Módosította: 99/2023. (IV.27.) közgyűlési határozat, 143/2023. (V.25.) közgyűlési határozat
Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdése, a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 3:391. §-a, és az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény alapján az alábbi határozatot hozza:
1. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a Szolnok Városi Állatotthon Alapítvány Közhasznú Szervezet alapító okiratának módosítását és a módosításokkal egységes szerkezetbe foglalt alapító okiratát jelen határozat 1. és 2. mellékletében foglaltak szerint jóváhagyja.
2. * Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése felhatalmazza Szalay Ferenc polgármestert, hogy az alapító nevében a szükséges intézkedéseket tegye meg, és a mellékletek szerinti alapító okirat módosítást, az alapító okirat változásokkal egységes szerkezetbe foglalt szövegét, valamint a változásbejegyzési kérelmet, a Szolnoki Törvényszékhez nyújtsa be, a változások bejegyzése céljából.
3 * . Az alapító okirat módosításának nyilvántartásba vételét követően a közzétételről gondoskodni szükséges.
Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester
Fejér Andor alpolgármester
Györfi Mihály alpolgármester
Dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyző
Dr. Versitz Éva aljegyző
Polgármesteri Hivatal igazgatói
érintett szervezet a Személyügyi osztály által
Szalay Ferenc s. k. | Dr. Sebestyén Ildikó s. k. | |
polgármester | címzetes főjegyző |
Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a Szolnok Városi Állatotthon Alapítvány Közhasznú Szervezet alapító okiratát a következők szerint módosítja:
Az alapító okirat 6. pontjában „Az Alapítvány kezelője: az Alapítvány Kuratóriuma” alatt található szövegrészből a
„Dr. Kormosné Szombati Márta (5000 Szolnok, Fényes Adolf u. 68.) kuratóriumi tag;” szöveg törlésre kerül.
Az alapító okirat 6. pontja a „Dr. Nyakacskáné dr. Győri Dorottya (5435 Martfű, Széchenyi út 20.) kuratóriumi tag;” szövegrészt követően a következő szöveggel egészül ki:
„A Kuratórium tagja 2023. március 30. napjától a következő személy:
Józsa Beatrix (5000 Szolnok, Kapisztrán Szent János utca 20. 1 em. 2 a.) kuratóriumi tag;”
Az alapító okirat 7. pontjában Az Alapítvány ellenőrző szerve: a Felügyelőbizottság
„Tag: Dudás-Rekter Gabriella lakcím: 5000 Szolnok, Orosz György utca 11. I. emelet 7.
Tag: Lászlóné Nagy Ilona lakcím: 5000 Szolnok, Kisgyep utca 24.”
szövegrész helyébe
„A Felügyelőbizottság tagja 2023. március 30. napjától a következő személy:
Tag: Csontos Erika lakcím: 5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 34. 1 em. 12 a.
Tag: Keresztesi Nelli 5000 Szolnok, Vágóhíd utca 29. H ép. FSZ. 2 a.”
szöveg lép.
Kelt: Szolnok, 2023. március 30.
Szalay Ferenc
Szolnok Megyei Jogú Város polgármestere
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Alapító
amely alapján az 1. pontban megjelölt alapító a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény 74/A. §-a alapján jogi személyiséggel rendelkező alapítványt hoz létre, az alapító a Szolnok Városi Állatotthon Alapítványt közhasznú szervezetté minősíti – figyelemmel a Khsztv. 2. § (1) bekezdés b) pontjára, illetve a 3. § rendelkezéseire – az alábbiak szerint:
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata, mint alapító, az alapítvány Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) és az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény (továbbiakban: Civil törvény) rendelkezéseinek megfelelő továbbműködése érdekében az alapító okiraton a szükséges változásokat átvezette.
1. Alapító neve: Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata
Székhelye: Szolnok, József Attila út 85.
Az Alapítvány nyitott, így valamennyi magyar és külföldi állampolgár, jogi személy, valamint bármilyen magyarországi és külföldi közösség a célok megvalósításához sokoldalúan kapcsolódhat, ha jelen Alapítvány céljaival egyetért, azt anyagi, vagy bármilyen más eszközzel támogatni kívánja, ideértve a személyes társadalmi munkát is.
