Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 13. §-ára és 107. §-ára, valamint a SZOLLAK Kft. alapító okiratának vonatkozó rendelkezéseire az alábbi határozatot hozza:
1. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése jóváhagyja a határozat mellékletét képező a települési önkormányzati feladat ellátásáról szóló Keretszerződés módosítását.
2. Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlése felhatalmazza Szalay Ferenc polgármestert a határozat végrehajtásához szükséges szerződések, dokumentumok, határozatok, és nyilatkozatok aláírására, továbbá valamennyi vonatkozó intézkedés megtételére.
Határidő: 2024. szeptember 30.
Felelős: Szalay Ferenc polgármester
Végrehajtásban közreműködik:
Műszaki Igazgatóság és a Fejlesztési Igazgatóság koordinálásában a Polgármesteri Hivatal szervezeti egységei
Értesülnek: Szalay Ferenc polgármester
Fejér Andor alpolgármester
Györfi Mihály alpolgármester
Dr. Sebestyén Ildikó címzetes főjegyző
Dr. Versitz Éva aljegyző
Polgármesteri Hivatal igazgatói
Andrási Imre ügyvezető igazgató, SZOLLAK Kft.
Szalay Ferenc s. k. | Dr. Sebestyén Ildikó s. k. | |
polgármester | címzetes főjegyző |
amely létrejött egyrészről:
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata
székhely: 5000 Szolnok, Kossuth tér 9.
Adószám: 15732729–2–16
Pénzforgalmi számlaszám: 11745004 – 15408930 – 00000000
Képviselő neve: Szalay Ferenc polgármester
mint Megbízó (a továbbiakban: Önkormányzat)
másrészről
SZOLLAK Kft.
székhely: 5000 Szolnok, Jókai út 3.
Cégjegyzékszám: 16–09–002591
Adószám: 11265296–2–16
Pénzforgalmi számlaszám: 11745004–20021104
Képviselő neve: Andrási Imre ügyvezető igazgató
mint vállalkozó (a továbbiakban: Kft.),
a továbbiakban együtt Szerződő Felek között alulírott napon és helyen az alábbi feltételek szerint.
A Szerződő Felek a közöttük létrejött, Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlésének 52/2010. (II.25.) sz. határozatával jóváhagyott települési önkormányzati feladat ellátásáról szóló Keretszerződést (továbbiakban: Keretszerződés) az alábbiak szerint módosítják.
1. A Keretszerződés II. fejezet 2. pontja az alábbi j) és k) pontokkal egészül ki:
„j) Közműszolgáltatók által végzett helyi közutat érintő bontási munkáknál az Önkormányzat szakfelügyeleti rendszerének működtetése;
k) Önkormányzat tulajdonát képező – az önkormányzati gazdálkodó szervezetek használatában lévő – ingatlanok energiamonitoring rendszerének működtetése és költséghatékony energiagazdálkodásának elősegítése.”
2. A Keretszerződés II. fejezet 3. pontjának második bekezdése helyébe az alábbi szöveg lép:
„Az Önkormányzat a II.2. a), b), c), g), h), j), k) pontokban meghatározott feladatokra ezen szerződés alapján kizárólagos jogot biztosít a Kft. részére, s a II.2. d), e), f), i) pontokban foglalt feladatokra eseti megrendelés alapján a Szerződő Felek külön szerződést kötnek.”
3. A Keretszerződés jelen szerződés 1. mellékletét képező 9. sz. melléklettel, valamint jelen szerződés 2. mellékletét képező 10.sz. melléklettel egészül ki.
4. Jelen szerződés az aláírásának napján lép hatályba. A Szerződő Felek megállapodnak, hogy Szolnok Megyei Jogú Város Közgyűlésének 52/2010. (II.25.) sz. határozatával jóváhagyott települési önkormányzati feladat ellátásáról szóló Keretszerződésnek a jelen módosítással nem érintett részei változatlan tartalommal hatályosak.
5. A Szerződő Felek a jelen szerződést kölcsönös elolvasás és értelmezés után, jognyilatkozat tételére jogosult képviselőjük útján, mint akaratukkal mindenben megegyezőt 6 egyező példányban jóváhagyólag aláírták, melyből mindkét felet 3–3 példány illeti meg.
