Módosított: 107/2024. (IV.25.) közgyűlési határozat
Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése, az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény, valamint a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján az alábbi határozatot hozza:
1. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendel el:
a) a 2024. december 30.–2025. január 1. közötti időszakban, azzal, hogy ekkor az ügyfélfogadás nem működik, és ezen időszak nem számít bele a polgármester, jegyző, közterület-felügyelet, polgármesteri hivatal ügyintézője hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyek és az önkormányzati hatósági ügyek intézésének határidejébe. A halaszthatatlan közfeladatok folyamatos és zavartalan ellátását ebben az esetben is biztosítani kell.
b) a 2025. január 2–3. közötti időszakban, azzal, hogy ezen időtartamok alatt is biztosítani kell a folyamatos feladatellátást és a zavartalan ügymenetet a lakosság irányába.
2. * A Közgyűlés felkéri dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyzőt a szükséges intézkedések megtételére.
Felelős: dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyző
Határidő: folyamatos
Végrehajtásban közreműködik:
Jegyző koordinálásában a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei
Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester
Fejér Andor alpolgármester
Györfi Mihály alpolgármester
Dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyző
Dr. Versitz Éva aljegyző
Polgármesteri Hivatal igazgatói
Szalay Ferenc s. k. | Dr. Sebestyén Ildikó s. k. | |
polgármester | címzetes főjegyző |