Az alapítvány politikamentes társadalmi kezdeményezés, pártoktól független, azoktól támogatást nem kap, országgyűlési képviselőjelöltet sohasem állított és nem támogatott és ezeket a jövőben sem teheti. Az alapítvány politikai tevékenységet nem folytathat és nem támogathat.
2. Az Alapítvány neve: Szolnok Városi Állatotthon Alapítvány Közhasznú Szervezet
Az alapítvány e minőségét a Szolnoki Törvényszék által vezetett nyilvántartásba vétellel, illetve a nyilvántartásba vétel ezen irányú módosításával (közhasznúsági nyilvántartásba vétellel) szerzi meg.
Az alapítvány közhasznú tevékenységének típusa természetvédelmi, állatvédelmi tevékenység a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. § (1) bekezdésének 11. pontja alapján.
3. Az Alapítvány célja: hatékony, korszerű, európai színvonalú, a helyi közösségi, lakossági elvárásokat megvalósító állatvédelem feltételeinek, működtetésének biztosítása, a helyi állatvédelem magas szintű megvalósítása a menhelyen otthont kapó állatok szocializálásával és szigorú szabályozással történő gazdásításával, továbbá az állattartásban a magas szintű állatvédelmi szempontoknak megfelelő szemléletmód terjesztésével.
Az alapítvány célja szerinti besorolása és besorolás kódja:
Jogvédő tevékenység, besorolási kód:1300
Szabadidős és hobbi tevékenység, besorolási kód:0400
Környezetvédelmi tevékenység, besorolási kód:1000
Egyéb tevékenység, besorolási kód:1900
4. Az Alapítvány vagyona: Alapító az Alapítvány induló vagyonát 500 000,- Ft-ban, azaz Ötszázezer forintban állapítja meg, melyet biztosít az alapítást kimondó határozatot követő 30 napon belül. Az Alapítvány működéséhez szükséges beruházások megvalósításához pedig 1 millió forinttal járul hozzá, melyet legkésőbb 1994. március 15-ig bocsát az Alapítvány rendelkezésére.
Az önkormányzat az alapítvány működésének idejére, az Alapító Okiratban megjelölt célokra, az önkormányzat tulajdonában lévő Szolnok belterület 721/7 hrsz.-ú 2 ha és 3092 m2 belterületi földterületet az Alapítvány használatába adja térítésmentesen, határozatlan, de legfeljebb az Alapítvány működésének időtartamára.
Az alapító az Alapítvány által önként vállalt önkormányzati állatvédelmi feladatok ellátásának támogatására minden évben Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata költségvetésében e célra előirányzott összeget az Alapítvány számlájára átutalja. Az Alapítvány vagyonértékévé válnak a későbbiekben az Alapítványhoz csatlakozó bel- és külföldi természetes személyek és szervezetek feltétel nélküli, valamint feltételhez kötött pénzbeli és dologi adományai, amennyiben azokat az Alapítvány kuratóriuma elfogadja.
Az Alapítvány működése során céljai megvalósítása érdekében gazdálkodik vagyonával, beruházást valósít meg, szolgáltatásokat nyújt, vállalkozásban vehet részt. Az Alapítvány vagyonának felhasználásáról az Alapító Okirat rendelkezései, továbbá az Alapítványhoz csatlakozó adományozók által meghatározott és a Kuratórium által elfogadott feltételek keretei között a Kuratórium dönt.
Az alapító ezen okirat aláírásával egyidőben az alapítványi vagyon elhelyezésére bankszámlát nyit. Az Alapítvány nyilvántartásba vételét követően az Alapítvány bankszámlájára bármely jogi és természetes személy, illetőleg közösség a 3. pontban megjelölt célok megvalósulásának elősegítésére bármilyen összeget átutalhat, befizethet.
Az alapítvány gazdasági-vállalkozási tevékenységet csak közhasznú vagy a létesítő okiratban meghatározott alapcél szerinti tevékenység megvalósítását nem veszélyeztetve végezhet. Az alapítvány a gazdálkodása során elért eredményét nem osztja fel, azt csak a létesítő okiratban meghatározott célra fordíthatja.
