az országos átlagban az 5. legnézettebb magyar nyelvű csatornák. A Szolnok Televízió szintén egy korábbi felmérés szerint főműsoridőben a helyi lakosoknál a harmadik legnézettebb adó volt.

1.2. A teljesített szolgáltatások, feladatok bemutatása

A Szolnok Televízió jelenét nagyban meghatározza a 2020 szeptemberében az NMHH (Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság) által elfogadott korábbi adóbővítési pályázat, amivel körzeti televízióvá vált a Szolnok Televízió. Mindez azt jelenti, hogy a földfelszíni médiaszórással és a vezetékes műsorterjesztéssel elért települések száma jelentősen nőtt. Előbbiben (látható a térképen) Abony, Besenyszög, Cegléd, Ceglédbercel Cibakháza, Csataszög, Csemő, Fegyvernek, Hunyadfalva, Jászkarajenő, Jászladány, Kengyel, Kőröstetétlen, Kőtelek, Martfű, Nagykörű, Nagyrév, Nyársapát, Rákóczifalva, Rákócziújfalu, Szajol, Szászberek, Szolnok, Tiszaföldvár, Tiszajenő, Tiszakécske, Tiszapüspöki, Tiszasüly, Tiszatenyő, Tiszavárkony, Tószeg, Törökszentmiklós, Törtel, Újszász, Újszilvás, Úri, Vezseny, Zagyvarékas települések érintettek.

A vezetékes műsorterjesztéssel elérhető települések a következők: Abádszalók, Abony, Alattyán, Besenyszög, Cibakháza, Farmos, Fegyvernek, Jánoshida, Jászalsószentgyörgy, Jászapáti, Jászberény, Jászboldogháza, Jászdózsa, Jászfelsőszentgyörgy, Jászfényszaru, Jászivány, Jászjákóhalma, Jászkarajenő, Jászkisér, Jászszentandrás, Kengyel, Kétpó, Kiskunfélegyháza, Kisújszállás, Kőröstetétlen, Kőtelek, Kuncsorba, Kunhegyes, Kunmadaras, Kunszentmárton, Martfű, Mezőtúr, Nagykáta, Nagykőrös, Nagykörű, Nagyrév, Nyársapát, Örményes, Rákóczifalva, Rákócziújfalu, Szajol, Szászberek, Szolnok, Tápiógyörgye, Tápiószele, Tápiószentmárton, Tápiószőlős, Tiszaalpár, Tiszabő, Tiszaföldvár, Tiszagyenda, Tiszajenő, Tiszakécske, Tiszakürt, Tiszapüspöki, Tiszasüly, Tiszatenyő, Tószeg, Törökszentmiklós, Törtel, Újszász, Újszilvás, Vezseny, Zagyvarékas.

Földfelszíni műsorsszórással 194.000 főt ér el a Szolnok TV, míg összesen 247.162 főt.

A körzeti médiaszolgáltatóvá válással nagy feladatot vállalt a Szolnok Televízió, hiszen a 2032. december 31-ig szóló szerződés szerint a televíziónak hetente 16 óra 20 perc saját gyártású műsort kell elkészítenie.

A Szolnok Televízió továbbra is az MTVA beszállítói partnere, így egy teljes stáb a nap 24 órájában rendelkezésre áll és teljesíti a közmédia bármely csatornája által megrendelt feladatot.

A Szolnok TV több városi eseményt is rögzít, illetve élőben közvetít. Ide tartoznak a városi ünnepségek, különböző koncertek, sportmérkőzések. Robotkamerás rendszerünket több alkalommal tudtuk bérbe adni konferenciák, események elő közvetítésére, melyek jelentős bevételt generáltak számunkra.

1.3 MŰSORSTRUKTÚRA – MŰSORAINK

A hétköznap legfontosabb és legnézettebb műsora az Aktuális. Hétfőtől péntekig minden nap 19 órakor jelentkezik a hírműsor mely szerkezetileg és külső megjelenésében is megújult. Az Aktuálishoz tartozik a Hírek+, ami hétfőtől-szombatig délelőttönként látható az előző nap fontosabb, érdekesebb eseményeit mutatja be bővebben. Szombatonként heti hírösszefoglalóval a Szummával várjuk nézőinket.

A város sportéletével foglalkozik a SzolnokSport és a SzolnokSport+, előbbiben összefoglalók láthatók, utóbbiban pedig elemzések. Műsorra tűzzük a Szolnoki Olajbányász, a Szolnoki MÁV FC és a Szolnoki Dózsa mérkőzéseit és több ifjúsági kosárlabda mérkőzés is képernyőre kerül.

