A jogszabály mai napon ( 2024.04.26. ) hatályos állapota.
A jelek a bekezdések múltbeli és jövőbeli változásait jelölik.

 

Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzata pályázati felhívása

autóbusszal végzett helyi menetrend szerinti személyszállítás szolgáltatás ellátására * 

Salgótarján Megyei Jogú Város Közgyűlése (a továbbiakban: Kiíró) Salgótarján megyei jogú város közigazgatási területén autóbusszal végzett, menetrend szerinti helyi személyszállítás közszolgáltatási szerződés keretében történő ellátására pályázatot ír ki.

1. A Kiíró neve, címe, telefon- és telefaxszáma:

Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzata

3100 Salgótarján, Múzeum tér 1.,

tel.: +36-32/310-750, fax: +36-32/422-395

Kapcsolattartó: Kenyeresné Bara Katalin, irodavezető-helyettes

E-mail: bara@salgotarjan.hu

2. Az eljárás tárgya:

Jelen pályázat a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvény 23. §-a alapján került kiírásra. Salgótarján város autóbusszal végzett, menetrend szerinti helyi személyszállítási feladatainak és a hozzájuk kapcsolódó 2014. évi állapot szerinti értékesítési pontokkal végzett jegy- és bérletértékesítési, jegyellenőrzési és általános ügyfélszolgálati kiszolgálással kiegészített pótdíjazási tevékenység ellátása, beleértve a jegyek és bérletek biztosítását is, valamint a megállóhelyi, végállomási és egyéb utastájékoztatási feladatok, továbbá a végállomási takarítási, hó- és síkosságmentesítési feladatok teljesítése.

A részletes követelményrendszert, az alkalmassági feltételrendszert, a pályázaton való részvétel feltételeit, valamint a pályázat benyújtásához szükséges információkat a pályázati dokumentáció tartalmazza.

3. A közszolgáltatási szerződés időtartama:

A Kiíró a közszolgáltatási szerződést 2015. január 1.-2016. december 31. közötti időszakra köti.

A szolgáltatás megkezdésének határnapja: 2015. január 1.

4. A pályázat benyújtásának határideje, helye:

Határidő: 2014. november 21. 11 óra

Hely: Salgótarján Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

3100 Salgótarján, Múzeum tér 1., II. emelet 235. iroda

A Kiíró fenntartja magának a jogot, hogy a pályázat benyújtásának határidejét egy alkalommal, legfeljebb 15 nappal meghosszabbítsa.

5. Az eredményhirdetés tervezett időpontja: 2014. december 19. 10 óra

6. A közszolgáltatási szerződéskötés tervezett időpontja: 2014. december 22. 10 óra

7. Az elbírálás módja és szempontja:

A pályázati dokumentációban meghatározott alkalmassági követelmények és bírálati szempontok alapján a Kiíró az összességében legelőnyösebb pályázatot benyújtó pályázóval köt közszolgáltatási szerződést. A részletes bírálati szempontrendszert a dokumentáció tartalmazza.

8. A pályázati dokumentáció beszerzésének feltételei:

A pályázati dokumentáció beszerzésének határideje: a benyújtási határidő napja.

A pályázati dokumentáció ára: 100 000 Ft + áfa.

A dokumentáció ellenértékét a pályázó átutalással teljesítheti a Salgótarján Megyei Jogú Város Önkormányzat 10402142-49565051-57501001 számú költségvetési bankszámlájára. A pályázati dokumentáció az átutalási megbízás másolatával vehető át ügyfélfogadási időben a Városfejlesztési és Városüzemeltetési Irodán (II. emelet 235. iroda), illetve a dokumentáció ellenértékének megfizetése és ennek igazolása mellett a postai úton való kézbesítése is kérhető.

A megvásárolt pályázati dokumentáció másra át nem ruházható. A pályázati dokumentáció megvétele előfeltétele az eljárásban való részvételnek. Közös pályázat esetében egy dokumentáció megvásárlása elegendő valamely pályázó részéről.

9. A pályázók köre:

A pályázat nyílt. A pályázaton pályázóként részt vehetnek azon szolgáltatók, akik a személyszállítási szolgáltatásokról szóló 2012. évi XLI. törvényben és a vonatkozó jogszabályokban foglalt autóbuszos személyszállító engedéllyel rendelkeznek. Az Európai Gazdasági Térségen kívüli székhelyű szolgáltató a pályázaton abban az esetben vehet részt, ha országában is biztosított a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben a nemzeti elbánás a külföldiek számára.