Az alapítvány nem lehet korlátlan felelősségű tagja más jogalanynak, nem létesíthet alapítványt és nem csatlakozhat alapítványhoz.
Az alapítvány a vezető tisztségviselőit, valamint e személyek közeli hozzátartozóját – a bárki által igénybe vehető szolgáltatások kivételével – cél szerinti juttatásban nem részesítheti.
5. Az Alapítvány székhelye: Szolnok, József Attila út 85.
6. Az Alapítvány kezelője: az Alapítvány Kuratóriuma
A Kuratórium tagjai 2020. június 15. napjától a következő személyek:
Papp László (5000 Szolnok, Kertész utca 77.) a Kuratórium elnöke, aki képviseli az alapítványt;
Dr. Kormosné Szombati Márta (5000 Szolnok, Fényes Adolf u. 68.) kuratóriumi tag
Dr. Nyakacskáné dr. Győri Dorottya (5435 Martfű, Széchenyi út 20.) kuratóriumi tag;
A Kuratórium tagja 2023. március 30. napjától a következő személy:
Józsa Beatrix (5000 Szolnok, Kapisztrán Szent János utca 20. 1 em. 2 a.) kuratóriumi tag;
Kuratóriumi tagság megszűnik:
a) határozott idejű megbízatás esetén a megbízás időtartamának lejártával;
b) megszüntető feltételhez kötött megbízatás esetén a feltétel bekövetkezésével;
c) megbízatásának lejárta előtt az alapítványi cél megvalósításának közvetlen veszélyeztetése esetén visszahívással;
d) lemondással;
e) a kuratóriumi tag halálával vagy jogutód nélküli megszűnésével;
f) a kuratóriumi tag cselekvőképességének a tevékenysége ellátásához szükséges körben történő korlátozásával;
g) a kuratóriumi taggal szembeni kizáró vagy összeférhetetlenségi ok bekövetkeztével.
A Kuratórium tagjainak száma: 3 fő. A Kuratórium elnökét és tagjait az alapító bízza meg 5 éves határozott időtartamra. Az alapítvány jogi személy, melyet a Kuratórium elnöke képvisel. Az elnök és a tagok megbízatásukat társadalmi munkában látják el.
Az Alapítvány egyszemélyi, törvényes képviselője a Kuratórium elnöke, akit az alapító jelöl ki a kuratórium tagjai közül. A Kuratórium elnöke önállóan képviseli az Alapítványt harmadik személyekkel szemben, bíróságok és hatóságok előtt. Önálló képviseleti joggal eljárva aláírási jogot gyakorol a szerződéskötéseknél, megrendeléseknél és a bankszámla feletti rendelkezésnél is. A Kuratórium gyakorolja a munkáltatói jogokat az Alapítvány alkalmazottjai felett. Az elnök akadályoztatása esetén helyettesítéséről a Kuratórium rendelkezik.
A Kuratórium évente legalább egyszer ülésezik, határozatképességéhez valamennyi tag jelenléte szükséges. Döntéseit egyszerű szótöbbséggel hozza. Valamennyi tagja egy szavazattal rendelkezik.
A Kuratórium üléseiről jegyzőkönyvet kell készíteni, melynek legalább azt tartalmaznia kell, hogy a tagok miként szavaztak és milyen döntést hoztak.
A Kuratórium felelőssége az ezen okiratban meghatározott célokra rendelt vagyon minél hatékonyabb működtetése.
Ezért feladata mindent megtenni annak érdekében, az Alapítvány vagyona a hatályos jogszabályi előírásoknak és törvényes gazdasági lehetőségeknek megfelelően gyarapodjon. A vagyon és az összes jövedelem csak az Alapítvány céljai által meghatározott körben és módon használható fel. Az alapító a Kuratóriumot felhatalmazza, hogy az Alapítvány vagyonával vállalkozzon, a vagyon és az abból származó jövedelem növelése érdekében. A Kuratórium jogosult az Alapítvány vagyonához történő csatlakozást feltétellel is elfogadni, ha az nem ellentétes az Alapítvány ezen okiratban meghatározott céljaival.