A megyeszékhely, illetve környezetének művészeti- és kulturális életével foglalkozik a Kultidő és a Ládafia című magazinunk.

A zene kerül fókuszba az Aranyhal és a Zenevonat című magazinjaikban, valamint 2021-ben is megrendeztük nagysikerű Táncdalversenyünket.

Életmód magazinunk a két hetente csütörtökönként jelentkező Élet és egészség című műsorunk.

Nagy hangsúlyt fektetünk a televízió egyik legnagyobb értékének, az archívumának megőrzésére. Ebből táplálkozó műsorunk a múltidéző Helyi járat, mely korábbi anyagainkból áll össze.

A gasztronómia szerelmesei is megtalálják műsorukat a Szolnok Televízióban, Kukta című magazinunk hetente jelentkezik, melyből minden héten új recepteket tanulhatnak meg a nézők.

A megyeszékhely és környékének oktatásával foglalkozik a Különóra, mely egy tematikus magazin. A középiskolákat bemutató Merre tovább? című sorozatunk minden év novemberében indul, a szolnoki felsőoktatás magazinja a Campus pedig decemberben.

A szolnoki hitélet főbb szereplőivel naponta találkozhatnak a nézők, hiszen minden nap jelentkezik a Napi Üzenet, vasárnaponként pedig az Ökumenikus Istentiszteletet közvetítjük.

A Sajtóasztal című politikai, közéleti magazinunk péntekenként jelentkezik kerekasztal beszélgetés formájában.

Az állatbarátok kedvelt műsora lett az Örökbefogadlak, melyben a Szolnok Városi Állatotthon örökbefogadható lakóit mutatjuk be.

Fiataloknak szóló interaktív műsorunk az UPSZ!, melyet olyan ifjú műsorvezetőinket vezetnek és szerkesztenek, akik még középiskolások, de televíziózással szeretnének foglalkozni a jövőben.

Szórakoztató műsorunk a Másként, melyben műsorvezetőnk mindig más-más munkahelyen találja magát és próbálja ki a különböző szakmákat, illetve a Programkalauz, mely azon túl, hogy programokat ajánl zenei klipekkel, vendégekkel várja a nézőket.

Minden műsorra tűzzük Podcast sorozatunkat. Hétfőn jelentkezik a vallási témákkal foglalkozó HIT, kedden a környezetvédelemről szóló Greenzone, szerdán a sportos Kispad, csütörtökön a szórakoztató Chillzone, pénteken az belső egyensúllyal foglalkozó Énidő, szombatonként pedig a komolyabb témákat érintő Köz-ügy, illetve vasárnaponként jelentkezik az irodalmi podcast a Szócséplés. A podcast egy új műfaj a Szolnok Televízió életében és a helyi televíziók közül elsőként vezettük be ezeket a műsorokat.

A műsoraink megtekinthetők a Szolnok TV webes felületein is, úgymint a weboldalon (www.szolnoktv.hu), facebook és youtube csatornákon. A Szolnok TV továbbá megtalálható az instagramon és a Tiktok-on is.

2. MŰKÖDÉSI TERV

A korábban leírtaknak megfelelően a 16 óra 20 perces minimális heti friss gyártású műsorok előállítása a Szolnok Televízió fő feladat. Műsorstruktúránk kialakításakor arra figyelünk, hogy mindenki megtalálja az érdeklődése szerinti műsort. Helyi televízióként működésünk, műsorkészítésünk során fő szempont, hogy anyagaink Szolnokról szóljanak, illetve a város lakóit érintő, érdeklő témákkal foglalkozzunk.

A televízió műsorainak klasszikus megjelenése mellett (televízió) természetesen nagy hangsúlyt fektetünk annak online felületen történő közlésére is. A Szolnok Televízió weboldalán az összes műsorunk, híreink megtalálhatók videós formába. A közösségi média platformjait is használjuk, facebook oldalunkat, youtube csatornánkat, valamint az élő online közvetítésre szánt vimeo oldalunkat.

A Szolnok Televízió küldetése a helyi valós hírek közvetítése, értékteremtő műsorok alkotása és minden korosztály megszólítása.

