Budapest Főváros XVI. kerületi Önkormányzat Képviselő-testülete a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 67. § (1) bekezdés d) pontjában, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. tv. 232. § (3) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 32. cikk (2) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva – figyelemmel a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunka-végzésről szóló 30/2012.(III.7.) Korm. rendeletre, valamint a 2024. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 15/2023. (VII. 13.) GFM rendeletre – a következőket rendeli el:
1. § A rendelet személyi hatálya kiterjed a Budapest XVI. kerületi Polgármesteri Hivatallal (továbbiakban: Hivatal) közszolgálati jogviszonyban álló valamennyi köztisztviselőre és ügykezelőre, a Hivatal valamennyi munkavállalójára, a polgármesterre, az alpolgármesterekre.
2. § A Hivatal 2024. évi munkarendjében az igazgatási szünet, valamint a naptár szerinti munkarendtől való eltérés időpontjai a következők:
a) június 10. hétfő,
b) augusztus 3. szombat,
c) december 7. szombat,
d) december 14. szombat,
e) december 23. hétfő,
f) december 30–31. hétfő-kedd.
3. § Ez a rendelet 2024. január 1-jén lép hatályba, és 2025. január 1-jén hatályát veszti.
Kovács Péter polgármester | dr. Csomor Ervin jegyző |