Kelt: Szolnok,
Melléklet:
1. sz. melléklet: Szakfelügyeleti rendszer működtetéséről szóló szerződés
2. sz. melléklet: Az önkormányzati ingatlanok energiamonitoring rendszerének működtetéséről és költséghatékony energiagazdálkodásáról szóló szerződés
amely létrejött egyrészről a
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata
Székhely/lakhely: 5000 Szolnok, Kossuth tér 9.
Adószám: 15732729–2–16
Bankszámlaszám: 11745004–15408930–0000000
Képviseli: Szalay Ferenc polgármester,
mint Megbízó (a továbbiakban: Megbízó),
másrészről
másrészről a SZOLLAK Kft.
székhely: 5000 Szolnok, Jókai út 3.
cégjegyzékszám: 16–09–002591
adószám: 11265296–2–16
bankszámlaszám: 11745004–20021104
képviseli: Andrási Imre ügyvezető igazgató
mint Megbízott (a továbbiakban: Megbízott),
a továbbiakban együtt: Szerződő Felek között alulírott napon és helyen az alábbi feltételek szerint:
1. Szerződő Felek rögzítik, hogy a 31/2007.(II.22.) sz. közgyűlési határozattal létrehozott, az 52/2010. (II.25.) sz. közgyűlési határozat szerint egységes szerkezetbe foglalt, a Települési önkormányzati feladat ellátásáról szóló, a Szerződő Felek között 2007. február 28-án létrejött Keretszerződés alapján, annak részeként az alábbi szerződést kötik meg.
2. A közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény 36. §-a, valamint a közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. törvény végrehajtásáról szóló 30/1988. (IV. 21.) MT rendelet 27. §-a alapján közút területének egyéb nem közlekedési célú elfoglalásához (a továbbiakban együtt: nem közlekedési célú igénybevétel) a közút kezelőjének a hozzájárulása szükséges.
A hozzájárulásban a közút kezelője feltételeket írhat elő. A közút nem közlekedési célú igénybevételének feltételeiről szóló hozzájárulásában – a közút állagának védelme, illetve a közúti közlekedés biztonsága érdekében – a közút kezelője előírhatja
a) az igénybevétel idejére képviselőjének személyes jelenlétét (a továbbiakban: szakfelügyelet), továbbá azt, hogy
b) az igénybevétel miatt szükséges ideiglenes forgalomszabályozást és a burkolat – részben vagy egészben történő – helyreállítását kizárólag a közút kezelője végezheti el.
3. A szakfelügyeletért, az ideiglenes forgalomszabályozásért, illetve a burkolat helyreállításáért a közút kezelője a ténylegesen felmerült, szükséges költségeit (munka, anyag, utazás, szállítás és közvetlen irányítás költsége) számolhatja fel. A költséget az igénybe vevő számla alapján 15 napon belül köteles a közút kezelője részére megtéríteni.
A jelen Szerződés aláírásával a Megbízó megbízást ad a Megbízottnak Szolnok Megyei Jogú Város közigazgatási területén a meghatározott előírások szerint – a közút állagának védelme, illetve a közúti közlekedés biztonsága érdekében – a közművek telepítésének, helyreállításának közút bontásával járó, nem közlekedési célú igénybevétele keretében a Megbízó által kiadott közútkezelői hozzájárulásokban megállapított helyszínen és feltételek szerint szakfelügyelet biztosítására, (továbbiakban együttesen szakfelügyelet), a közútkezelői hozzájárulásokban foglaltak szerint, a jelen szerződés alapján. A Megbízott a megbízást elfogadja.
1. Megbízó tájékoztatja a Megbízottat, hogy a rendelkezésre álló statisztikai adatok alapján szakfelügyeletet igénylő, a közművek telepítésének, helyreállításának közút bontásával járó, nem közlekedési célú igénybevétele keretében bontási eljárás várhatóan mintegy 2500 eljárás, közműszolgáltatók hibaelhárítási bejelentése várhatóan mintegy 260 eljárás évente (állapotrögzítés, takarás előtti ellenőrzés, helyreállítás ellenőrzés).