2021-ben az országban első helyi televízióként elindítottuk podcast műsorunkat, melyhez kialakítottunk egy podcast stúdiót is. A nézettségi adatok azt bizonyítják, hogy van létjogosultsága ennek a műfajnak, hiszen több ezres elérést generálnak és reakciókat váltanak ki nézőinkből.

3. FEJLESZTÉSEK

A televíziózásban hatványozottan igaz, hogy a technika elavul. Ebben a szakmában még jobban, mint a telekommunikáció vagy éppen az informatika világában – köszönhetően annak, hogy mind a kettőt használjuk. Folyamatosan jönnek ki az új vágószoftverek, az adáslebonyolító szoftverek, egyre magasabbak a gépigények és egyre jobban használódik az évekig használt technika. Ide sorolandóak a számítógépek és ami nagyon fontos, a kamerák. A 2015-ben vásárolt kamerák működése egyre bizonytalanabb, előjönnek a korral járó hibák. Kártyaolvasási, írási hibák, beállításbéli problémák. A jövőben elengedhetetlen lesz a kamerapark fejlesztése. A kültéri forgatós és a beltéri stúdiókamerák tekintetében is. A jövőben szintén fontos fejlesztési feladat lesz a vezérlőben használt eszközök fokozatos cseréje is.

Összegezve: technikai szempontból nem vagyunk lemaradva a több helyi televíziótól. Feladatainkat el tudjuk látni, de az eszközök életkora és egy-egy mutatkozó hiba miatt bármikor előjöhet nagyobb probléma is. Ezt a gondot tovább tetőzi, hogy a legtöbb kameránkhoz már nem lehet alkatrészt sem beszerezni, így egy-egy kardinális hiba végzetes is lehet.

4. MARKETING TERV

A körzeti televízióvá válás komoly feladatot jelent, mellette viszont lehetőséggel is jár – hiszen, több mint 200.000 ember lát minket. Ezzel a lehetőséggel élni kell, hiszen ez a szám vonzó lehet a potenciális reklámozók számára is. 2021-ben és 2022 első felében több új hirdetővel sikerült szerződést kötni, reklámszervező kollégáink munkáját viszont nehezítette először a koronavírus majd az Ukrajna és Oroszország között kirobbant háborús konfliktus okozta, több cégnél is fellépő gazdasági probléma. Ezek a cégek vagy nem tudtak, vagy kevesebb összeget tudtak fordítani a reklámozásra. A reklámbevételek bővítésének egyik forrása a Szolnok Televízió új weboldala, mely reklám sávval rendelkezik, ezek eladható felületek. A reklámszervező csapat által kialakított csomagajánlatban ez is megtalálható. Szintén hirdetési felület a képújság, aminek működtetése kötelező elem, de a mai napig eladható felület, illetve információk megjelenítésre kiváló.

Mindazonáltal muszáj hangsúlyozni, hogy a jelenlegi gazdasági környezet nem ad okot arra, hogy reklámbevétel növekedésben bízhassunk. A potenciális reklámozók sorra lépnek vissza a hirdetésektől anyagi helyzetükre hivatkozva. Abban az esetben, ha jelentősen csökkenek ezen bevételeink – az előrejelzések sajnos ezt mutatják – kénytelenek leszünk csökkenteni a gyártáskapacitásunkon.

Reklámszervező csapatunk minden elkövet annak érdekében, hogy teljesítsék a kitűzött célt, de ez 2023-ban minden eddiginél nehezebb lesz.

5. PROMÓCIÓ

A műsoraink akkor lehetnek nézettek – azon túl, hogy minőségi a tartalom –, ha jól vannak hírelve. Műsorainkat reklámozzuk internetes platformjainkon, ajánlókat helyeztük el műsorunkban elszórva. Műsorújságunkat megjelenítjük facebook és weboldalunkon, illetve az Új Néplap hasábjain is olvasható a napi műsorajánlatunk. Több szervezettel megállapodtuk, hogy eseményeiken a Szolnok Televízió molinója megjelenik, plakátjaikon logónkat megjelenítik. Több helyi kiadványban reklámozzuk műsorainkat, amit a jövőben tovább szeretnénk erősíteni sűrűbb megjelenéssel.

6. PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK

Folyamatosan figyeljük a helyi televíziók számára kiírt pályázati lehetőségeket. Ezek a Médiatanács Támogatási Program keretében meghirdetett lehetőségek. 2022-ben két műsorunk is támogatást nyerte el. Az egyik az Aktuális, amivel egy évre 10.800.000 forintot nyertünk el, másik a Kultidő, ami 1.920.000 forint bevételt jelentett. Hasonló pályázatokat hirdet a program különböző tematikus műsorokra, dokumentumfilmekre. Minden lehetőséget igyekszünk megragadni, pályázatokat nyújtunk be, hogy műsorkészítéssel növeljük a televízió bevételeit.

