Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlésének 30/2024. (II.29.) határozata

igazgatási szünet elrendeléséről Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában

Módosított: 107/2024. (IV.25.) közgyűlési határozat

Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése, az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény, valamint a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III.7.) Korm. rendelet alapján az alábbi határozatot hozza:

1. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése Szolnok Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában igazgatási szünetet rendel el:

a) a 2024. december 30.–2025. január 1. közötti időszakban, azzal, hogy ekkor az ügyfélfogadás nem működik, és ezen időszak nem számít bele a polgármester, jegyző, közterület-felügyelet, polgármesteri hivatal ügyintézője hatáskörébe tartozó államigazgatási ügyek és az önkormányzati hatósági ügyek intézésének határidejébe. A halaszthatatlan közfeladatok folyamatos és zavartalan ellátását ebben az esetben is biztosítani kell.

b) a 2025. január 2–3. közötti időszakban, azzal, hogy ezen időtartamok alatt is biztosítani kell a folyamatos feladatellátást és a zavartalan ügymenetet a lakosság irányába.

2. *  A Közgyűlés felkéri dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyzőt a szükséges intézkedések megtételére.

Felelős: dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyző

Határidő: folyamatos

Végrehajtásban közreműködik:

Jegyző koordinálásában a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei

Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester

Fejér Andor alpolgármester

Györfi Mihály alpolgármester

Dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyző

Dr. Versitz Éva aljegyző

Polgármesteri Hivatal igazgatói

Szalay Ferenc s. k. Dr. Sebestyén Ildikó s. k.
polgármester címzetes főjegyző