Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében, a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § A rendelet hatálya a Gödi Polgármesteri Hivatalban (a továbbiakban: Hivatal) alkalmazott köztisztviselőkre és ügykezelőkre, valamint munkavállalókra (a továbbiakban együtt: foglalkoztatott), továbbá a Hivatalt egyéb foglalkoztatásra irányuló vagy megbízási jogviszony keretében munkavégzési helyszínül használó személyekre terjed ki.
2. § Göd Város Önkormányzatának Képviselő-testülete
a) 2024. július 29. napjától 2024. augusztus 3. napjáig;
b) 2024. augusztus 5. napjától 2024. augusztus 9. napjáig;
c) 2024. december 23. napjára;
d) 2024. december 30. napjától 2024. december 31. napjáig;
e) 2025. január 2. napjától 2025. január 3. napjáig
a Hivatalban igazgatási szünetet rendel el.
3. § (1) Az igazgatási szünet ideje alatt a foglalkoztatottak részére rendes szabadságot kell kiadni, illetve azt a foglalkoztatottnak ki kell vennie.
(2) A 2. § szerinti igazgatási szünetek ideje alatt a Hivatal zárva tart.
(3) A jegyző az igazgatási szünet idejére Göd Város Önkormányzata működéséhez feltétlenül szükséges, halaszthatatlan feladatok elvégzése érdekében a rendes szabadság kivétele alól részben vagy egészben felmentést adhat.
4–5. § *
6. § Ez a rendelet 2024. január 1-jén lép hatályba, és 2025. január 4-én hatályát veszti.
Kammerer Zoltán polgármester | Dombováriné dr. Kozák Nikolett jegyző |
Kihirdetési záradék:
A rendelet a Gödi Polgármesteri Hivatal hirdetőtábláján történő kifüggesztéssel 2023. év december hó 18. napján kihirdetésre került. A kifüggesztés időtartama 30 nap.
Dombováriné dr. Kozák Nikolett jegyző |