7. VEZETŐSÉG ÉS SZERVEZETI FELÉPÍTÉS

A Szolnok Televízió korábban cégvezetői, jelenleg vezérigazgatói posztját Pető Dávid tölti be 2021. január 7. óta A televízió műszaki vezetője Enyedi J. Gábor, a főszerkesztő Tálas László, a gyártásvezető Kovács Barnabás, az értékesítési és marketing vezető Tóth Piroska.

A televíziónál 3 tagú felügyelő bizottság működik, melynek elnöke Holler Zoltán.

A könyvelési feladatokat határozatlan időtartamú megbízási szerződéssel 2017. július 1-től a Szollak Kft. látja el, a könyvvizsgálatot pedig továbbra is a Morál-Audit Kft. végzi.

A Szolnok Televíziónál több szervezeti egység dolgozik:

– Aktuális, hírműsor: Tálas László főszerkesztő irányítja a szerkesztőség munkáját, öt szerkesztő-riporter dolgozik.

– magazin műsorok: közvetlenül a főszerkesztő irányítása alatt készülnek a magazinok, produkciók. Belsős és külsős munkatársak egyaránt készítik a különböző műsorokat.

– értékesítés és marketing: az üzletkötői feladatokat hárman látják el, jutalékos rendszerben dolgoznak. Vezetőjük Tóth Piroska.

– adásszerkesztés és online felületek: a főszerkesztő mellett a gyártásvezető és az adásszerkesztő végzi ezt a munkát a cégvezetővel való egyeztetés után.

– műszaki, technikai részleg: a műszaki igazgató vezetésével és irányítása mellett működik ez a részleg. Ebbe a csoportba tartoznak a vágók, operatőrök, rögzítésvezetők, adásvezetők, hangmérnökök.

A részlegek munkáját a gyártásvezető szervezi, fogja és hangolja össze, míg a cégvezetői feladatok ellátását egy pénztáros/gazdasági ügyintéző/ adminisztrátor kolléga segíti.

A televízió munkatársai évek óta dolgoznak a Szolnok TV-ben, sokak háta mögött 15–20 éves gyakorlat áll. E mellett fontos az utánpótlás nevelése is, mely az ifjúsági műsorral elindult. A feladat mindenesetre nem könnyű, hiszen nehéz szakirányú végzettséggel rendelkező fiatalokat, friss diplomásokat is találni. Egyrészt az anyagi, másrészt szakmai okok miatt.

7. VEZETŐI ÖSSZEFOGLALÓ

A 2023-mas év tekintetében túlnyomó részt bázis szinten terveztünk, hiszen még nem állt rendelkezésre több lényegi információ a 2023-mas évet érintő számainkról a tervezés idején, továbbá nehezíti társaságunk helyzetét az energiaválság. A támogatási szerződés megkötéséhez üzleti tervünk elkészítése azonban szükséges. Szeretnénk jelezni, hogy szükségesnek látjuk üzleti tervünk átdolgozását, egy olyan időpontban, mikor már rendelkezünk többlet információkkal a jelenleg kockázattal bíró tételek vonatkozásában, így például a bevételeink teljesülésével kapcsolatban. Muszáj hangsúlyozni, hogy jelentős többlet terhet ró a társaságunkra az energiaárak emelkedése, illetve a médiakommunikációs szolgáltatások díjának jelentős emelkedése is.

Tisztelt Polgármester Úr! Tisztelt Közgyűlés!

Kérem, hogy a Szolnok Televízió Zrt. 2023. évi üzleti tervét, továbbá annak szöveges indoklását fogadják el, segítve ezzel társaságunk sikeres és eredményes működését!

Szolnok, 2022. december 7.

Készítette:

Pető Dávid

vezérigazgató
Szolnok Televízió Zrt.