Az Alapítvány Kuratóriuma tevékenységéről szükség szerint, de évente legalább egy alkalommal köteles tájékoztatni az alapítót, valamint a nyilvánosságot. A tájékoztatás történhet a tömegkommunikáció eszközeivel, de az egyéni kérdésfeltevéseket, illetőleg javaslatokat névre szólóan kell megválaszolni.
Az Alapítvány Kuratóriumának elnöke az ezen okiratban meghatározott célok és feladatok megvalósítása érdekében titkárt bízhat meg, aki tevékenységét munkaviszonyban vagy megbízási jogviszonyban látja el.
Az Alapítvány napi operatív munkájának ellátását és munkavállalóit a Kuratórium által megválasztott titkár ellenőrzi és irányítja a jogszabályok és az Alapító Okirat keretei között, illetve a Kuratórium döntéseinek és a Kuratórium elnöke irányításának, utasításainak megfelelően.
A Kuratórium határozathozatalában nem vehet részt az a személy, akinek közeli hozzátartozója, élettársa a határozat alapján:
a) kötelezettség, vagy felelősség alól mentesül, vagy
b) bármilyen más előnyben részesül, illetve a megkötendő jogügyletben egyébként érdekelt. Nem minősül előnynek a közhasznú szervezet cél szerinti juttatásai keretében a bárki által megkötés nélkül igénybe vehető nem pénzbeli szolgáltatás.
A közhasznú szervezet megszűnését követő három évig nem lehet más közhasznú szervezet vezető tisztségviselője az a személy, aki korábban olyan közhasznú szervezet vezető tisztségviselője volt – annak megszűnését megelőző két évben legalább egy évig –,
a) amely jogutód nélkül szűnt meg úgy, hogy az állami adó- és vámhatóságnál nyilvántartott adó- és vámtartozását nem egyenlítette ki,
b) amellyel szemben az állami adó- és vámhatóság jelentős összegű adóhiányt tárt fel,
c) amellyel szemben az állami adó- és vámhatóság üzletlezárás intézkedést alkalmazott, vagy üzletlezárást helyettesítő bírságot szabott ki,
d) amelynek adószámát az állami adó- és vámhatóság az adózás rendjéről szóló törvény szerint felfüggesztette vagy törölte.
Az Alapítvány Kuratóriuma, Felügyelőbizottsága tagja és elnöke, illetve az ennek jelölt személy köteles valamennyi érintett közhasznú szervezetet előzetesen tájékoztatni arról, hogy ilyen tisztséget egyidejűleg más közhasznú szervezetnél is betölt.
Az Alapítvány köteles nyilvántartást vezetni, amelyből ki kell, hogy tűnjön a Kuratórium döntésének tartalma, időpontja és hatálya, illetve a döntést támogatók és ellenzők számaránya, ha lehetséges, annak személye is. A nyilvántartásnak tartalmaznia kell továbbá a Kuratórium döntései érintettekkel való közlésének, illetőleg nyilvánosságra hozatalának módját.
Az Alapítvány szolgáltatásait bárki igénybe veheti, és beszámolóit nyilvánosságra kell hozni.
Az Alapítvány vezető szerve a döntéseit és határozatait az alapítvány székhelyén elhelyezett hirdetőtáblán teszi közzé. A határozatokat a hirdetőtáblán való elhelyezéssel hozza nyilvánosságra.
Az Alapítvány irataiba való betekintés az alapítvány székhelyén a hatályos adatvédelmi és adatbiztonsági jogi szabályozásnak megfelelően történhet.
Az Alapítvány vezető szerve az Alapítvány székhelyén elhelyezett hirdetőtáblán, illetve faliújságon hozza nyilvánosságra az alapítvány működési adatait, a szolgáltatás igénybevétel módját és a beszámolót.