2. A Megbízott Szolnok Megyei Jogú Város területén a Megbízó közútkezelői hozzájárulásában előírt szakfelügyelet ellátására köteles, jelen szerződésben, a jogszabályokban, a hozzájárulásban, valamint irányadó műszaki előírásokban, szabványokban foglaltak figyelembevételével.
3. A Megbízó tájékoztatja a Megbízottat, hogy közútkezelői hozzájárulásonként szükség szerint, közútkezelői hozzájárulásában írja elő a szakfelügyelet kötelező igénybevételét az igénybevevő részére, melynek költségét az igénybevevő (a továbbiakban: kérelmező) a Megbízó részére fizet meg.
4. Megbízó és Megbízott a szakfelügyelet ellátásának rendjét az alábbiak szerint állapítják meg.
4.1. A közútkezelői hozzájárulás kiadására irányuló eljárások során a kérelem beérkezését követően a közútkezelői hozzájárulásban a Megbízó nevében eljáró előírja az indokolt számú – de legalább 4 alkalommal történő – szakfelügyelet kötelező igénybevételét a kérelem szerinti munkák elvégzése során. A közútkezelői hozzájárulás tartalmazza az előírt számú szakfelügyelet díját összesítve, amit a Megbízó számlaszámára kell megfizetni, melyről a Megbízó számlát állít ki a kérelmező részére.
4.2. A szakfelügyelet költségének befizetésének igazolását követően a Megbízó munkakezdési engedélyt állít ki a kérelmező részére, melyről értesíti a Megbízottat is; a munkakezdési engedély kiadásának feltétele a szakfelügyeleti díj megfizetése.
4.3. A szakfelügyeletet a Megbízott a kérelmezővel egyeztetett időpontban, de legkésőbb a munkakezdési engedély kiállítását követő legkésőbb 8 napon belüli időpontra tűzi ki az első szakfelügyeleti alkalom ellátását; kivéve, ha a kérelem ettől későbbi időpontra szól, ezen esetben, valamint a szakfelügyelet további alkalmak időpontjai kitűzését a Megbízott a kérelmezővel közösen állapítja meg. Hibaelhárítás esetén a szakfelügyeleti első alkalom elvégzését a Megbízott a kérelmezővel egyeztetett, a munkakezdési engedély kiállítását követő, lehető leghamarabbi időpontra tűzi ki.
4.4. Amennyiben a Megbízott a tárgyi munka során indokoltnak tartja, úgy jegyzőkönyvbe foglalt írásbeli – indokolást tartalmazó – értesítése alapján a Megbízó további szakfelügyeleti alkalom előírásáról rendelkezhet a közútkezelői hozzájárulás módosításával, amennyiben azt a tárgyi munka jellege, vagy szakfelügyelet során feltárt hibák, hiányosságok kijavításának ellenőrzése indokolja. A Megbízott ellátja a közútkezelői hozzájárulásban előírt szakfelügyeletet és elvégzi a szükséges ellenőrzéseket.
4.5. A szakfelügyelet kötelező igénybevételéről szóló hozzájárulásban foglaltakról a Megbízó külön értesítésben a hozzájárulás kiadását követően tájékoztatja a Megbízottat.
4.6. Megbízó kijelenti, Megbízott tudomásul veszi, hogy a szakfelügyelet nem végezhető el az kérelmező szakfelügyeleti költség megfizetésére vonatkozó, Megbízó által kiállított munkakezdési engedély nélkül. Szerződő Felek megállapodnak, hogy a szakfelügyeleti költség kérelmező általi megfizetése nélkül elvégzett szakfelügyeleti ellenőrzés hibás teljesítésnek minősül, és a Megbízott felelősségi körébe tartozik. Az így elvégzett szakfelügyeleti ellenőrzés díjának megfizetésére a Megbízó nem köteles.
4.7. A Megbízott tevékenységéről elektronikus munkanaplót vezet, valamint annak mellékleteként a munkavégzés tényének igazolására digitális fényképfelvételeket készít.
4.8. A Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy a feladatok szakszerű, hatékony végrehajtását a munkálatok során a Megbízó képviselője bármikor ellenőrizheti az előírásoknak megfelelően.
4.9. A Megbízott a tudomására jutott személyes adatokat csak a feladat végrehajtásához használhatja fel, a személyes adatok kezelésére csak a végrehajtás során, azzal összefüggésben jogosult, azokat köteles a hatályos adatvédelmi szabályoknak megfelelően kezelni.