Gazdasági társaság megnevezése: Szolnok Televízió Zrt

2023 évi előzetes üzleti terv

adatok ezer Ft-ban

Sorszám

A tétel megnevezése
2022. évi módosított üzleti terv márc 2022.
1–09 hó

2022 várható

2023 terv
Eltérés (2023. évi terv–2022. évi várható) Változás %
(terv/várható)
1 bérleti dij
2 képújság + reklám 16 676 13 823 17 041 17 041 0%
3 egyéb árbevétel 40 293 15 451 19 999 19 999 0%
4 közvetített szolgáltatások árbevétele 190 205 205 0%
5 01 Belföldi értékesítés árbevétele 56 969 29 464 37 245 37 245 0%
6 02 Exportértékesítés nettó árbevétele
7 I. Értékesítés nettó árbevétele (01+02) 56 969 29 464 37 245 37 245 0%
8 03 Saját termelésű készletek állományváltozása ±
9 04 Saját előállítású eszközök aktivált értéke
10 II. Aktivált saját teljesítmények értéke (±03+04)
11 önkormányzattól alaptámogatás 161 496 103 000 186 646 161 496 – 25 150 –13%
12 egyéb támogatás dec tervben/önkormányzattól támogatás I és II ütem
13 nmhh 12 000 1 241 5 408 5 408 0%
14 egyéb 4 639 2 681 3 455 3 455 0%
15 munkabér támogatás 200 200 200 0%
16 III. Egyéb bevételek 178 135 107 122 195 709 170 559 – 25 150 –13%
17 ebből: visszaírt értékvesztés
18 tisztítószer 7
19 nyomtatvány irodaszer 540 549 591 591
20 Dekoráció
21 Anyagköltségek 590
22 Műszaki cikkek (cd dvd könyv infromatikai anyagok supportok) 1 300 58 1 260 1 260 0%
23 Áram, gáz, víz 17 357 7 703 12 744 12 744 0%
24 üzemanyag 1 049 766 956 956 0%
25 egyéb anyagköltség 490 1 832 890 890 0%
26 05 Anyagköltségek összesen 21 333 10 908 16 441 16 441 0%
27 utazási költség 958 865 956 956 0%
28 bérleti dij 8 627 7 681 11 046 11 046 0%
29 hírdetés reklám marketing 30 60 80 80 0%
30 reklámszervezés 6 384 5 777 7 285 7 285 0%
31 posta, telefon, internet, Tv előfizetés 2 665 2 225 2 946 2 946 0%
32 karbantartási ktg 5 753 4 851 5 887 5 887 0%
33 televíziós műsorkészítés 39 109 24 902 33 795 33 795 0%
34 frekvencia használat 380 285 380 380 0%
35 jogdíjak, filmvetítési jogok 2 800 1 498 2 514 2 514 0%
36 műsorszolgáltatási díj 413 522 522 522 0%
37 számviteli szolgáltatás 6 240 4 720 6 160 6 160 0%
38 könyvvizsgálat 540 645 540 540 0%
39 ügyvédi díj 1 320 990 1 320 1 320 0%
40 tagdíj 126 126 126 126 0%
41 vagyonvédelem 1 790 1 191 1 643 1 643 0%
42 oktatás 2 925 1 800 1 800 1 800 0%
43 szemétszállítás, takarítás 2 232 1 674 2 232 2 232 0%
44 agóra üzemeltetési ktg 720 775 972 972 0%
45 egyéb ktg + kamat 9 447 4 778 6 229 6 229 0%
46 06 Igénybe vett szolgáltatások értéke 92 459 65 365 86 433 86 433 0%
47 Hatósági díjak, illeték 50 544 88 88 0%
48 Pénzügyi, befekt.-I Szolg. Díjak 1 500 1 248 1 661 1 661 0%
49 Biztosítási díjak 1 909 1 098 1 810 1 810 0%
50 07 Egyéb szolgáltatások értéke 3 459 2 890 3 559 3 559 0%
51 08 Eladott áruk beszerzési értéke
52 09 Eladott (közvetített) szolgáltatások értéke
53 IV. Anyagjellegű ráfordítások (05+06+07+08+09) 117 251 79 163 106 433 106 433 0%
54 Alkalmazott bérköltség 83 610 66 077 91 480 91 480 0%
55 közfogl bér
56 megbízási díj 3 053 1 821 2 451 2 451 0%
57 tisztelet díj 720 540 720 720 0%
58 egyéb jogviszony/efo/ingóság bérl 1 080 810 1 368 1 368 0%
59 10 Bérköltség összesen 88 463 69 248 96 019 96 019 0%
60 reprezentáció 200 582 640 640 0%
61 saját gépkocsi használat , útiktg térítés
62 kiüldetés, napidij 326
63 étkezési hozzájárulás és egyéb béren kívüli jutattatás 265
64 egyéb 625 199 265 265 0%
65 11 Személyi jellegű egyéb kifizetések összesen 1 416 781 905 905 0%
66 12 Bérjárulékok 11 475 9 299 11 783 11 783 0%
67 V. Személyi jellegű ráfordítások (10+11+12) 101 354 79 328 108 707 108 707 0%
68 VI. Értékcsökkenési leírás 14 627 11 222 14 905 14 905 0%
69 iparűzés adó 713 416 416 0%
70 egyéb 52 9 9 9 0%
71 VII. Egyéb ráfordítások 765 9 425 425 0%
72 ebből: értékvesztés
73 A. ÜZEMI (ÜZLETI) TEVÉKENYSÉG EREDMÉNYE (I±II+III–IV–V–VI–VII) 1 107 – 33 136 2 483 – 22 667 – 25 150 –1013%
74 13 Kapott (járó) osztalék és részesedés
75 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
76 14 Részesedések értékesítésének árfolyamnyeresége
77 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
78 15 Befektetett pénzügyi eszközök kamatai, árfolyamny.
79 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
80 16 Egyéb kapott kamatok,kamatjellegű bevételek
81 ebből: kapcsolt vállalkozástól kapott
82 17 Pénzügyi műveletek egyéb bevételei
83 VIII. Pénzügyi műv. bevételei (13+14+15+16+17)
84 18 Befektetett pénzügyi eszközök árfolyamvesztesége
85 ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott
86 19 Fizetendő kamatok és kamatjellegű ráfordítások 1 107 1 625 2 466 2 466 0%
87 ebből: kapcsolt vállalkozásnak adott
88 20 Részesedések, értékp., bankbetétek értékvesztése
89 21 Pénzügyi műveletek egyéb ráfordításai 9 9 9
90 IX. Pénzügyi műveletek ráfordításai (18+19±20+21) 1 107 1 634 2 466 2 475 9 0%
91 B. PÉNZÜGYI MŰVELETEK EREDMÉNYE – 1 107 – 1 634 – 2 466 – 2 475 – 9 0%
92 C. ADÓZÁS ELŐTTI EREDMÉNY (±A±B) – 34 770 17 – 25 142 – 25 159 – 144869%
93 X. Adófizetési kötelezettség
94 D. ADÓZOTT EREDMÉNY (±E–XII) – 34 770 17 – 25 142 – 25 159 –144869%
Szolnok 2022. 12. 05