Az alapítvány a működéséről, vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetéről beszámolót készít. Az éves beszámolót a Kuratórium elnöke a Felügyelőbizottság véleményével együtt terjeszti a Kuratórium elé jóváhagyásra. Az éves beszámoló jóváhagyásáról a Kuratórium egyszerű szótöbbséggel hozott határozattal dönt. Az Alapítvány köteles beszámolóját az adott üzleti év mérlegfordulóját követő ötödik hónap utolsó napjáig letétbe helyezni és közzétenni. Az Alapítvány köteles a beszámoló jóváhagyásával egyidejűleg közhasznúsági mellékletet készíteni, amelyet a beszámolóval azonos módon köteles jóváhagyni, letétbe helyezni és közzétenni.
7. Az Alapítvány ellenőrző szerve: a Felügyelőbizottság
a) Az Alapítvány működésének és gazdálkodásának ellenőrzését elnökből és két tagból álló Felügyelőbizottság látja el.
A Felügyelőbizottság tagjai 2020. június 15. napjától a következő személyek:
Elnök: Lits László lakcím: 5000 Szolnok, Tabán telep 17.
Tag: Dudás-Rekter Gabriella lakcím: 5000 Szolnok, Orosz György utca 11. I. emelet 7.
Tag: Lászlóné Nagy Ilona lakcím: 5000 Szolnok, Kisgyep utca 24.
A Felügyelőbizottság tagja 2023. március 30. napjától a következő személy:
Tag: Csontos Erika lakcím: 5000 Szolnok, Boldog Sándor István körút 34. 1 em. 12 a.
Tag: Keresztesi Nelli 5000 Szolnok, Vágóhíd utca 29. H ép. FSZ. 2 a.
A Felügyelőbizottság elnökét és két tagját az alapító bízza meg a kuratórium megbízásával azonos időtartamra.
b) A Felügyelőbizottság évenként legalább egy ülést tart. Üléseit az elnök hívja össze írásos meghívóval, mely tartalmazza az ülés napirendjét. Az ülés határozatképes, ha az elnök és egy tag jelen van. A Felügyelőbizottság határozatait egyszerű szótöbbséggel, nyílt szavazással hozza. A határozathozatalhoz két egybehangzó szavazat szükséges. A Felügyelőbizottság társadalmi munkában látja el feladatát.
c) A Felügyelőbizottság ügyrendjét maga határozza meg az alapító okirat és a jogszabályi rendelkezések korlátai között.
d) A Felügyelőbizottság az alapítvány törvényes és közhasznú tevékenysége érdekében az alapítvány egész tevékenységére, működésére kiterjedően folyamatos ellenőrzést végez. A Felügyelőbizottság kizárólag az alapítvány alapítójának tartozik évente egy alkalommal beszámolni.
A Felügyelőbizottság főbb feladatai körében:
– az alapítvány szerveinek működésével és gazdálkodásával kapcsolatos bármely ügyet megvizsgálhatja,
– indítványozhatja a Kuratórium összehívását, az ok és cél megjelölésével,
– összehívhatja a Kuratórium ülését, ha az elnök nem tesz eleget erre vonatkozó kötelezettségének,
– a Kuratóriumot felhívhatja, hogy az Alapító Okiratnak vagy más jogszabálynak megfelelően járjon el.
A Felügyelőbizottság elnöke és tagjai a Kuratórium ülésein tanácskozási joggal részt vehetnek.
e) A Felügyelőbizottság köteles a Kuratóriumot, illetve az alapítót tájékoztatni és annak összehívását kezdeményezni, ha:
– tudomására jut, hogy a működés során olyan jogszabálysértés, vagy mulasztás történt, amelynek megszüntetése, következményeinek elhárítása, illetve enyhítése a Kuratórium döntését teszi szükségessé;
– a vezető tisztségviselők felelősségét megalapozó tény merült fel.
Ha az arra jogosult szerv a törvényes működés helyreállítása érdekében szükséges intézkedéseket nem teszi meg, a Felügyelőbizottság köteles haladéktalanul értesíteni a törvényességi felügyeletet ellátó szervet.
f) A Felügyelőbizottság itt meghatározott jogkörében eljárva, illetőleg a képviseletében eljáró elnöke vagy tagjai jogosultak az alapítvány bármely dokumentumába, nyilvántartásába, irataiba betekinteni.