1. A Szerződő Felek megállapodnak, hogy a Megbízott a jelen Szerződés szerinti feladat ellátását az Önkormányzat mindenkori éves költségvetésében az Egyéb városüzemeltetési kiadások/Szakfelügyeleti rendszer működtetése tervezési egységen meghatározott felhasználható forrás erejéig végzi. A Szerződő Felek a Megbízottat megillető díjat (továbbiakban megbízási díj) az elvégzett szakfelügyeleti eljárásokban az alkalmankénti ellenőrzés nettó 15 000 Ft + áfa, bruttó 19 050 Ft/alkalom összegben határozzák meg, amely magában foglalja a Megbízott Szerződés teljesítésével kapcsolatosan felmerülő valamennyi költségének a megtérítését.
2. Megbízó kijelenti, Megbízott tudomásulveszi, hogy a megbízási díj a Megbízó közútkezelői hozzájárulásában előírt tényleges szakfelügyeleti eljárások száma szerint alakul. A Megbízott a megbízási díjon felül a Megbízóvel szemben semmilyen jogcímen egyéb követelést nem támaszt.
3. Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy a megbízási díj fizetése havonta, a tárgyhónapot követő 15. napig kiállított számla ellenében, a tárgyhónapban ténylegesen elvégzett szakfelügyeleti ellenőrzések száma és megbízói teljesítésigazolás szerint történik. A számla mellékletét képezi az elvégzett munkák részletes összesítője, szakfelügyeleti alkalmanként elkülönítve.
1. A Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy jelen Szerződés 2024. október 01. napjától lép hatályba és 2025. december 31. napjáig tart.
2. A Szerződés teljesítése során a Szerződő Felek az írásbeliséget kötik ki. Erre tekintettel a megállapodások, értesítések, nyilatkozatok, kiegészítések, módosítások csak annyiban hatályosak, amennyiben azokat a Szerződő Felek írásban teszik meg. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben elsődlegesen a Keretszerződés rendelkezései, valamint a mindenkori hatályos Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
3. A Szerződő Felek a jelen Szerződést kölcsönös elolvasás és értelmezés után, jognyilatkozat tételére jogosult képviselőjük útján, mint akaratukkal mindenben megegyezőt 6 egyező példányban jóváhagyólag aláírták, melyből mindkét felet 3–3 példány illeti meg.
Kelt: Szolnok,
SZOLLAK Kft. | Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata |
amely létrejött egyrészről:
Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata
székhely: 5000 Szolnok, Kossuth tér 9.
Adószám: 15732729–2–16
Pénzforgalmi számlaszám: 11745004 – 15408930 – 00000000
Képviselő neve: Szalay Ferenc polgármester
mint Megbízó (a továbbiakban: Önkormányzat)
másrészről
SZOLLAK Kft.
székhely: 5000 Szolnok, Jókai út 3.
Cégjegyzékszám: 16–09–002591
Adószám: 11265296–2–16
Pénzforgalmi számlaszám: 11745004–20021104
Képviselő neve: Andrási Imre ügyvezető igazgató
mint vállalkozó (a továbbiakban: Kft.),
a továbbiakban, mint Szerződő Felek között az alulírott helyen és időben az alábbi feltételek szerint:
1. A Szerződő Felek rögzítik, hogy a 31/2007. (II.22.) sz. közgyűlési határozattal létrehozott, az 52/2010. (II.25.) sz. közgyűlési határozat szerint egységes szerkezetbe foglalt a Települési önkormányzati feladat ellátásáról szóló – a Felek között 2007. február 28-án létrejött keretszerződés alapján, annak részeként az alábbi szerződést kötik meg.
2. A Szerződő Felek rögzítik, hogy a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény (továbbiakban: Nvtv.) szerinti fenntartható vagyongazdálkodás megteremtése érdekében az önkormányzat tulajdonát képező – az önkormányzati gazdálkodó szervezetek használatában lévő – ingatlanok költséghatékony energiagazdálkodásának elősegítése az energia-ellátásbiztonsága kiemelt feladat tekintettel az Nvtv. 7. § (1) bekezdése alapján a nemzeti vagyon közfeladatok ellátásához és a mindenkori társadalmi szükségletek kielégítéséhez szükséges, egységes elveken alapuló, átlátható, hatékony és költségtakarékos működtetésére, értéknövelő használatára, hasznosítására, gyarapítására.