4. melléklet Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 313/2022. (XII.15.) határozatához

TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉS

Mely létrejött egyrészről Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata (nevében eljáró Szalay Ferenc polgármester) Szolnok, Kossuth tér 9., mint támogató,

másrészről

neve: Szolnok TV Zrt.

címe: 5000 Szolnok, Hild János tér 1.

képviselője: Pető Dávid vezérigazgató

közhasznú minősítése: -

adóhatóságnak bejelentett pénzforgalmi jelzőszáma: 10918001–00000069–25420006

adóigazgatási azonosító száma: 11279787–2–16

telefonszáma, fax száma: 06–56/426–244,

e-mail címe: peto.david@szolnoktv.hu

mint támogatott között:

mint támogatott (együttes említésük esetén: Felek) között

a Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 313/2022.(XII.15.) határozatában foglaltak alapján a támogatott 2023. január 1. napjától 2023. december 31. napjáig terjedő időszakban történő támogatására az alábbi feladatokra biztosított támogatási összeg felhasználására:

1. Támogató a támogatott részére jelen szerződés alapján 161 496 000,- Ft-ot, azaz egyszázhatvanegymillió-négyszázkilencvenhatezer forintot utal át támogatás céljából a televíziós kommunikáció biztosítására, lakosság tájékoztatására, közművelődési feladatok ellátására 2023. január 1-jétől 2023. december 31-ig terjedő időszakban történő felhasználásra.

1.1. A támogatott a támogatóval kötött és Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesterének 69/2021.(III.8.) határozatával jóváhagyott egységes szerkezetbe foglalt Kommunikációs együttműködési program alapján, az abban meghatározott tartalommal, a Szolnok TV műsoraiban legalább 51%-os arányban közcélú műsorszámok szerepeltetésével 2023. évben ellátja a támogató Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdés 7. pontjában meghatározott „kulturális szolgáltatás” és a „helyi közművelődési tevékenység támogatása” önkormányzati feladatát, valamint az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 32. §-a szerinti a közvélemény pontos és gyors tájékoztatására vonatkozó közszolgáltatási feladatát.