A Felügyelőbizottság az Alapítvány működésének és gazdálkodásának ellenőrzése során a vezető tisztségviselőktől jelentést, a szervezet munkavállalóitól pedig tájékoztatást vagy felvilágosítást kérhet.
Mind a Felügyelőbizottság tagjai, mind az általa felkért szakértő köteles a vizsgálata során tudomására jutott információkat megőrizni, s arról csak a Felügyelőbizottságot, illetőleg a Kuratóriumot tájékoztathatják.
g) Nem lehet a Felügyelőbizottság elnöke vagy tagja az a személy, aki:
– a Kuratórium elnöke vagy tagja,
– a közhasznú szervezettel a megbízatásán kívüli más tevékenység kifejtésére irányuló munkaviszonyban vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban áll, ha jogszabály másképp nem rendelkezik,
– a közhasznú szervezet cél szerinti juttatásából részesül – kivéve a bárki által megkötés nélkül igénybe vehető nem pénzbeli szolgáltatásokat –, illetve
– az előző pontokban meghatározott személyek hozzátartozója.
h) A Felügyelőbizottsági tagság megszűnik:
a) határozott idejű megbízatás esetén a megbízás időtartamának lejártával;
b) megszüntető feltételhez kötött megbízatás esetén a feltétel bekövetkezésével;
c) megbízatásának lejárta előtt az alapítványi cél megvalósításának közvetlen veszélyeztetése esetén visszahívással;
d) lemondással;
e) a tag halálával vagy jogutód nélküli megszűnésével;
f) a tag cselekvőképességének a tevékenysége ellátásához szükséges körben történő korlátozásával;
g) a taggal szembeni kizáró vagy összeférhetetlenségi ok bekövetkeztével.
8. A Kuratórium, valamint a Felügyelőbizottság elnöke és tagjai megbízatásukat díjazás nélkül látják el, jogosultak azonban felmerült költségeik megtéríttetésére.
A Ptk. rendelkezései szerint vezető tisztségviselő az a nagykorú személy lehet, akinek cselekvőképességét a tevékenysége ellátásához szükséges körben nem korlátozták.
Nem lehet vezető tisztségviselő az, akit bűncselekmény elkövetése miatt jogerősen szabadságvesztés büntetésre ítéltek, amíg a büntetett előélethez fűződő hátrányos következmények alól nem mentesült.
Nem lehet vezető tisztségviselő az, akit e foglalkozástól jogerősen eltiltottak. Akit valamely foglalkozástól jogerős bírói ítélettel eltiltottak, az eltiltás hatálya alatt az ítéletben megjelölt tevékenységet folytató jogi személy vezető tisztségviselője nem lehet.
Az eltiltást kimondó határozatban megszabott időtartamig nem lehet vezető tisztségviselő az, akit eltiltottak a vezető tisztségviselői tevékenységtől.
A Kuratórium és Felügyelőbizottság elnöke és tagjai összeférhetetlenségére a jelen alapító okiratban foglaltakon túl a Ptk.-ban, a Civil törvényben, valamint egyéb hatályos jogszabályokban meghatározott összeférhetetlenségi szabályokat kell alkalmazni.
9. Az Alapítvány határozatlan időre alakul, jogutód nélküli megszűnése esetén – a hitelezők kielégítése után – a megmaradó vagyon az alapítót illeti, aki a hasznosítása során a vonatkozó jogszabályok alapján köteles eljárni.
10. Ezen Alapítói Okiratot a Szolnoki Törvényszéknél be kell jegyeztetni. Az Alapítvány a bejegyzéssel jön létre.
11. Az alapító okiratban nem szabályozott kérdésekre a Ptk., a Civil törvény, illetve az egyéb hatályos jogszabályok rendelkezéseit kell alkalmazni.
A létesítő okirat egységes szerkezetbe foglalt szövege megfelel a létesítő okirat – módosítások alapján hatályos tartalmának.
Kelt.: Szolnok, 2023. március 30.
Szalay Ferenc
Szolnok Megyei Jogú Város
polgármestere
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata
Alapító