1. Jelen szerződés I.2. pontjában meghatározott cél megvalósítása érdekében a szerződés tárgyát az önkormányzat tulajdonában álló vagyontárgyak energiamonitoring rendszerének működtetése és költséghatékony energiagazdálkodásának elősegítése képezi, az alábbiak szerint:
1.1. Energiamonitoring rendszer működtetés
a) Az önkormányzati gazdálkodó szervezetek használatában lévő vagyontárgyak vonatkozásában – fogyasztási helyenként történő – villamos és földgáz energia folyamatos – 2024. 07. 01. napjától kibocsátott – számlavizsgálata a vonatkozó hatályos jogszabályok, valamint villamos vagy földgáz energiaszolgáltatásra vonatkozó szerződésekben foglaltak megfelelősége érdekében, ennek keretében az energia számlák és adatainak begyűjtése a közmű szolgáltatótól, valamint online – webes felületen – informatikai alkalmazásban történő kezelése.
b) A villamos és földgáz energiaszolgáltatásra vonatkozó szerződések teljesítésének ellenőrzése, az energia adatok pénzügyi és szakmai kiértékelése, mely magában foglalja:
ba) hibás számlák kiszűrését, azok reklamálására vonatkozó eljárást a közműszolgáltatónál;
bb) fogyasztási és pénzügyi statisztikák készítését;
bc) javaslattételt a szükséges módosítások elvégzésére.
1.2. Költséghatékony energiagazdálkodás szakmai támogatása
A villamos és földgáz energia költséghatékony felhasználására, csökkentésére irányuló pénzügyi és szakmai támogatás, szakértői szolgáltatás és tanácsadás mely magában foglalja különösen:
a) vonatkozó energia beszerzések esetén szakmai adatok biztosítását, a beszerzés műszaki tartalmának összeállítását, folyamatos pénzügyi és szakmai szakértői tevékenység ellátását (pl. javaslattétel a szakmai alkalmassági kritériumok, a bírálati szempontok meghatározására);
b) eredményes energia beszerzések esetén az átadás-átvételi eljárásokban való részvételt és a vonatkozó szerződések megkötése során történő szakmai közreműködést;
c) segítségnyújtást a hálózatfejlesztésekhez;
d) adatszolgáltatást az adott vagyontárgyakhoz kapcsolódó karbantartási, felújítási és rekonstrukciós feladatok ellátásához, pályázati eljárásokhoz;
e) az egyes önkormányzati gazdálkodó szervezetek használatában lévő vagyontárgyak vonatkozásában felmerült közmű szolgáltatói és ingatlanhasználói levelek értelmezését és megválaszolását.
1.3. Villamos energia és földgáz energia évente történő közbeszerzési eljárásainak teljes körű lebonyolítása
A villamos és földgáz energia évente történő közbeszerzési eljárásainak teljes körű lebonyolítása mely magában foglalja különösen:
1.3.1. az egyéb felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadói tevékenység ellátását, ideértve a 257/2018. (XII. 18.) Korm. rendelet 21. §-a szerinti tevékenységeket is.;
1.3.2. javaslattételt a közbeszerzési eljárás fajtájának meghatározására;
1.3.3. szükség esetén eseti közbeszerzési szabályzat készítését;
1.3.4. a felhívás végleges szövegéhez szükséges műszaki-szakmai tartalom, valamint az eljárást megindító felhívás és dokumentáció összeállítása során történő közreműködést;
1.3.5. az Önkormányzat által jóváhagyott felhívás, illetve dokumentáció feladásáról, illetve megküldéséről történő gondoskodást;
1.3.6. a kiegészítő tájékoztatás nyújtásában közreműködést;
1.3.7. indokolt esetben javaslattételt a felhívás vagy a dokumentáció módosítása, ajánlatok benyújtására vonatkozó határidő meghosszabbítása, a közbeszerzési eljárás felfüggesztése vonatkozásában;
1.3.8. gondoskodást a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 71. §-ának megfelelően a hiánypótlási felhívásról, felvilágosítás kérésről;
1.3.9. gondoskodást az eljárás dokumentálásáról a Kbt. 46. § (2) bekezdése szerint;
1.3.10. a közbeszerzési szakértelem biztosítását az eljárásban;
1.3.11. az ajánlatok értékelésének előkészítését (előterjesztés, bíráló bizottsági jegyzőkönyv tervezet, a tagok bírálati lapjainak tervezete);
1.3.12. írásbeli összegezés készítését, és annak megküldését az ajánlattevők részére;
1.3.13. gondoskodást az eljárás eredményéről szóló tájékoztató elkészítéséről;
1.3.14. eredményes közbeszerzési eljárások esetén a szerződések előkészítését;
1.3.15. intézkedést az előzetes vitarendezési kérelmekre történő válaszadásról;
1.3.16. eljárást a Közbeszerzési Döntőbizottság előtt jogorvoslati eljárás esetén;
1.3.17. az eljárás során a keletkezett összes dokumentum az eljárás lezárását követően történő átadását az Önkormányzat részére.