1.2. Jelen támogatási szerződés alapján a támogatott az Európai Unió működéséről szóló szerződés 106. cikke (2) bekezdésének az általános gazdasági érdekű szolgáltatások nyújtásával megbízott egyes vállalkozások javára közszolgáltatás ellentételezése formájában nyújtott állami támogatásra való alkalmazásáról szóló 2011. december 20-i 2012/21/EU bizottsági határozat (HL L 7/3, 2012. 1. 11., 3.o) (a továbbiakban: Határozat) hatálya alá tartozó közszolgáltatás ellentételezése formájában nyújtott támogatásban részesül.

1.3. A támogatási összeg kiszámítása a támogatott nyilatkozata szerint 2023. évi üzleti tervébe beépítésre kerülő költségkalkuláción alapul, melyről a felek egyeztetést folytattak le. Az egyeztetés eredményeként létrejött költségkalkulációt jelen szerződés melléklete tartalmazza.

1.4. Az ellentételezést kizárólag a közszolgáltatási kötelezettség ellátására lehet felhasználni. A támogatás mértékét a Határozat 5. cikke szerint kell megállapítani. A támogatás mértéke nem haladhatja meg a közszolgáltatás ellátásának nettó költségét, azaz a közszolgáltatás működtetésével kapcsolatban felmerült költségek és az ezzel összefüggésben keletkezett bevételek különbségét, figyelembe véve egy, a közszolgáltatás ellátásához kapcsolódó sajáttőke-rész alapján várható ésszerű profitot is. Felek kijelentik, hogy a támogató ésszerű nyereséget nem kíván elismerni.

1.5. A támogatás felhasználásának ellenőrzése a támogatott elszámolása alapján történik. Ha a kedvezményezett (támogatott) a Határozat 5. cikkének megfelelően meghatározott összeget meghaladó támogatásban részesül, a kedvezményezettnek (támogatottnak) a túlkompenzációt vissza kell fizetnie. A kedvezményezett (támogatott) a támogatásról olyan elkülönített elszámolást köteles vezetni, amelyből a Határozat 5. cikkének (2)–(4) bekezdésében meghatározott követelmények ellenőrizhetőek.

1.6. Támogató az elszámolás továbbá a támogatás szükségességének felülvizsgálatát a hatályos pénzügyi-számviteli és egyéb vonatkozó jogszabályok, valamint a vonatkozó számviteli standardok alapján végzi.

2. A támogatott kötelezi magát arra, hogy a rendelkezésre bocsátott összeget kizárólag a szerződésben megjelölt cél megvalósítása érdekében használja fel, a támogatás pénzügyi nyilvántartásokban történő elkülönítésével. A felek a támogatással kapcsolatos iratokat, a támogatás felhasználását alátámasztó bizonylatokat a jelen támogatási szerződésben meghatározott megbízási időtartam alatt és annak lejártát követő legalább 10 évig megőrzi. Támogatott a támogatásból beszerzett tárgyi eszközöket a támogatás folyósításától számított 5 éven belül kizárólag támogató előzetes hozzájárulásával idegenítheti el. A Támogatott tudomásul veszi, hogy beszerzései során a hatályos közbeszerzési törvény szerint, vagy amennyiben nem tartozik annak hatálya alá, nyílt és diszkriminációmentes eljárás alapján kell eljárnia.

3. Támogatott a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: számviteli törvény) 4. § (1) bekezdése értelmében működéséről, vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetéről az üzleti év könyveinek zárását követően, könyvvezetéssel alátámasztott beszámolót köteles készíteni, mely tartalmazza a Polgármesteri Hivatal Humán Igazgatóságára 2024. március 31-ig benyújtott elszámolást. Az elszámolásban bemutatásra kerül a támogatás felhasználása a támogatási szerződés mellékletét képező költségkalkuláció szerinti bontásban és tartalommal, és a teljesítés értékelésével. A támogatott a támogató részére benyújtandó elszámolást úgy köteles elkészíteni, hogy az alkalmas legyen a támogatás felhasználásának részletes ellenőrzésére. A támogatottnak a fentiek szerint 2024. március 31-ig a Polgármesteri Hivatal Humán Igazgatóságán el kell számolnia.

Az európai uniós versenyjogi értelemben vett állami támogatásokkal kapcsolatos eljárásról és a regionális támogatási térképről szóló 37/2011. (III. 22.) Korm. rendelet 20. § (5) bekezdése alapján a támogatónak a Korm. rendelet 3. mellékletében meghatározott adattartalommal 2024. március 31-ig beszámolót kell készítenie. Támogatott vállalja, hogy e beszámolóhoz szükséges adatokat legkésőbb 2024. február 28-ig támogató tudomására hozza.

Amennyiben a támogatott a közszolgáltatás körén belül és kívül is végez tevékenységeket, akkor a Határozat 5. cikkének (9) bekezdése értelmében a közszolgáltatás költségeit és bevételeit a többi szolgáltatásétól elkülönítve kell kimutatnia belső számláiban, a költségek és bevételek elkülönítésének paramétereivel együtt. A közszolgáltatáson kívül eső tevékenységek költségei magukban foglalják az összes közvetlen költséget, a közös költségek arányos részét és a megfelelő tőkemegtérülést. E költségekre nem adható ellentételezés.

4. Támogatott tudomásul veszi, hogy amennyiben az előírt számadási kötelezettségének határidőben nem tesz eleget, e kötelezettségének teljesítéséig az önkormányzat a további támogatást felfüggeszti. A támogatás jogszabálysértő vagy nem rendeltetésszerű felhasználása esetén, valamint ha hitelt érdemlően bebizonyosodik, hogy a támogatott a költségkalkulációjában a támogatási döntést érdemben befolyásoló valótlan, hamis adatot szolgáltatott, támogató jogosult a szerződéstől elállni és támogatott a támogatásnak a tudomásszerzés napját megelőző naptári félév utolsó napján érvényes jegybanki alapkamattal növelt összegét köteles visszafizetni támogató írásbeli felszólítását követő 30 napon belül.

5. Amennyiben támogatott a támogatási összeget a felhasználási határidő utolsó napjáig nem vagy nem teljeskörűen használta fel, a fel nem használt összeget az elszámolási határidő utolsó napját követő 15 napon belül egy összegben köteles Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzatának az OTP Bank Nyrt.-nél vezetett 11745004–15408930–00000000 számú számlájára visszafizetni.

6. Támogatott kötelezi magát, hogy a támogatás felhasználásának ellenőrzését a jogszabályok által feljogosított ellenőrző szervek részére biztosítja, lehetővé teszi a támogatás helyszíni ellenőrzését.

7. Támogatott tudomásul veszi, hogy a támogatás a támogatott áfa-alanyiságára vonatkozó írásbeli nyilatkozatának figyelembevételével került megállapításra.

8. Támogatott tudomásul veszi, hogy a támogatási szerződés aláírásának feltétele a támogatott írásbeli nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy nincs adó (beleértve a helyi adót és gépjárműadót is), vám és társadalombiztosítási tartozása.

9. Támogatott tudomásul veszi, hogy amennyiben az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény (a továbbiakban: törvény) hatálya alá tartozó civil szervezetnek minősül a támogatás folyósításának feltétele a támogatott írásbeli nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a törvényben, illetve a számviteli törvény szerinti egyes egyéb szervezetek beszámolókészítési és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 479/2016.(XII.28.) Korm. rendeletben előírt beszámolási kötelezettségének eleget tett.

10. Jelen szerződés aláírásával a támogatott a fentiekre kötelezi magát.

Szolnok, 20.................................

...............................
Pető Dávid
vezérigazgató
................................
Szalay Ferenc
polgármester
támogatott támogató

Támogatási szerződés melléklete

KÖLTSÉGKALKULÁCIÓ TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉSHEZ
Szolnok TV Zrt.

sorszám a tétel megnevezése 2023.évi összeg
(ezer Ft-ban)
1 Tevékenységhez közvetlenül kapcsolódó bevételek (kereskedelmi bevételek, pályázatok, egyéb bevételek) 46 308
2 5 Anyagköltségek 16 441
3 6 Igénybevett szolgáltatások 86 433
4 7 Egyéb szolgáltatások 3 559
5 IV Anyag jellegű ráfordítások 106 433
6 10 Bérköltségek összesen 73 778
7 11 Személyi jellegű kifizetések 905
8 12 bérjárulékok 8 892
9 V Személyi jellegű ráfordítások 83 575
Egyéb bevétel terhelő kiadás – egyéb ráfordítás 17 796
Egyéb bevételt terhelő kiadás – eredmény
10 Önkormányzati támogatás összege (bevétele-kiadások) – 161 496
Szolnok, 2022. december 07.