1.4. Energiamegtakarítási intézkedési terv készítése
A közintézményi tulajdonban és használatban álló, közfeladat ellátását szolgáló épület vagy épületrész üzemeltetéséért és fenntartásáért felelős szervezet vezetőjének külön megrendelés és megállapodás alapján az energiahatékonyságról 2015. évi LVII. törvény 11/A. § a) pontja szerinti energiamegtakarítási intézkedési terv készítése.
1.5. Önkormányzat tulajdonában álló ingatlanok és felhasználó helyek listájának aktualizálása
Az Önkormányzat tulajdonában álló ingatlanok listáját a Szerződő Felek képviselői a használó gazdálkodó szervezetek és fogyasztási helyek feltüntetésével folyamatos aktualizálják.
2. A Kft. kötelezettséget vállal jelen szerződés II.1. pontjában meghatározott feladatok végrehajtására a szükséges szakemberek folyamatos rendelkezésre állásának biztosításával, a mindenkori hatályos jogszabályi és szakági előírásoknak, műszaki irányelveknek, alkalmazástechnikai útmutatóknak megfelelően. A Kft. a jelen szerződés teljesítéséhez a vonatkozó jogszabályi előírások betartásával jogosult közreműködőt (alvállalkozót) igénybe venni.
3. Az Önkormányzat kötelezettséget vállal a jelen szerződés II.1. pontjában meghatározott feladatok teljesítéséért a Kft. részére bruttó 1 300 000 Ft/hó, azaz havonta egymillióháromszázezer forint megfizetésére a tárgyhót követő hónap 15. napjáig a Kft. által kiállított számla ellenében, a Kft. pénzforgalmi számlaszámára történő banki átutalással.
4. A Kft. a jelen szerződés II.1. pontjában meghatározott feladatok adott havi teljesítéséről, az általa végzett tevékenységről a tárgyhót követően a jelen szerződés II. 3. pont szerinti számlakibocsátást megelőzően köteles írásban tájékoztatni az Önkormányzatot.
1. A Szerződő Felek megállapodnak abban, hogy jelen szerződés 2024. október 01. napján lép hatályba és 2025. december 31. napján szűnik meg.
2. A szerződés teljesítése során a Szerződő Felek az írásbeliséget kötik ki. Erre tekintettel a megállapodások, értesítések, nyilatkozatok, kiegészítések, módosítások csak annyiban hatályosak, amennyiben azokat a Felek írásban teszik meg. Jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben elsődlegesen a Keretszerződés rendelkezései, valamint a mindenkori hatályos Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezései az irányadóak.
3. A Szerződő Felek a jelen szerződést kölcsönös elolvasás és értelmezés után, jognyilatkozat tételére jogosult képviselőjük útján, mint akaratukkal mindenben megegyezőt 6 egyező példányban jóváhagyólag aláírták, melyből mindkét felet 3–3 példány illeti meg.
Kelt: Szolnok,
Melléklet: 1 pld. Önkormányzat tulajdonában álló ingatlanok listája
(használó gazdálkodó szervezetek és fogyasztási helyek feltüntetésével)
SZOLLAK Kft. | Szolnok Megyei Jogú Város Önkormányzata |